Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition till X360.
  • 0
Var iväg och köpte Metal Gear Rising: Revengeance till X360 idag.
  • 0
Mark of the Ninja

Känns inte riktigt som något jag är särskilt sugen på att spela, men kombinationen höga betyg och minimalt pris gick inte att motstå längre.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Mark of The Ninja

Gick i köptankar redan under vinterrean när den var på 50%, så nu när det var på 67% så fanns det ingen anledning att inte agera. Underbart spel, där man verkligen får vara ninja, lika mycket som man fått vara Batman i hans senaste titlar.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Tomb Raider
I am like you. I have no name
  • 0
Dom senaste spelen jag har köpt är: Dead space 3, Aliens colonial marines och det senaste Ni No Kuni: Wrath of the white witch
  • 0
Lego Lord of the Rings för 400 kr.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Deus Ex: Human Revolution för 19:- på Elgiganten. Sweet!
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Silent Hill: Downpour, Red Dead Redemption och Ghost Recon: Future Soldier för 500 kr på Game.
  • 0
Catherine och Shadows of the Damned.
  • 0
Detta är vad som jag köpt denna vecka till Xbox 360

följande har kommit hem

Tomb Raider - Survival Edition
Trådlös Handkontroll - Tomb Raider Limited Edition
  • 0
Batman Arkham City (99 kr) och Deus Ex: Human Revolution (19 kr).
Tengo putas en mi casa!
  • 0
far cry 2
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Max Payne 3 till Xbox 360. Bästa spelet jag lirat på riktigt länge.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Naruto Ultimate Ninja Storm 3
  • 0
Bioshock 2 (X360)
  • 0
The Legend of Zelda: Wind Waker
  • 0
Fick hem mitt bokade exemplar av Gears of War: Judgment idag och fick även med en kod för att ladda ner första Gears of War.
  • 0
Förhandsbokning på Luigi's Mansion 2. Är riktigt pepp!
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Beställde Bioshock: Infinte (X360)
  • 0
Bioshock Infinite: Premium Edition, jag hade tänkt vänta med köpet då förbokningserbjudandet på steam ändå bara innehöll spel som jag redan hade...men jag har absolut n-o-l-l förmåga att motstå frestelse.

Känns som ett extra onödigt köp då jag nu spelar både BG:EE & Jagged Alliance BiA, samt fortfarande inte har hunnit börjat spela "Borderlands 2" eller "Dishonored".

Tur att jag inte fick syn på någon "Ultimate Songbird Edition", då hade det väl blivit en ännu dyrare månad...
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Bioshock: Infinite (PS3)
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!