Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa zelda spelet?


Ocarina of time och Wind waker!
  • 0

1. Ocarina Of Time

Trivsam miljö, lagom med sidohuset och lagom av allting. Intressant story.

  • 0

Så jäkla svårt att välja ett. Men spontant tänker jag väl ändå Ocarina of Time då jag anser det vara det mest kompletta.

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

Zelda: Links awakening eller A Link to the Past.
 

Enkla, men geniala spel som håller än idag.

  • 0

Oracle Of Season/Ages vill jag bara säga att de är grovt underskattade och jag ger spelen 10/10.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!