Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Era snyggaste kills!


CSS: Jag var den ända i mitt lag kvar, jag var i b bombsiten. Mina fiender kom genom den långa gången, det var typ 5 pers och så kom det en genom porten. Men dom kom tillräckligt långt efter varandra så att jag hann ladda och döda alla. Samanlagt kanske det var 7-8 pers. Det var nära att jag dog för vissa kom samtidigt.

Alla skrev typ: Pawned

Jag använde MP5 med Deagle. MP5n är så jävla grym i närstrid .
Ron Paul 2012!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dori
Det var UT3, då jag headshotade 5 personer i rad inom 20 sek(med snipern).

Det var faktisk väldigt tillfreställande!
''The music comes straight from the heart, and speaks only to the heart'' - Rachmaninov
  • 0
Dubbel-HS med Scout utan sikte i Counter-Strike: Source. Det var extremt najs.
  • 0
  • SiM
  • SiM
Det var nog i Team fortress 2, på Gravel Pit. Jag Skulle precis springa tillbake och hämta liv (hade varit i sniperduell med en annan kille som jag vann xD), då dök en heavy upp i öppningen till vänster på första controlpointen. Iall stress så backade jag bakåt samtidigt som jag somade in och laddade upp skottet så mycket jag kunde. Då ramlade jag ner ifrån bron jag stog på, samtidigt som jag sköt headshot på heavyn. (och samtidigt dominatade honom)
Grow Old or Die Trying
  • 0
CS 1.6: när jag hs:ade min polare när jag var flashad med awp. Ganska tur faktiskt men riktigt snyggt
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
  • 0
Det snyggast killet jag gjort är på Gears Gridlock, jag var vid snipern och satte ett headshot på en som va några meter framför skrothögarna av bilarna med shotgunen. Jag och min kompis bara
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar Zelrach:
Jag älskar mitt fabulösa kill på min kära vän Sebastian i Timesplitters: Future Perfect i somras.

Vi spelade Siberia och Sebbe hade just hoppat in i bilen. Jag stod framför honom med min orädda lilla apa och ett basebollträ i händerna. Ondskefullt skrattandes och full av pumpande adrenalin tryckte Sebbe ner gaspedalen för att köra över mig. Jag tog ett steg till sidan och precis när Sebbe åkte förbi drog jag in skallbenet på honom genom rutan. Ett slag, död.

Fenomenalt iskallt och snyggt.

Förövrigt borde nog tråden vara i Spelforumet.


Haha låter rätt så kul
  • 0
Senast så var det när jag spelade Halo 3. Det var på Valhalla, big-team slayer, vårat lag hade helt förlorat initiativet och ingen hann långt från vår bas innan döden var ett faktum. Mycket av detta berodde på motståndarlagets Banshe som skickligt tog ut alla som försökte något.

När jag spawnade i vår bas var Bansheen just påväg in för en ny attackrunda. Lite otaktiskt gled han rakt mot oss och vi hade inget att sätta emot då missile poden var borta och vår egen banshee var död sen länge. Som enda alternativ slet jag snabbt tag i den närliggande power-drainen (den blåa som suger sköld) och kastar den in i den mittersta gravliften. Mitt i luften utlöses den och det blåa skenet suger kraften ur bansheen och den fjädelikt faller ner på marken. Där fäster jag med ett långkast en plasmagranat vid den och ser hans spree sluta i en explosion av blå plasma.

(Okej kanske inte så speciellt men det kändes "haha" liksom...)
A nuclear war could ruin your whole day!
  • 0
Citerar Chanoir:
Dubbel-HS med Scout utan sikte i Counter-Strike: Source. Det var extremt najs.


Najs.
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
När jag dödade åtta pers med ett enda magasin på CS. (jag sköt ut alla skott i en följd)
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
I cod 4 så såg jag en milimeter av ens huvud, han gick precis framför en bil. Jag tog ändå upp min sniper(M40A3) skjöt ett skott och så pang hedshot på han och inte nog med det bakom honom gick en kille som också fick skottet i huvudet. 2 hedshot i ett skott
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Oh, den nya officiella tråden för "fiskehistorier".

