Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis 2


Citerar The Vulture:
Right here, boi. Dessvärre täcks en del av vapnet upp av bildtexter, men man ser det mesta.

Samt ytterligare ett par bilder här och här.


Ett Assault Scope ser man nog i alla fall. Awesome.
Ally's
  • 0
Tycker det ser ut som en sniper. *Surar.*

  • 0
Lite nya bilder här, följ länkarna.
  • 0
Citerar The Vulture:
Lite nya bilder här, följ länkarna.


Najs! Ser ut som en Sniper Rifle och ett Assault Rifle/ Light Machine Gun, båda verkar feta.
I Like!!1
  • 0
Citerar The Vulture:
Lite nya bilder här, följ länkarna.


En Sniper Rifle såg man definitivt från de bilderna. Speciellt den snarlika designen av Sniper Scope.
Ally's
  • 0
Inte långt kvar till första Gameplay-videon. Can't fakking wait.
  • 0
Citerar The Vulture:
E3 2010: Exclusive Teaser | HD.

Och in-game footage om dryga kvarten! Eller 10 minuter, typ.
___________

It's up.


Härligt, nu ska det tittas.
  • 0
Cevat Yerlis engelska är rolig. Skämt åsido man spelar inte som Nomad, det var väl nyheter? Eller har det redan avslöjats?

Crysis ser såå hett ut.
  • 0
Ja, jag tyckte det såg riktigt bra ut också. Hoppas PC blir bättre rent visuellt dock.
  • 0
Själva gameplayet såg fruktansvärt bra ut. En del små tekniska detaljer finns att jobba på, typ som att när man greppar någon bakifrån går armen igenom kroppen på fienden. Skulle gärna vilja se ordentlig ragdoll också, annars känns inte skotten från vapnen särskilt "levande".

Att man inte får spela som Nomad förvånar lite, åtminstone nu när man inte känner till storyn på förhand. New York verkar också bli en ganska stel stad att spela i. Om allt går ut på parkour mellan tegelbyggnader i en nanosuit utan variation känns det inte helt okej. Får hoppas att variationsbredden på banorna är lika dynamisk som i ettan, även om så inte lär bli fallet.

Grafiskt kommer spelet däremot att glänsa och i den kategorin kommer nog Crysis 2 kamma hem alla priser.
  • 0
Det såg bra ut. Hoppas dock detta är endast från konsolversionen. Jag måste dock medge att om detta verkligen återspeglar hur det ser ut rent visuellt på konsolerna så är jag imponerad.

Citerar addeSYNC:
Själva gameplayet såg fruktansvärt bra ut. En del små tekniska detaljer finns att jobba på, typ som att när man greppar någon bakifrån går armen igenom kroppen på fienden. Skulle gärna vilja se ordentlig ragdoll också, annars känns inte skotten från vapnen särskilt "levande".


Det är även värt att notera. Aspekterna gällande fysik i Crysis har alltid varit varierande. Rörelsemomenten av att träffas från skott och dylikt har varit ganska illa i Crysis sedan tidigare och man såg vid något tillfälle hur pass illa kropparna reagerade mot att ha blivit träffade. Någon typ av ragdoll effekt skulle jag gärna vilja se implementeras.
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Det såg bra ut. Hoppas dock detta är endast från konsolversionen. Jag måste dock medge att om detta verkligen återspeglar hur det ser ut rent visuellt på konsolerna så är jag imponerad.


Najs, jag trodde att allt var från dator.
  • 0
Citerar Swe 08:
Najs, jag trodde att allt var från dator.


Det hoppas jag verkligen inte. Dessutom med det faktum att det hela kretsade kring konsoler.
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Det såg bra ut. Hoppas dock detta är endast från konsolversionen.

It is.
  • 0
Jag tycker inte att spelet såg så överdrivet bra ut om jag ska vara ärlig. Grafiken kändes väldigt flimrig och skärmuppdateringen såg knappast helt stabil ut. Tyvärr. Men jag hoppas ändå. Nanosuiten rockar ju varje dag i veckan.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
h skärmuppdateringen såg knappast helt stabil ut


Kan också bero på ditt internet eller på GTs video-spelare.
  • 0
Citerar Swe 08:
Kan också bero på ditt internet eller på GTs video-spelare.


Så kan det helt klart vara.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Tror det är så i ditt fall, jag ser faktiskt inga fel med bilduppdateringen.
  • 0
Men... Läs ovan?
  • 0
Citerar The Vulture:
Men... Läs ovan?


Sry?
  • 0
Citerar Frasse6:
http://www.youtube.com/watch?v=cvtn-01R-6M



såg den i lördags
Evil Is Back
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!