Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel du brukade gilla, men inte längre


Alla bethesdaspel..

Orkade inte ta mig igenom falout 4a å testa 86 gratis å fick panik av skiten.

Sen förstog jag hur patetiskt löjligt dålig allt från dialog till quest var i skyrim...

Morrowind.. va bra.

Men bethestda game studios ska stängas ner..

Å ms gör nog det snart.

  • 0

Finns många spel, så klart, som jag brukade gilla men inte längre - för att de helt enkelt var produkter av sin tid och numera kan anses utdaterade. Typ Heroes of the Storm från Blizzard.

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

Diablo 2 (eller hack n slash ARPG generellt) Älskade Diablo 2 när jag var liten, men när jag provade trean fastnade jag inte alls. Testade även Path of Exile, men det var samma sak där. Jag klickar tyvärr inte med genren längre (pun intended). Ville jättegärna komma in i det igen, men istället för att spela med den vyn/spelstilen, känner jag bara att jag vill ändra perspektivet/kontrollerna och ha det likt MMORPG-stuk istället.

"Get up, Trinity. Just get up... Get up!" - Trinity in the Matrix
  • 0

Open world, som saknar fast travel, riktig tidslöseri.

Spel som inte har något slut. Jag vill kunna spela färdigt ett spel, finns det inga direkta mål så blir det tråkigt.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Enkla mobilspel har jag svårare för idag. Var ett tidsfördriv när jag pendlade som ung om man inte hade GBA, PSP eller dylikt med sig. Enkla mobilspel var även kul från när iPhone 3Gs och andra kommande smartphones (Android blev det därefter) släpptes ett antal år efter. 

Fruit Ninja, Doodle Jump, Temple Run, Angry Birds och sånt var kul med touchfunktionerna. 

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

Super mario 64, kontrollen är otroligt rough med dagens standard, när jag lirade det senaste så hade jag problem med lätta platformer bitar till och med.

Däremot så körde jag med en Switch Pro controller 

Crroo Crrooo
  • 0

Warframe, jag brukade gilla att spela det, men med tiden blev det ständiga jordbruket av resurser tråkigt. För att skapa något behöver du resurser som tar flera riktiga dagar att bryta. Spelet är fantastiskt, men jag är trött på det ständiga jordbruket. Även om jag till och med donerade för att köpa coola skinn.

  • 0

Brukade vara beroende av asjobbiga facebookspel som tvingade en att vänta typ en hel dag mellan sessions eller betala för att spela mer. Som Shadow Fight. Man visste ju att de var skräp redan då.

Älskade dock Tetris Battle och Robot Unicorn Attack.

Sylt! Mats!
  • 0

Keen 4 spelade jag extremt mycket förut och massa andra spel på MS Dos.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!