Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Prey (PC)

Anländer nog nu i veckan. Ska bli intressant.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Mortal Kombat (PS3)
Fight Night Champion (PS3)
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
pes 6 (xbox 360) ville testa ett fotbolls spel. senaste gången "jag ville testa" ett sportspel fastade jag för ishockey på riktigt...
Normal is overrated
  • 0
MX ATV reflex.. va inte alls det spel jag trodde det skulle va.. besviken på mig själv och kassören som med min beskrivning sa att det var det.. har dock inte spelat så mycket..
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Senaste köpet här va Final Fantasy XIII-2
  • 0
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat och S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky. Efter att (nästan) ha spelat igenom den uppdaterade versionen av originalet så fick jag blodad tand/mersmak.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Mount & Blade: Warband (PC)
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Fick precis hem mitt ex av Metal Gear Solid HD Collection, så nu blir de att nöta!
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Guilty Gear X2 # Reload

Det är visst något galet japanskt fajtingspel med rock- och metallsoundtrack men mer än så vet jag inte, och behöver inte heller för 2,40 dollar på kära kära Good Old Games.

Sedan så köpte jag Thief Gold också men det har jag ju förstås redan.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Har faktiskt inte köpt spel på ett tag. Senaste var nog Halo: CE Anniversary. Bra spel. Älskar dessutom att man kan ändra mellan gammal och ny grafik när som helst. Använde den funktionen minst 20 gånger per bana när jag lirade igenom spelet.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Forzum:
Fick precis hem mitt ex av Metal Gear Solid HD Collection, så nu blir de att nöta!
Samma här, ska försöka iallafall. Har varit så jäkla lat på sistone att jag inte ens orkat slå på xboxet.
  • 0
Mitt senaste spelköp var Aliens: Infestation till DS
  • 0
Final Fantasy XIII ...
Och imorron kmr XIII-2 ut
Live long and prosper.
  • 0
MW3 - Hardened edition
Brawl FC: 1934-4771-1722 Nickname: Mic
  • 0
Tom & Jerry - House Trap till PS1
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Metal Gear Solid HD Collection och Batman Arkham Asylum
  • 0
Köpte The Darkness 2 tidigare ikväll.
  • 0
sw tor
spelar det nog för mycket dock hehe
In life, only death is certain But time and where is clueless.
  • 0
Köpte Duke Nukem Forever, Crackdown 2, Red Faction: Armageddon och Clive Barker's Jericho idag.
  • 0
Killing Floor.
  • 0
Jag köpte Neverdead idag, ser framemot att spela det när jag kommer hem.
  • 0
Tror att det kan ha varit The Elder Scrolls V - Skyrim, för någon vecka sedan.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Okami
Live long and prosper.
  • 0
Fear 3: Collectors Edition för 149 kr. Komplett med fjompig "glow-in-the-dark" staty av Alma.

Förväntningar: Mycket blygsamma. Fast till det priset, bryr jag mig inte särskilt mycket.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!