Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte

FishySensei413
FishySensei413
Var till Gamestop och hämtade mitt bokade Okami HD till PS4 idag, aldrig lirat det innan så ska bli spännande att testa.
Passade även på att byta in L.A. Noire mot World of Final Fantasy(fick Limited Edition) när jag ändå var där ute.
Fick hem Battle Chasers Nightwar igår också så nu blir det att lira för fulla muggar, eller något sådant.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Billyrosehag
Billyrosehag
Drog ned Epistory under streams vinterrea. Verkar som ett mysigt och annorlunda äventyrsspel ????

FishySensei413
FishySensei413
Tekken 7, äntligen.
Här ska köttas!

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Stefan313
Stefan313
Quantum Break skulle jag nog tro.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Voomy
Voomy
Zelda Breath of the wild.

Voomy
Voomy
Lost Sphear

FishySensei413
FishySensei413
Monster Hunter World och Lost Sphear.

FishySensei413
FishySensei413
The Final Station och Iconoclasts.

Missing Avatar
Gurkan_86
Monster hunter world och Dragon ball Z. MH har jag redan klockat 40h på

FishySensei413
FishySensei413
Citerar Gurkan_86:
Monster hunter world och Dragon ball Z. MH har jag redan klockat 40h på

Damn, själv har jag inte ens hunnit med 15 timmar.

HellSpawn
HellSpawn
Monster hunter World till PC

Evil Is Back
Stefan313
Stefan313
Cat Quest till Switch. Lätt värt de 66 kr jag betalade

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Jim128
Jim128
På tal om att köpa spel, nu kan man köpa PS4 Greatest Hits-spel på PlayStation Store, t.ex. The Last of Us Remastered för 199 kr. Spelet har en röd remsa längst upp på spelets fodral/ikon med texten Greatest Hits. Om man köper spelet, kommer man att ha den där röda remsan på spelets fodral/ikon (Greatest Hits) när man bläddrar bland sina spel i PS4-menyn? Eller kommer det se "vanligt" ut, att fodralen/ikonen är utan den röda remsan med texten Greatest Hits?

Jim128
Jim128
Chansade. Valde Yakuza Zero för 119 kr. Och... det är ingen röd budgetremsa på fodralet/ikonen! I PlayStation Store var det rött med texten Greatest Hits steg för steg, ända in i till den sista bekräftelsen av köpet, men nu när spelet är installerat ser det lika "vanligt" ut som mina övriga spel. Gud så skönt, kommer att köpa många fler Greatest Hits-utgåvor nu via PlayStation Store!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!