Rasmus Netterblad 2024-09-07 01:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla bethesdaspel.. Orkade inte ta mig igenom falout 4a å testa 86 gratis å fick panik av skiten. Sen förstog jag hur patetiskt löjligt dålig allt från dialog till quest var i skyrim... Morrowind.. va bra. Men bethestda game studios ska stängas ner.. Å ms gör nog det snart. Like Comment Share 0Exicutor 2024-12-08 04:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns många spel, så klart, som jag brukade gilla men inte längre - för att de helt enkelt var produkter av sin tid och numera kan anses utdaterade. Typ Heroes of the Storm från Blizzard.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cadmium 2024-12-08 14:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo 2 (eller hack n slash ARPG generellt) Älskade Diablo 2 när jag var liten, men när jag provade trean fastnade jag inte alls. Testade även Path of Exile, men det var samma sak där. Jag klickar tyvärr inte med genren längre (pun intended). Ville jättegärna komma in i det igen, men istället för att spela med den vyn/spelstilen, känner jag bara att jag vill ändra perspektivet/kontrollerna och ha det likt MMORPG-stuk istället."Get up, Trinity. Just get up... Get up!" - Trinity in the Matrix Like Comment Share 0 Siegfried 2025-01-16 20:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Open world, som saknar fast travel, riktig tidslöseri. Spel som inte har något slut. Jag vill kunna spela färdigt ett spel, finns det inga direkta mål så blir det tråkigt.Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enkla mobilspel har jag svårare för idag. Var ett tidsfördriv när jag pendlade som ung om man inte hade GBA, PSP eller dylikt med sig. Enkla mobilspel var även kul från när iPhone 3Gs och andra kommande smartphones (Android blev det därefter) släpptes ett antal år efter. Fruit Ninja, Doodle Jump, Temple Run, Angry Birds och sånt var kul med touchfunktionerna. "Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-04-03 20:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Super mario 64, kontrollen är otroligt rough med dagens standard, när jag lirade det senaste så hade jag problem med lätta platformer bitar till och med. Däremot så körde jag med en Switch Pro controller Crroo Crrooo Like Comment Share 0KristinaG12 2025-04-04 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn. Like Comment Share 0märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Exicutor 2024-12-08 04:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns många spel, så klart, som jag brukade gilla men inte längre - för att de helt enkelt var produkter av sin tid och numera kan anses utdaterade. Typ Heroes of the Storm från Blizzard.Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cadmium 2024-12-08 14:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo 2 (eller hack n slash ARPG generellt) Älskade Diablo 2 när jag var liten, men när jag provade trean fastnade jag inte alls. Testade även Path of Exile, men det var samma sak där. Jag klickar tyvärr inte med genren längre (pun intended). Ville jättegärna komma in i det igen, men istället för att spela med den vyn/spelstilen, känner jag bara att jag vill ändra perspektivet/kontrollerna och ha det likt MMORPG-stuk istället."Get up, Trinity. Just get up... Get up!" - Trinity in the Matrix Like Comment Share 0 Siegfried 2025-01-16 20:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Open world, som saknar fast travel, riktig tidslöseri. Spel som inte har något slut. Jag vill kunna spela färdigt ett spel, finns det inga direkta mål så blir det tråkigt.Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enkla mobilspel har jag svårare för idag. Var ett tidsfördriv när jag pendlade som ung om man inte hade GBA, PSP eller dylikt med sig. Enkla mobilspel var även kul från när iPhone 3Gs och andra kommande smartphones (Android blev det därefter) släpptes ett antal år efter. Fruit Ninja, Doodle Jump, Temple Run, Angry Birds och sånt var kul med touchfunktionerna. "Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-04-03 20:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Super mario 64, kontrollen är otroligt rough med dagens standard, när jag lirade det senaste så hade jag problem med lätta platformer bitar till och med. Däremot så körde jag med en Switch Pro controller Crroo Crrooo Like Comment Share 0KristinaG12 2025-04-04 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn. Like Comment Share 0märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
