Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Just Cause 2-tråden


Citerar knoe1:
Citerar fabbiedodo:
Detta spel är skitkul på alla sätt. Men ön är så jävla stor, snart borde jag nog bege mig ut till lost-ön som finns i spelet, någon som varit där än?


Såklart! Blev ganska chockad att mitt plan sprängdes när jag kom nära ön (visste inte att Lost fanns med då).


Haha, finns det några hemligheter eller något speciellt på ön då?
  • 0
  • xiOn
  • xiOn
Måste man göra något speciellt för att den där Black market-tjommen ska komma? Står ju att man ska hålla inne E, men jag får inte upp något...
  • 0
Citerar fabbiedodo:
Haha, finns det några hemligheter eller något speciellt på ön då?


Besök den så får du se
"Det är häftigt att betala skatt"
  • 0
Citerar Alstroemeria:
Citerar fabbiedodo:Haha, finns det några hemligheter eller något speciellt på ön då?

Besök den så får du se


Just det....besök den....

SPOILER OM LOST ÖN

Riktigt kul att fienderna på ön var gamla japaner. Trodde faktiskt att det var japaner, men aldrig att det var pensionärer. Det påminner ganska mycket om BFBC2 i det med att de har ett hemligt vapen på ön.

SPOILER ELIMINATED
"You did good son, you did good"
  • 0
Hur hittar man till Lost ön?
Rösta gärna så jag kan få en stjärna någon gång
  • 0
Citerar gruvo95:
Hur hittar man till Lost ön?


Det är ön som ligger långt nordväst på kartan.
  • 0
Citerar Logos:
Citerar gruvo95:
Hur hittar man till Lost ön?


Det är ön som ligger långt nordväst på kartan.


ok, tack!
Rösta gärna så jag kan få en stjärna någon gång
  • 0
Visst kan man fortsätta lira även efter man klarat huvudstoryn? För att samla allt o.s.v. Antar att det går att göra så, men bara så man vet ifall man behöver spara precis innan sista uppdraget. Det hade ju inte varit första gången en utvecklare gjorde ett konstigt beslut kring det där om man säger så.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar Nicklas Holm:
Visst kan man fortsätta lira även efter man klarat huvudstoryn? För att samla allt o.s.v. Antar att det går att göra så, men bara så man vet ifall man behöver spara precis innan sista uppdraget. Det hade ju inte varit första gången en utvecklare gjorde ett konstigt beslut kring det där om man säger så.


Du får fortsätta köra fritt efter att du klarat storyn.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar gruvo95:
Hur hittar man till Lost ön?


Om du inte väljer att åka dit själv, så finns det ett uppdrag som guidar dig till ön.
"Det är häftigt att betala skatt"
  • 0
Var finns vulkanen?
Någon i ett forum skrev att man skulle göra så här:
You have to go to the top of the volcano and press b then a then x then y then lt then rt and then doubleclick right analog stick then the same with the other stick
Rösta gärna så jag kan få en stjärna någon gång
  • 0
Citerar Ric:
Du får fortsätta köra fritt efter att du klarat storyn.


Kanoners, tackar för svaret!
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
via mobil

50% avklarat nu! Ska försöka mig på platinum!
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Har uppgraderat submachine gun till max, och tusan vad grym den blir! Eldhastigheten är brutal, och magasinet rymmer över 200 kulor. Har även uppgraderat triggered explosives så mycket det går, vilket gör det ännu roligare att använda det. Större explosioner är alltid bra.
  • 0
Citerar Logos:
Har uppgraderat submachine gun till max, och tusan vad grym den blir! Eldhastigheten är brutal, och magasinet rymmer över 200 kulor. Har även uppgraderat triggered explosives så mycket det går, vilket gör det ännu roligare att använda det. Större explosioner är alltid bra.


Hur har du uppgraderat?? Haha visste inte ens att man kan uppgradera.. Nu blev jag plötsligt ännu mer intresserad.. hah
  • 0
Citerar jabbeboy:
Hur har du uppgraderat?? Haha visste inte ens att man kan uppgradera.. Nu blev jag plötsligt ännu mer intresserad.. hah




Du uppgraderar via Black Market.
  • 0
Citerar Logos:
Citerar jabbeboy:
Hur har du uppgraderat?? Haha visste inte ens att man kan uppgradera.. Nu blev jag plötsligt ännu mer intresserad.. hah



Du uppgraderar via Black Market.


Assåå.. Kostar de mkt eller? Vad har man för nytta för dem små lådorna som man hitta lite överrallt då?? Typ medic upgrade, weapons upgrade....
  • 0
Citerar jabbeboy:
Assåå.. Kostar de mkt eller? Vad har man för nytta för dem små lådorna som man hitta lite överrallt då?? Typ medic upgrade, weapons upgrade....


Det är just de lådorna som du använder för att uppgradera vapen och fordon. Veichle parts för att uppgradera fordon och weapon parts för att uppgradera vapen. De fungerar som valuta, kan man säga.
  • 0
Vet någon om man kan ändra svårighetsgrad mitt i spelet? Jag har klarat storyn och gjort alla 49 faction missions på näst svåraste, nu vill jag bara röja runt på lättaste svårighetsgraden. Problemet är att jag inte hittar var man kan ändra svårighetsgraden.
  • 0
Citerar Wertman:
Vet någon om man kan ändra svårighetsgrad mitt i spelet? Jag har klarat storyn och gjort alla 49 faction missions på näst svåraste, nu vill jag bara röja runt på lättaste svårighetsgraden. Problemet är att jag inte hittar var man kan ändra svårighetsgraden.

Det går tyvärr inte att ändra svårighetsgrad under spelets gång. Måste börja om på nytt.
  • 0
Det är kasst faktiskt, saknar det.
  • 0
Logos: Haha, rico singin är ju underbart! Det är ju den låten man nynnar när man känner sig överlägsen och vid episka entréer!
@SmoothCooperata
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!