Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Half Life 2 Officiella Tråden


  • Exeo
  • Exeo
Citerar flippy:
Ska man köpa the orange box till ps3? Är det nått att ha? Har det på datorn men kan inte spela det längre pga för dålig dator och skulle ju gärna få uppleva Half life 2 för en tredje gång fast på ps3. Och man får 5 spel för 199 spänn. Eran åsikt?


Köp ny dator !
Ja, jag äter fisk.
  • 0
Citerar Exeo:
Citerar flippy:
Ska man köpa the orange box till ps3? Är det nått att ha? Har det på datorn men kan inte spela det längre pga för dålig dator och skulle ju gärna få uppleva Half life 2 för en tredje gång fast på ps3. Och man får 5 spel för 199 spänn. Eran åsikt?


Köp ny dator !


Om jag bara hade så mycket pengar.
"Legends don't burn down villages"
  • 0
Citerar flippy:
Ska man köpa the orange box till ps3? Är det nått att ha? Har det på datorn men kan inte spela det längre pga för dålig dator och skulle ju gärna få uppleva Half life 2 för en tredje gång fast på ps3. Och man får 5 spel för 199 spänn. Eran åsikt?


Självklart är det något att ha. För det priset är det rena stölden.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Självklart är det något att ha. För det priset är det rena stölden.


Om man kan bortse från en del problem med PS3-versionen så är det bara att slå till.

The PlayStation 3 Orange Box performs far worse, and this fact just isn't up for debate. While framerate issues aren't as problematic in Half-Life 2 and Episode One, Episode Two suffers a great deal, especially during the episode's larger battles. We regret to say that some sections border on being unplayable because of the stutters, which often cause your aim to be thrown off and timing shots to be very difficult. The problem isn't persistent throughout, but when it hits, it hits hard.

Tillagt 2011-04-24 21:05:
Citerar flippy:
Om jag bara hade så mycket pengar.


Det behöver inte kosta mycket alls beroende på vad du har för saker i din dator i nuläget. Om du har tur så kan du bara ta och skaffa ett gammalt grafikkort så kommer du kunna spela utan problem. Source-motorn fungerar väldigt bra även på mycket äldre datorer.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar flippy:
Ska man köpa the orange box till ps3? Är det nått att ha? Har det på datorn men kan inte spela det längre pga för dålig dator och skulle ju gärna få uppleva Half life 2 för en tredje gång fast på ps3. Och man får 5 spel för 199 spänn. Eran åsikt?


Självklart är det något att ha. För det priset är det rena stölden.


Ja det blir nog så att jag köper det.

Citerar sirjohnnyking:
Citerar ChrizZz:
Självklart är det något att ha. För det priset är det rena stölden.


Om man kan bortse från en del problem med PS3-versionen så är det bara att slå till.

The PlayStation 3 Orange Box performs far worse, and this fact just isn't up for debate. While framerate issues aren't as problematic in Half-Life 2 and Episode One, Episode Two suffers a great deal, especially during the episode's larger battles. We regret to say that some sections border on being unplayable because of the stutters, which often cause your aim to be thrown off and timing shots to be very difficult. The problem isn't persistent throughout, but when it hits, it hits hard.

Tillagt 2011-04-24 21:05:
Citerar flippy:
Om jag bara hade så mycket pengar.


Det behöver inte kosta mycket alls beroende på vad du har för saker i din dator i nuläget. Om du har tur så kan du bara ta och skaffa ett gammalt grafikkort så kommer du kunna spela utan problem. Source-motorn fungerar väldigt bra även på mycket äldre datorer.



Lite buggar kan jag nog leva med

Och jag har testat med ett bättre grafikkort men jag behövde nån extra strömkabel till grafikkortet och det fanns inte nånstans där man kunde sätta in en så det grafikkortet gjorde det bara värre fast det egentligen var ett väldigt bra kort.
"Legends don't burn down villages"
  • 0
Citerar Sony boj:
http://youtu.be/3ZhnGQXWi1U?hd=1

Underbart HL2 montage


Den var fint.
"Legends don't burn down villages"
  • 0
Citerar Sony boj:
http://youtu.be/3ZhnGQXWi1U?hd=1

Underbart HL2 montage


Otrolig vackert!
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Har nån en lösning till mitt problem?

Problemet:
Jag har laddat ner lite moddar till Halflife 2 och har stött på problem.

Jag får inte fram något sikte. Jag vill gärna ha det. Har försökt ändra i cfg filen från (ungefär så här stog det) crosshair_ "0", till crosshair_ "1".

Men det funkade inte. Nån som vet hur man tvingar fram sikte?

Har försökt hitta filer som styr sikten och sånt men hittar inte.

Modden det gäller är för övrigt Cite 14. Tror den ska heta City 14 egentligen...
Do onto others, before others do onto you.
  • 0
Citerar Sony boj:
http://youtu.be/3ZhnGQXWi1U?hd=1


Fångar känslan i spelserien perfekt.
There's no bit like 8-bit.
  • 0
Citerar Sony boj:
http://youtu.be/3ZhnGQXWi1U?hd=1

Underbart HL2 montage


Vackert, indeed.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!