Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Team Fortress 2 klan startad!


1. det är bättre ljudkvalité inget snack om saken 2. 5 rum var bara ett exempel men vissa spelar mer än bara ett spel så du vet så då kan man t.ex ett AFK rum ett rum för Pcw och nått för public osv. sådäså
  • 0
Jag går gärna jag med

Mitt användarnamn är Pulzki
Diggin' my way in
  • 0
Citerar Pulzki:
Jag går gärna jag med

Mitt användarnamn är Pulzki


Adda ngn att spela med så vi får se hur bra du är, men det är nog ganska fullt nu va...?

Tillagt 2008-06-05 18:04:
Citerar sUPERDUPER-:
1. det är bättre ljudkvalité inget snack om saken 2. 5 rum var bara ett exempel men vissa spelar mer än bara ett spel så du vet så då kan man t.ex ett AFK rum ett rum för Pcw och nått för public osv. sådäså


Men alltså ventrilogängets server är jättebra, där kan jag ordna rum. Men anser du att man inte hör vad de andra säger på vent eller vadå?
  • 0
Men alltså ventrilogängets server är jättebra, där kan jag ordna rum. Men anser du att man inte hör vad de andra säger på vent eller vadå?</quote>

Men vafan kertzon jag säger bara att det är bättre ljudkvalité på skype och du behöver inte argumentera emot det.
  • 0
jag har gjort rn TF2 film på youtube, sök på Egilator och titta på den :-
  • 0
Ok vent skulle nog bli mest organiserat om alla går in där och vi har 1-2 rum (räcker nog, 2st kan vara bra så inte folk snackar i munnen på de som spelar pcw typ)

Försökte regga mig på playstar.se men fick inget aktiveringsmail o sen funkade inget.

Om du skaffar rum på vent kertzon så får alla skaffa det och gå in där (på pcw iaf.)

Kvällens pcw mot [JKD] gick bättre än igår mot S^O. Dock droppade zarki pga av lagg när vi skulle försvara på sista banan och då blev det pannkaka typ. Så SÄG TILL innan ni drar så vi hinner försöka fixa en inhoppare, sen ska man helst inte behöva dra nångång såklart.

Vi hade bättre samarbete och alla spelade ett snäpp bättre tycker jag. På well hade vi ingen taktik när vi skulle ta sista tyvärr.

(När man tar näst sista behöver man hålla den, få upp uber och hela upp lite folk, scouts osv kan väl försöka rusha - men inte för många!)

GG

Match mot The Snakes på Söndag(kväll), passa på att föreslå en tid, folk kan inte sticka o käka mitt i osv.

Om ni vill spela in en demo när ni spelar så skriver ni:
record namn i consolen.

Sen playdemo namn för att spela upp den senare. Bra för att se misstag och för skojs skull .
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Tja jag har skapat en blogg till oss grtf2.blogg.se ligger den på och ni kan få lösenordet av mig i chatten på steam så ni kan uppdatera nyheter osv.
  • 0
Ni kan ju annars filma matchen med Fraps så alla kan kolla om dom hittar nånting någon måste bli bättre på.
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
bloggen är nere igen och förblir så. om någon som kan hålla på med hemsidor osv. så kan väl de göra en hemsida som e gratis eller nått.
  • 0
Varför från början ha en blogg, vi kan väl prata här eller, och vem skulle ta våra hemligheter som vi inte har?
  • 0
Blev en pcw inatt när vi bestämde att vi skulle "spela lite" . På "våran" server och det mesta gick bra! Märks att vi har kört några pcws nu och det gick helt ok trots bra motstånd (S^O)

Vi gjorde en hel del Slarvmissar, kom på att vi skulle ha kört ubern på demoman dustbowl osv. Gick ut fast vi visste att det fanns sniper, vaktade medicen slarvigt mot scouts t.ex.

Försök fixa vent så blir det nog bättre med voice, många snackade för lite, jag snackade för mkt ibland. Först blir det okoncentrat spel eftersom man ska babbla, men sen vänjer man sig. Och då har man mer fördel av det tror jag!!


Citerar _ToRnAiDo_:
Vi behöver ännu mer fasta klasser eftersom det är mkt svårare att vara skillad på 2-3 klasser än en enda. Känns som att många är "halvbra" på många klasser ist för att vara riktigt bra på en. Kan bli rörigt om det byts mellan banor och points osv om man helt plöstlisgt har en för mtk i nån klass...

