Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

8 Days snyggare än Killzone 2?


Jo nog ser trailern snygg ut och även om det kommer ut så blir det säkert inte lika bra som Killzone2 men snyggare... ja kanske det. Men jag tyckte faktiskt att denna trailer såg en aning fejk ut.
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Ser onekligt snyggt ut, däremot vet jag inte om det är snyggare än vad Killzone 2 ser ut att bli. Jag tror att rent tekniskt sätt så är grafiken inte direkt snyggare än varken Gears of War eller Killzone 2. Däremot är deisgnen och upplägget på hur karaktärerna rör sig otroligt avancerat, siktet var dock riktigt fult. Men som den onda kycklingen säger, så såg det lite ut som om det var till för att höja förväntningarna eftersom det verkar ha ett helt vansinnigt tempo.

Men det återstår att se
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Trailern ser väldigt "vi lurar alla att det här är en gameplay-video"-ig ut.



Som den första killzonetrailern?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Wow, Animationerna och Grafiken i 8 Days ser helt otrolig ut!
Kan inte fatta att vi kommit så långt, det är ju fan inte långt ifrån foto-realism!
"The fate of destruction is also the joy of rebirth."
  • 0
Citerar Destroyah18:
Det är ju fan inte långt ifrån foto-realism!

Now that's just crap...
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
http://www.ps3informer.com/playstation-3/news/eight-days-intel-n
ew-leaked-screenshots-e3-06-information-008731.php


The trailer is part in-game, part CGI "cut snaps". The parts that were CGI were the two dudes opening the trunk, the window-crashing scene and the guy lighting a flame in his hand. Everything else in that trailer was in game.
----

Tror ni på detta?
You'd have to have a death wish to go in there. Sounds like the perfect job for me. - Old Snake
  • 0
Ja!
Adda min PSN: Eldin-PS3 så kör vi Call of Duty 4
  • 0
Citerar Lotta-Potta:
Jepp det är PS3 exlusivt: http://en.wikipedia.org/wiki/Eight_Days

Men svårt att fatta när det är Sony som ger ut det.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Varför det?
Adda min PSN: Eldin-PS3 så kör vi Call of Duty 4
  • 0
Tror inte att man får styra karaktärerna själv. Sakerna dem gör och sånt ser för avancerat ut.
  • 0
Jag vågar inte hoppas på någonting så här tidigt. Men jag kan säga att jag sett fram mo detta spel enda sedan E3 2006. Jag hoppas verkligen att detta blir någonting.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Lotta-Potta:
Varför det?

Tror det att det skulle komma till Xbox eller PC om det var Sony som gav ut det? Det e ju samma sak som att Killzone skulle komma till Xbox.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Frågar du mig om jag tror att Sony ger ut till X360?
Adda min PSN: Eldin-PS3 så kör vi Call of Duty 4
  • 0
Citerar Lotta-Potta:
Frågar du mig om jag tror att Sony ger ut till X360?


Men herregud människa,förstår du inte att han i första inlägget var ironisk och i andra försöker få dig att förstå att det inte kan komma till Xbox om sony ger ut det?
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Aha
Adda min PSN: Eldin-PS3 så kör vi Call of Duty 4
  • 0
Heh... lol. Var jag ironisk i mitt första inlägg? Det är inte ironiskt. För det är ju inte svårt att förstå att det bara kommer till PS3 om det är sony som der ut det. Jaja, Skit it.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Citerar Lotta-Potta:
Aha


Då förstår du,ursäkta om jag var otrevlig


Jag vill sen påpeka att grafiken i trailern nästan kan utmana crysis,animationerna är det snyggaste vi sett,likaså fysiken och AI:n höll väldigt hög klass,ta i åtanke att trailern är över 2 år gammal,jag tycker inte att det verkar logiskt att det skulle vara in-game,men man kan ju hoppas

Tillagt 2008-03-02 14:21:
Citerar The Guy:
Heh... lol. Var jag ironisk i mitt första inlägg? Det är inte ironiskt. För det är ju inte svårt att förstå att det bara kommer till PS3 om det är sony som der ut det. Jaja, Skit it.


Du skrev "svårt att fatta",men menade uppenbarligen motsatsen,är inte det ironi?
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Jag vet inte, kanske var videon av dålig kvalite men grafiken imponerade inte så jättemycket på dig. Den kändes så stel o tråkig. Animatiorna däremot var nice.
"matematik är inget man förstår, det är någonting man vänjer sig vid"
  • 0
måste vara samma gäng som gjorde trailern till killzone 2
Ett spel är inte Next-Gen förrens det har Realtime Shadows, ps. jag diggar verkligen inte nya GR.
  • 0
Det där var fint
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!