Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa GTA spelet?


Vilket GTA spel tycker ni är bäst i serien? Tycker nog San Andreas slår Vice city
Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
  • 0
GTA 2.
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
  • Missing Avatar
  • nait
GTA:Vice city var ju typ en revolution inom spelvärlden när det kom. Så även för mig och mitt gamande
Sharkoon Rebel value etd | be quiet! 650w | Gigabyte P35 | E6750 @ 2,66ghz | 2gb ocz | 1900xt 256mb | Seagate 250gb | Hp w2207h 22" Wide
  • 0
Den bästa upplevelsen hade jag med GTA 2, men det var för att det var nytt för mig då. Det bästa, skulle nog säga trean. När flygmöjligheterna kom försvann magin med att försöka ta sig så högt upp som möjligt och ligga och snipa folk.
I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
  • 0
Citerar Xbox-360:
GTA IV!


Lite tidigt att säga.
  • 0
Vice City
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3!

Duh !
- Maaaaats mamaaaaa!
  • 0
GTA 2. Alla de senare spelen har tyvärr varit skit. Dock ser GTA IV ut att bli någonting extra.
  • 0
GTA: Vice City är min favorit. Och jag har spelat alla GTA spel utom det till Advance
All things either good or ungood
  • 0
Citerar nait:
GTA:Vice city
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
San Andreas "bondeland" har världens bästa känsla, men inget tar GTA III!

Vice City äger för att det är 80 tal, inget annat.
  • 0
Mina favoriter är trean och San Andreas.
complications of a mastermind
  • 0
GTA III ändrade på hela bilden av spel. Så jag måste säga att GTA III ligger gott om hjärtat! Fast GTA: Vice City ligger väldigt nära trean när det gäller att äga.

GTA: San Andreas var kul men var inte lika kul som det kunnat vara, eftersom den tråkiga,töntiga och jobbiga "getto-stilen" bara är fånig så kan det vara svårt att njuta lika mycket.

Kunde inte ta San Andreas på större allvar helt enkelt

Känns som om GTA IV kommer bli något speciellt
  • 0
Edit, GTA Vice City hade den klart bästa musiken (Crockett's theme!)
I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
  • 0
Helt klart vice city
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Måste säga att jag alltid älskat Gta Vice city den atmosfären har jag aldrig tidigare upplevt i ett spel.

Tillagt 2007-12-14 14:44:
Citerar player mac:
Crockett's theme



Evans theme e nog lite bättre tycker jag
si vic pacem parabellum
  • 0
VICE CITY!!!
  • 0
Det var 3:an som fick mig att börja spela
Så jag säger GTA III
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Citerar nait:
GTA:Vice city var ju typ en revolution inom spelvärlden när det kom. Så även för mig och mitt gamande


Vet du ens vad en revolution är för något?
Om det var något GTA som var revolutionerande så var det nog GTA III.
The fuzz is here!
  • 0
GTA 1!!! någon? det spelet är totalt underbart!
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
GTA: Vice City hade i princip allt, stämning, story, miljö och känslan. Spelet var lite stelt, men då får man ändå ta i tanke på när spelet släpptes.

San Andreas hade bara storleken på kartan, samt mer flygfordon. I övrigt var spelet rätt kasst. Tråkiga miljöer, urkass känsla med tråkig wannabe-gangsta-stil.

GTA 3 fastnade jag aldrig för, även om jag lirade igenom det.

Vice City it is.
  • 0
Citerar Iqaros:
GTA: Vice City hade i princip allt, stämning, story, miljö och känslan. Spelet var lite stelt, men då får man ändå ta i tanke på när spelet släpptes.

San Andreas hade bara storleken på kartan, samt mer flygfordon. I övrigt var spelet rätt kasst. Tråkiga miljöer, urkass känsla med tråkig wannabe-gangsta-stil.

GTA 3 fastnade jag aldrig för, även om jag lirade igenom det.

Vice City it is.


Har du spelat alla GTA?
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Handlingen och musiken är ju helt klart bäst i Vice City, men överlag måste jag nog säga San Andreas även om handlingen där rätt löjlig (hip-hop kulturen är bland det töntigaste som finns i mina ögon, vuxna människor som bildar gäng o leker krig är ganska tydligt tecken på låg intelligens). Men spelmässigt så är SA helt underbart bäst med sina många typer av fordon men framförallt den gigantiska ytan att leka på och musiken är oxå helt OK. Iallafall K-Rose och K-Jah West


Och vafan är det för nöt som skriver att GTA IV skulle vara bäst??
Hur fan kan man uttala sig om ett spel som inte ens är färdigutvecklat??
  • 0
Första spelet liggernärmast mitt hjärta, alltid.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!