Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis 2


Jävlar o.O trodde inte man kunde få det så mycket bättre än crysis men grafiken här är otrolig.
  • 0
Citerar Frasse6:
Sry?

Jag har redan länkat till källan av det där.
  • 0
Citerar Frasse6:
http://www.youtube.com/watch?v=cvtn-01R-6M


Ser verkligen väldigt trevligt ut, jag börjar längta efter Crysis 2 på allvar. (även om jag tvingade stänga av begravnings-musiken i bakgrunden efter ett litet tag)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar The Vulture:
Citerar Frasse6 ry?
Jag har redan länkat till källan av det där.


Jaja förlåt då.
  • 0
Citerar The Vulture:
Massa nya fina bilder. Från PC, kanske?


Damn, snygga bilder.
  • 0
Citerar The Vulture:
Massa nya fina bilder. Från PC, kanske?


Mest troligt från PC, men samtliga verkar vara från mellansekvenser och lär grafiskt inte kunna upplevas på samma nivå i själva gameplayet.
  • 0
Jag ska ta bort att det är PC, det är jag faktiskt osäker på om det är. Ser så ut, ja, men vill inte få det att vara hugget i sten.
  • 0
Crysis 2 får en 8 av GR, jag lovar.
Good Morning Starshine, The Earth Says Hello !
  • 0
Citerar Never:
Crysis 2 får en 8 av GR, jag lovar.

Jaha?
  • 0
Citerar The Vulture:
Massa nya fina bilder. Från PC, kanske?

Crysis 2 - Bild 1.

Crysis 2 - Bild 2.

Crysis 2 - Bild 3.

Crysis 2 - Bild 4.

Crysis 2 - Bild 5.


Som sagt, ingen av oss är särskilt säker, men jag tror knappast att detta är för konsol.
Ally's
  • 0
Citerar The Vulture:
Jaha?


... Joho ?
Good Morning Starshine, The Earth Says Hello !
  • 0
Smeker sönder alla andra spel jag sett rent grafiskt i alla fall. Skönt att se att de lyckats få till designen så bra i NY också. Rent gameplaymässigt kommer det nog bli riktigt roligt. Vad jag sett och läst så är det bara förbättringar från den redan undebart roliga ettan.

Bara det nu inte blir allt för många aliens/robotar utan lite människor att skjuta på med så kan det nog bli GotY för mig.
Do you have any good old ham?
  • 0
Jag måste säga att konsolversionen imponerade stort.
  • 0
Jag är besviken av det som visats hittills, det ser fantastiskt ut grafiskt men gameplayet verkar stelt och tråkigt, dessutom lockar inte New York mig.
Good Morning Starshine, The Earth Says Hello !
  • 0
Citerar The Vulture:
Lite E3 Gameplay. Till 360.


Ser riktigt schysst ut, även om streamingen laggade. Intressant med det nya cover-systemet och hur man kan kombinera nano-dräktens egenskaper.
  • 0
Riktigt vackra Dev Walkthroughs:

Del 1

Del 2

Spelet blir bara mer intressant för varje video jag ser.
It's a man-sized ad-hoc quantum tunnel through physical space with possible applications as a shower curtain.
  • 0
Citerar The Vulture:
Massa nya fina bilder. Från PC, kanske?

Crysis 2 - Bild 1.

Crysis 2 - Bild 2.

Crysis 2 - Bild 3.

Crysis 2 - Bild 4.

Crysis 2 - Bild 5.

Citerar Cry-Sam at Crymod:
PC, 360 spec.

Källa.
  • 0
Citerar The Vulture:
Citerar Cry-Sam at Crymod:

PC, 360 spec.


Källa.


Nice.
  • 0
Kommer vi spela detta spel i år? Ser sjukt mycket framemot detta nämligen!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Finns inte en chans att det får ett betyg under 9 av GR. Petter avgudar ju det första spelet, likaså gör jag.

Tillagt 2010-06-20 19:09:
Citerar Saigon:
http://www.gamereactor.se/brev/149831/Hur+p%E5verkas+Cryte

ks+rykte%3F/



Vad pratar den här killen om?


Det demo man kunde spela på E3 skulle enligt Crytek vara Xbox 360-versionen först. Men efter att Orvar Säfström hade frågat Crytek så var det tydligen PC-versionen spelat med en 360-kontroll. Läs Petters senaste blogginlägg.
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Citerar Jimmy911:
Finns inte en chans att det får ett betyg under 9 av GR. Petter avgudar ju det första spelet, likaså gör jag.


Det är så grymt bra. Har börjat köra igenom spelet igen, nu stealthaktigt. Totalt annorlunda upplevelse jämfört med hur det var att gå och kötta galet.

Citerar Jimmy911:
Det demo man kunde spela på E3 skulle enligt Crytek vara Xbox 360-versionen först. Men efter att Orvar Säfström hade frågat Crytek så var det tydligen PC-versionen spelat med en 360-kontroll. Läs Petters senaste blogginlägg.


Man tackar, man tackar.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!