DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Ironfist00 2008-03-24 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Eliobiwan 2008-03-24 19:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Far cry och crysis är nog inte fullt så förstörbara men battlefield bad company är nära men tänk er hur tråkigt ett spel skulle vara om man kunde förstöra allt Ja ta tillexempel Halo-spelen tänk om man bara kunde spränga sig framm, fy fa'n vad tråkigt in your rearview mirror is the motherfucking law Like Comment Share 0John_Mclane 2008-03-24 19:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker så Story>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0 Rallye 2008-03-24 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker så Nope, spel ska vara spel. Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 10:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00: grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker sådet tror jag inte, när det blir så bra grafik så kommer man inte kunna veta vilket av spelen som har bäst grafik. det måste gå ut jäkligt mycket minne också "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Jockebus 2008-03-25 12:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible call of duty 4 är ett bra väljort spel world would be better with peace Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Jockebus:call of duty 4 är ett bra väljort speldet är kul, men jag trodde att spelet skulle bli bättre grafikmässigt"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Eliobiwan 2008-03-24 19:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Far cry och crysis är nog inte fullt så förstörbara men battlefield bad company är nära men tänk er hur tråkigt ett spel skulle vara om man kunde förstöra allt Ja ta tillexempel Halo-spelen tänk om man bara kunde spränga sig framm, fy fa'n vad tråkigt in your rearview mirror is the motherfucking law Like Comment Share 0John_Mclane 2008-03-24 19:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker så Story>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0 Rallye 2008-03-24 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker så Nope, spel ska vara spel. Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 10:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00: grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker sådet tror jag inte, när det blir så bra grafik så kommer man inte kunna veta vilket av spelen som har bäst grafik. det måste gå ut jäkligt mycket minne också "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Jockebus 2008-03-25 12:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible call of duty 4 är ett bra väljort spel world would be better with peace Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Jockebus:call of duty 4 är ett bra väljort speldet är kul, men jag trodde att spelet skulle bli bättre grafikmässigt"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
John_Mclane 2008-03-24 19:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker så Story>Gameplay>Graphic Like Comment Share 0 Rallye 2008-03-24 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker så Nope, spel ska vara spel. Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 10:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00: grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker sådet tror jag inte, när det blir så bra grafik så kommer man inte kunna veta vilket av spelen som har bäst grafik. det måste gå ut jäkligt mycket minne också "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Jockebus 2008-03-25 12:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible call of duty 4 är ett bra väljort spel world would be better with peace Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Jockebus:call of duty 4 är ett bra väljort speldet är kul, men jag trodde att spelet skulle bli bättre grafikmässigt"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Rallye 2008-03-24 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker så Nope, spel ska vara spel. Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 10:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00: grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker sådet tror jag inte, när det blir så bra grafik så kommer man inte kunna veta vilket av spelen som har bäst grafik. det måste gå ut jäkligt mycket minne också "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Jockebus 2008-03-25 12:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible call of duty 4 är ett bra väljort spel world would be better with peace Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Jockebus:call of duty 4 är ett bra väljort speldet är kul, men jag trodde att spelet skulle bli bättre grafikmässigt"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Ironfist00 2008-03-25 10:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar John_Mclane:Citerar Ironfist00: grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Den enda som tänker sådet tror jag inte, när det blir så bra grafik så kommer man inte kunna veta vilket av spelen som har bäst grafik. det måste gå ut jäkligt mycket minne också "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Jockebus 2008-03-25 12:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible call of duty 4 är ett bra väljort spel world would be better with peace Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Jockebus:call of duty 4 är ett bra väljort speldet är kul, men jag trodde att spelet skulle bli bättre grafikmässigt"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Jockebus 2008-03-25 12:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible call of duty 4 är ett bra väljort spel world would be better with