Mitt snyggaste kill måste vara nångång i battlefield när jag omedvetet plockade en sniper med pistol. Han måste blivit sur som fan, men jag bara sköt ett skott på måfå mot en byggnad och där satt han i ett fönster.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Min kompis sköt en gång mig och en annan kompis doubls hs med deasert eagle.
PS3=Lyx)(360=HALO)(WII=småbarn Min psn: ViktorMlm
  • 0
Min snyggaste kill är nog i F.E.A.R Combat, då jag sprang in i hela fiendelaget (4 just då), jag dog så klart, men jag hann kasta min granat i sista sekunden innan jag dog och dödade hela alla fienderna på en gång.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Snyggaste kill är förmodligen i DoD source, då jag med k98 dödade 7 fiender inom loppet av 10 sekunder. Alla började skrika att jag aimbottade, men jag hade bara en jävla tur. Det snygga var också att jag inte stod och campade ifrån ett avstånd, utan stod väldigt nära alla fiender jag sköt.
:3
  • 0
FPS:
Jag sköt ett skott med Redeemern i Unreal Tournament. Avsikten var att träffa en bot som prickat mig en hel del på andra banor. Tre stycken andra
som befann sig utanför explosionsområdet rör sig in i det just när den tar mark.

Double Kill!
Multi-kill!
ULTRA-kill!!
Det var läckert att bara höra "killsen" öka sådär.

Det snabbaste var i samma spel på banan Stalwart XL. På 1 min 49 sekunder (finputsat idag) lyckades jag ta 20 frags (som jag satt som gräns) och hann med att dö ett par gånger själv också. Jag bara sprang runt som en tok och sköt allt som rörde sig, d.v.s. ingen camping.

Fightingspel: SF II Turbo. (tror det finns i en annan tråd också men wtf)
Jag spelade Zangief mot Sagat (lvl 8 ). Sagat hade nyss gjort en knockdown på mig. Jag hade väldigt lite energi kvar, Sagat närmade sig för att avsluta och jag tryckte frenetiskt på allt som går för att resa mig upp. När Sagat kommer fram, ställer sig Zangief upp, sliter tag i Sagat och hoppar upp i luften i en Screwdriver som tar hans sista energi. Pwned!!
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Gears of War:

En klanpolare i motståndarlaget springer ner för för en trappa på Escalation 30-40 meter ifrån mig. Jag skjuter ett blindfire headshot på honom med Snipergeväret genom en nyligen kastad rökgranat.
99% tur men snyggt var det.
Diablo III <3
  • 0
Idag fick jag en snygg en på CoD4! En kille har n00btube och skuter på mig, medans granaten är i luften snipar jag honom! lol
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Jag älskar när jag kör domination på CoD4. Jag lägger ut C4 vid t.ex. A. Sen när jag hör "We're losing A" av datorrösten så tar jag fram avtryckaren och push the button, BOOM!!! Så dör en eller två där.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Gears of war:

På fuel depot kastar sig en kill ut från sniper ''lådan'' och jag skjuter han med snipern utan att sikta (blindfire) från granaterna.
Det var synd att det var player match.
Är det sant?
  • 0
Det var ju inte direkt min ''kill'' utan en från London, UK. Jag spelar Gears of War och skulle hoppa och rulla fram och skjuta han med shotgun men det roliga var när mitt huvud var mot backen så sköt han med sniper och fick headshot. Och det roliga var att min locust ställde sig på huvudet, fast jag hade ju inget huvud så han ställde väl sig på axlarna hehehe men roligt såg det ut!
Lämnat GR.
  • 0
Kommer ihåg från Geras Of War en gång.

Jag gick upp där Hammerbursten finns, på Gridlock, med en sniper i min hand. Då fick jag syn på en Locust (Xymben) som står och lurpassar bakom ett hörn.
Jag börjar att backa och avlossar sammtidigt ett skott på måfå, för att få activ relode. På något sätt blev det ett HS på honom. Så med andra ord fick jag ett HS på en som stog och tog cover, utan att jag siktade

Samma match fick jag ett till ganska turligt HS (även det på Xymben).
Jag är påväg upp till Hammerbursten (igen), då jag ser att en Locust sitter där och väntar på mig. Så jag stannar upp och ska just avlossa ett skott så att jag får activ relode. Men då hoppar Locusten fram och slänger sig emot mig, så att mitt skott träffar honom rakt i huvudet.

Lite tur men, snygg ändå.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Hörrudu Bajskillen, jätteonödigt.

Kommer ihåg ett doublekill jag gjorde i Halo:CE genom att skapa en granatkastare. Man kastade helt enkelt en plasmagranat på marken och sedan en till lite längre fram. Då den första small flög den andra iväg och smällde i luften vilket gav mig ett doublekill.
Rumours
  • 0
Jag tror att han gjorde den användaren för att han har lust att spamma.
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
Citerar Calley:
Om jag inte har rätt, jag tror att du gjorde den användaren bara för att spamma, har jag fel?


Måste du citera allting?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!