Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel är du sämst på?


Valfritt Beat 'em up spel.
  • 0
Bilspel. Jag gillar bilspel, men är så rutten på det att retarderade invalider spöar upp mig på det any day.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Splinter sell skulle jag tro
  • 0
barbie, jag hittade aldrig den förbaskade kammen i gräset jag sökte efter, hur ska jag nu kamma hästen? hemskare spel finns inte...
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Halo, alla tre spelen. Varje gång jag och mina polare kör multiplayer så är det jag som får minst kills. Fast jag håller på att spela Halo 3 på legendary och har klarat till fjärde banan.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
  • Aho
  • Aho
Jag är sämst på Forza 2.

Och Tekken har inte gått nå vidare det heller, egentligen inget fightingspel av den sorten. Sen kan det ha att göra med att jag inte tycker att fightingspel är särskillt underhållande. Rentav tråkiga.
  • 0
allt som man måste ha mycket tålamod i och forza spelen.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Jag är värdelös på alla bilspel. Inte min genre, helt enkelt.
"If we don't end war.. war will end the humanity." - Franklin D. Rosewelt
  • 0
vet inte, spelar bara sånt jag är bra på dock så kan man vara "mindre bra" i början men man lär sig
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Jag är helt kass på alla fighting-spel.
Jag vill ha Chrono Trigger DS nu!
  • 0
Gears of war
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
I början suger jag på alla spel, men efter 10 min kan man det.
Ju mer du vet, ju mer glöm du, ju mer du glöm, ju mindre vet du..
  • 0
  • race
  • race
Citerar Eliobiwan:
Guitar Hero


Jag har något fel med mina fingrar, dem vill inte spela Guitar Hero. Dom hatar Guitar Hero och det är nog varför jag också gör det. Jag kan inte klara en endaste låt på medium/normal.
  • 0
jag är halvdålig på guitar hero
Evil Is Back
  • 0
Metal gear solid 4: Guns of the patriots, jag suger helt enkelt på att smyga, jag är ändå hyffsat bra på MGO, även om myna stats är dåliga.
(Ta det inte personligt!)
  • 0
Var för en vecka sedan urusel på Call of duty 4, online. Fick typ 2 Kills, dog 20 ggr. Nu har jag blivit bättre men jag suger verkligen på Sega Rally
Ye-ye-yeah, and it goes, this my cool and I can't take it off
  • 0
Jag suger på Counter-Strike.

Och sen är jag inte särskilt bra på Gears of War heller.
  • 0
Halo 3 Betan fick jag rätt mycket smisk på
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
gears of war
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
  • 0
Alla typer av fightingspel som det går att finna. Random buttonmashing ftw!
  • 0
Pac-Man. Jag har aldrig lyckats klara första banan.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
alla smygspel må man säga, förutom manhunt. För att spel som slinter cell måste man sitta i ett hörn och slösa tid för att mörda fienden på mest uttänkbara tråkiga sätt, men manhunt får man säg alltid ett gott skratt. Så allting som itne mitt tålamod räcker till suger jag tvärfett på.
A very well-tailored person suit.
  • 0
Fighting aka. Super Smash...
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
Med tanke på hur jäkla mycket jag ändå har lirat spelen så måste jag säga Halo 3 och Gears of War.
Gamer FL <3
  • 0
Smygspel. Typ Splinter Cell. Jag klarade typ bara tre uppdrag i Double Agent, har varken tålamod eller nerverna att smyga omkring i skuggorna.
Hallowed Be Thy Name
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!