Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel är du sämst på?


Som rubriken lyder, vilket spel är du absolut sämst på? Jag totalt vrålsuger på alla MotoGP då jag konstant trillar av motorcykeln och fortsätter göra så tills jag lägger ifrån mig kontrollen och gör något annat

Nu är det er tur att avslöja, vilket spel är ni absolut sämst på?
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Är inte så där überbra på Splinter Cell, får alltid ont i huvudet och sabbar allt, typ
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
PGR spelen.. Har testat trean hos en kompis och jag kan verkligen inte spela det! Bilen krängen som fan i kurvorna och är helt okontrollerbar!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar krark:
Är inte så där überbra på Splinter Cell, får alltid ont i huvudet och sabbar allt, typ


Jo, har samma problem här...
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Guitar Hero
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Jag är helt kass på alla former av brädspelsliknande rollspel (Disgaea, FF:Tactics, Legend of Kartia, etc.). Jag har verkligen försökt att lira sådana spel, i hopp om att någon gång göra någon form av framsteg, men jag finner mig alltid besegrad efter typ andra striden.
"Surely no one will mind if we take a quick nap in the king's bed."
  • 0
Brukar vara ganska dålig i FPS spel (i jämnförelse med mina kompisar).

Två undantag är Quake III och Painkiller, där jag alltid vinner stort.
  • 0
Jag är rätt usel på att hoppa, har aldrig sett något större nöje eller mening i det. Super Mario World är mycket svårare än Ninja Gaiden
Radijon gånger radejon gånger tre ela fjottan o sex gånger sex ä aatan anners fåru stryk
  • 0
the sims... jag vill bara döda dom hela tiden
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Strategi och RPG spel. Undantag dock för vissa spel som Tales of Eternia.
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Guitar Hero .. Har aldrig tyckt om det.. YAY! 100 Inlägg nu !
  • 0
Alla bilspel utom Street Racing till SNES.
  • 0
Äventyrsspel med knasig logik (låtsasex.) : Ta fisk, lägg den på ditt huvud , snurra tre varv och dörren öppnas.

Strategispel - jag tänker på Ground Control som var det senaste jag vågade prova. Det gick åt fanders direkt.

I mitt senaste RPG kom jag några hundra meter utanför första byn och blev totalslaktad av klenaste fienden. Då slutade jag spela den typen av spel.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Zelda spelen
Haze
  • 0
Lost planet, när jag spelar det online. spelet är typ knäppt, jag fattar aldrig om en fiende tar skada eller ej specielt inte när han rullar.
Sen tar man aldrig skada om man kastas bakot av t.ex. en granat, och det tar väldigt lång tid inan man har fått kontrollen igen och då har ens motståndare redan kastat en granat vid mina fötter så jag dör så fort jag står på bena igen och det finns inget man kan göra åt saken.

och vapnen är jävligt obalanserade
Hjälp mig jag har sylt i min hatt!
  • 0
Guitar hero, klarade 98% av låten på Story of my life på easy

Fast det var 3de gången jag körde det
Om apan själv får bestämma!
  • 0
haha typ CS isf xD

eller ne jag är nog inte så dålig, blir bara så fruktansvärt ägd hela tin
i use my sharingan to much...
  • 0
Guitar hero, jag är sämst på dent fast jag tycker det är jävligt kul.
Sugen på helylle ironi och sadism, kolla ovanför signaturen.
  • 0
Röj, Det går inte att vinna!
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Spel där man ska komma ihåg massa combos i huvudet.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
alla tony hawk spelen, och
Citerar The_gunners:
Spel där man ska komma ihåg massa combos i huvudet.
maybe for once. someone will call me "sir" without adding. "you're making a scene." - Homer Simpson
  • 0
Citerar mattrix675:
Guitar hero, klarade 98% av låten på Story of my life på easy

Fast det var 3de gången jag körde det


Har bara testat den en gång på easy, och känner bara att jag vill att den ska ta slut medan jag fumlar med knapparna på gitarren ... hemskt.
"Surely no one will mind if we take a quick nap in the king's bed."
  • 0
Ett valfritt Guitar Hero. Förstår mig verkligen inte på folk som klarar av att spela spelet.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Svårt att säga vilket spel jag suger mest på eftersom jag inte spelat alla spel...

Kan nog ärligt säga att jag inte suger på något spel jag hittills spelat, får jag bara ett par omgångar och lärt mig kontrollen så... (skryt? )
Nää, men, beat 'em up och pusselspel (tråkiga jäkla spel det där ) om jag måste säga något.
I lol'd
  • 0
Jag suger lika mycket på alla spel...
Krax.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!