Torn, - Soldier / (heavy) eftersom heavy kan jag alltid lira utan att göra misstag typ, soldier går dåligt ibland, inte lika stabil (dock mkt tid som det)

Fakil - medic (valde du sist vi skulle välja, kan behövas ändras)

Gintonic - Scout

atw0r - Medic (primär) Demoman / Soldier (skillad på de 2 oxå)

Elak kyckling - scout (el spy)

Deathripple/Nyus - Soldier / Medic (el spy)

Rova/Jordison - Demoman/Scout välj gärna en....

Kertzon - Demoman/scout välj gärna en som primär.... (sniper skillad när det behövs)

Berg/Lagge - Soldier / Heavy

Än så länge .. säg vad ni vill vara helst. Engineer går bara om man är det försvarande laget på t.ex. gravel pit. Pyro går bara ibland (helt enkelt för dålig klass) , sniper - bara försvar.
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
Citerar _ToRnAiDo_:
Torn, - Soldier / (heavy) eftersom heavy kan jag alltid lira utan att göra misstag typ, soldier går dåligt ibland, inte lika stabil (dock mkt tid som det)

Fakil - medic (valde du sist vi skulle välja, kan behövas ändras)

Gintonic - Scout

atw0r - Medic (primär) Demoman / Soldier (skillad på de 2 oxå)

Elak kyckling - scout (el spy)

Deathripple/Nyus - Soldier / Medic (el spy)

Rova/Jordison - Demoman/Scout välj gärna en....

Kertzon - Demoman/scout välj gärna en som primär.... (sniper skillad när det behövs)

Berg/Lagge - Soldier / Heavy

sUPERDUPER - Soldier


btw, RIKTIGT BRA MAtcH killar!! de från S^O hade skitroligt och de tyckte också det var skitjämt! det här får vi göra om!
  • 0
Du är inte online så mkt så det är inte lätt att få tag på dig Vill gärna ha med dig i matcher osv!!

Just igår var det S^O o inte vi som hade brist på spelare dock.

[VI HAR FLYTTAT HÄRIFRÅN] Eget forum nu! http://grtf2clanforum.8forum.info/index.htm
_ToRnAiDo_ - Unik stavning :)
  • 0
  • Rova
  • Rova
Citerar _ToRnAiDo_:
Rova/Jordison - Demoman/Scout välj gärna en....



Tar Demoman.
Glorp.
  • 0
Alla registrera er på forumet så fort ni kan, vi kommer att posta där i framtiden.
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
  • NyuS
  • NyuS
Har registrerat mig, men inte fått något kontoaktiverings-mejl.. >_<
Happiness is like peeing yourself. Everybody can see it but only you can feel its warmth.
  • 0
Citerar NyuS:
Har registrerat mig, men inte fått något kontoaktiverings-mejl.. >_<


kollat skräpmail? fick mitt direkt iaf
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
  • NyuS
  • NyuS
Citerar atw0r:
kollat skräpmail? fick mitt direkt iaf


Joo, skräpmailen har jag också självklart kollat. Men icke något mejl där heller.
Happiness is like peeing yourself. Everybody can see it but only you can feel its warmth.
  • 0
Äh, Evilchicken (som blev bannad idag) undrar om han fortfarande får vara med i klanen.
  • 0
Citerar Fakil:
Äh, Evilchicken (som blev bannad idag) undrar om han fortfarande får vara med i klanen.


Självklart.. Vi snackar ju mera på

http://grtf2clanforum.8forum.info/index.htm

Nu för tiden iaf
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
Tjena,, Fargo from Fz här ^^. Rolig klanmatch vi hade igår
2Fort var riktigt skoj, grannary gick dock sämre....För de flesta av oss spelar aldrig den banan, och någon hade inte kört den alls .
Men det var grymt roligt iaf!
  • 0
  • NyuS
  • NyuS
Citerar SirFargo:
Tjena,, Fargo from Fz här ^^. Rolig klanmatch vi hade igår
2Fort var riktigt skoj, grannary gick dock sämre....För de flesta av oss spelar aldrig den banan, och någon hade inte kört den alls .
Men det var grymt roligt iaf!


Mjo, riktigt bra match!
Happiness is like peeing yourself. Everybody can see it but only you can feel its warmth.
  • 0
Ni som är GRTF2? Har sett en del med sådana taggar på Sweden-Online servern.
Zoooooooooooooooooommm.....
  • 0
  • Rova
  • Rova
Citerar Meta Knight:
Ni som är GRTF2? Har sett en del med sådana taggar på Sweden-Online servern.




...
Glorp.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!