peace Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Jockebus:call of duty 4 är ett bra väljort speldet är kul, men jag trodde att spelet skulle bli bättre grafikmässigt"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Ironfist00 2008-03-25 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Jockebus:call of duty 4 är ett bra väljort speldet är kul, men jag trodde att spelet skulle bli bättre grafikmässigt"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Voodoo Doll 2008-03-25 13:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Reqo:Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.Ta det tillbaka Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Ironfist00 2008-03-25 13:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Voodoo Doll:Citerar Reqo: Ska inte The Outfit vara någonting sånt? Förstörbarheten i The Outfit är nästan skrattretande.jepp"The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
krark 2008-03-26 00:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Baah, läste bara rubriken, ett spel är inte välgjort bara för att allt kan gå sönderAnd if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me Like Comment Share 0Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Silverado 2008-03-26 02:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez...- sweet as sweetness, dark as darkness - Like Comment Share 0Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Ribcage 2008-03-26 03:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 är otroligt välgjort. Alla banor känns så välplanerade för alla scenarion. Alla vapen och challenges man kan göra är grymma och så är kontrollen helt perfekt. Jag har svårt att se ett FPS bli så mycket skönare att lira online."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Sensuella Sven 2008-03-26 04:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Silverado:Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f... ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US Like Comment Share 0Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Ironfist00 2008-03-26 11:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sensuella Sven:Citerar Silverado: Är ett spel välgjort bara för att man kan skjuta sönder allt? Jeeez... Nä, de är OTROLIGT välgjorda, enligt "ironfist00" i.a.f...behöver det inte vara, men när crysis kom ut så snackade alla om det för att förmågan fanns för att ta sönder det som gick att ta sönder. Halo spelen är välgjorda fast det inte går att ta sönder nästan allt. jag säger bara att det har kommit många spel där inte förmågan finns, men att de nya spelen kommer för det mesta att innehålla sånt "The sky is not the limit, it's just the view" Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Saffransbulle 2008-03-26 11:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Okami har enkel grafik, men ändå välgjort! Det är konst!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
PS2-an 2008-03-26 12:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:grafiken kommer tillslut bli så bra på spel att man inte kan uppfatta skilnader längre, shiit vad hemskt det skulle vara Hemskt!!?!?! det vore ju skit grymt!! hoppas det blir så :P Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Heiskanen 2008-03-26 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ironfist00:Otroligt välgjorda spel Citerar Ironfist00:Far cry 2, Battlefield: bad company och crysis har den totala förmågan att man kan ta sönder allt, finns det fler?, isåfall till 360. behöver endast svar Jag hänger inte med. Hur är dessa otroligt välgjorda spel, när två av dem ännu inte släppts och ett var fruktat mediokert?Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
lifan 2008-03-26 13:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bioshock ar det grymmaste av allanot so fast djungleboy Like Comment Share 0the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
the_blueflame 2008-03-26 13:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha, jo i bioshock kan man förstöra en kamera eller två. Sen säger det stopp! Like Comment Share 0lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
lifan 2008-03-26 14:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha va snackar du om?not so fast djungleboy Like Comment Share 0Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Heiskanen 2008-03-26 14:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I Red Faction kunde man skjuta sönder i princip allting.Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk. Like Comment Share 0Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Sibe 2008-03-26 15:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Like Comment Share 0ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
ChrizZz 2008-03-26 17:13 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen.Playing since 93. On Gamereactor.se since 04. Like Comment Share 0Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12
Saffransbulle 2008-03-26 17:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar ChrizZz:Citerar Sibe:Finns inget spel som är "otroligt välgjort". Åjo. I mitt tycke passar Metal Gear Solid 3 mycket väl in på den beskrivningen. Nja, som MGS3-Ägare så kan man inte direkt förstöra allt, dock så var det speciell då den släpptes då man kunde sjuta sönder bensintankarna på soldater och skratta halvt ihjäl sig då soldaten brinner sig till döds! Och så är hundarna i spelet smarta! För att få bort dem krävs det något som stör deras luktsinne, exempelvis en rökgranat! Smart av Kojima! Får man blod på sin förklänad krävs det att man har någon annan klädsel för att blodet ska kunna torka och blir borta innan man tar på förklädnaden igen!Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 12