cadmium 2024-12-08 14:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo 2 (eller hack n slash ARPG generellt) Älskade Diablo 2 när jag var liten, men när jag provade trean fastnade jag inte alls. Testade även Path of Exile, men det var samma sak där. Jag klickar tyvärr inte med genren längre (pun intended). Ville jättegärna komma in i det igen, men istället för att spela med den vyn/spelstilen, känner jag bara att jag vill ändra perspektivet/kontrollerna och ha det likt MMORPG-stuk istället."Get up, Trinity. Just get up... Get up!" - Trinity in the Matrix Like Comment Share 0 Siegfried 2025-01-16 20:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Open world, som saknar fast travel, riktig tidslöseri. Spel som inte har något slut. Jag vill kunna spela färdigt ett spel, finns det inga direkta mål så blir det tråkigt.Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enkla mobilspel har jag svårare för idag. Var ett tidsfördriv när jag pendlade som ung om man inte hade GBA, PSP eller dylikt med sig. Enkla mobilspel var även kul från när iPhone 3Gs och andra kommande smartphones (Android blev det därefter) släpptes ett antal år efter. Fruit Ninja, Doodle Jump, Temple Run, Angry Birds och sånt var kul med touchfunktionerna. "Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-04-03 20:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Super mario 64, kontrollen är otroligt rough med dagens standard, när jag lirade det senaste så hade jag problem med lätta platformer bitar till och med. Däremot så körde jag med en Switch Pro controller Crroo Crrooo Like Comment Share 0KristinaG12 2025-04-04 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn. Like Comment Share 0märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Siegfried 2025-01-16 20:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Open world, som saknar fast travel, riktig tidslöseri. Spel som inte har något slut. Jag vill kunna spela färdigt ett spel, finns det inga direkta mål så blir det tråkigt.Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enkla mobilspel har jag svårare för idag. Var ett tidsfördriv när jag pendlade som ung om man inte hade GBA, PSP eller dylikt med sig. Enkla mobilspel var även kul från när iPhone 3Gs och andra kommande smartphones (Android blev det därefter) släpptes ett antal år efter. Fruit Ninja, Doodle Jump, Temple Run, Angry Birds och sånt var kul med touchfunktionerna. "Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-04-03 20:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Super mario 64, kontrollen är otroligt rough med dagens standard, när jag lirade det senaste så hade jag problem med lätta platformer bitar till och med. Däremot så körde jag med en Switch Pro controller Crroo Crrooo Like Comment Share 0KristinaG12 2025-04-04 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn. Like Comment Share 0märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
-Ogge-Moderator Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enkla mobilspel har jag svårare för idag. Var ett tidsfördriv när jag pendlade som ung om man inte hade GBA, PSP eller dylikt med sig. Enkla mobilspel var även kul från när iPhone 3Gs och andra kommande smartphones (Android blev det därefter) släpptes ett antal år efter. Fruit Ninja, Doodle Jump, Temple Run, Angry Birds och sånt var kul med touchfunktionerna. "Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin Like Comment Share 0PigeonButt666 2025-04-03 20:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Super mario 64, kontrollen är otroligt rough med dagens standard, när jag lirade det senaste så hade jag problem med lätta platformer bitar till och med. Däremot så körde jag med en Switch Pro controller Crroo Crrooo Like Comment Share 0KristinaG12 2025-04-04 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn. Like Comment Share 0märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
PigeonButt666 2025-04-03 20:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Super mario 64, kontrollen är otroligt rough med dagens standard, när jag lirade det senaste så hade jag problem med lätta platformer bitar till och med. Däremot så körde jag med en Switch Pro controller Crroo Crrooo Like Comment Share 0KristinaG12 2025-04-04 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn. Like Comment Share 0märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
KristinaG12 2025-04-04 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn. Like Comment Share 0märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
märta 2026-02-27 23:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då. Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.Sylt! Mats! Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Cranes 2026-06-05 15:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12