Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


commandos 2 ny för 50 spänn
red faction 2 ny för 50 spänn
på eb-games
ps.red faction 2 får dåligt betyg i gr men de e skit kul krigs spel
I SALUTE YOU THE BOSS/SNAKE.
  • 0
Gta SA till xbox. Fruktansvärt kul spel som dessutom ser lite bättre ut än ps2 versionen.

Bara lite jobbigt att dom gjort kontrollen mer lik ps2 kontrollen istället för att köra på samma kontroll som i Gta Double pack.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Rome total war på eb games för 299 :-Lite sent kanske....men det är skit kul
  • 0
MGS3: Snake Eater!
Skitbra är det. Bättre en väntat faktiskt
Live your dream, or die trying!
  • 0
Disgaea: Hour of Darkness

Rekommenderas varmt, ett av de absolut bästa spelen till ps2 (rollspel).

GR 9/10
Disgaea: Hour of Darkness
  • 0
jjoon: Jag har heller ej spelat det ennu. (Bara lite smått). Du är före mig iallafall. Jag vill också ha det.
Live your dream, or die trying!
  • 0
Rome total war var enligt mig det svagaste spelet i serien det e kul ett par timmar men sen tröttnar man totalt (nåt att tänka på).
Disgaea: Hour of Darkness
  • 0
agf_1: Tog en titt på spelet du tipsade om. Vart ganska intreserad av det. Fast inte så jätte...
Live your dream, or die trying!
  • 0
Blir du inte frälst av trailer här blir du det aldrig

http://www.gametrailers.com (sök: Disgaea)

Första kapitlet i spelet va kanske lite tråkigt men de andra 12=



Disgaea: Hour of Darkness
  • 0
Trailern värkade lovande. Hittar jag detta spel för en billig slant så tror jag ja köpert;P
Live your dream, or die trying!
  • 0
Disgaea: Hour of Darkness
  • 0
HOLY CRAP, najs trailer. Spelet påmminer mig om bl a, Vandal Hearts! (älskvärt spel).
  • 0
Recension Betyg Kvot

Gamecore.se 9/10 90%
Goodgame 9/10 90%
Gamereactor 9/10 90%
Gamepepper 9/10 90%

Gamerankings 86%

(Disgaea:HoD ps2)

Taddaaa inte illa va!
Disgaea: Hour of Darkness
  • 0
hmm vad köpte jag senast.. måste varit.. det nya ninja turtles spelet
Dont fear Killzone is here!!! (jag va före Mike och Nist) Arcane min idol!
  • 0
baten kaitos till kuben!
Wii!
  • 0
ikaruga till gc...
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Neo Contra för 400. Gregorys horror show för 99. Red Dead Revolver för 150.Rocky legends för 99.
Spel är livet!!!
  • 0
Killzone. Fan va bra det är!! Docke för linjärt.
  • 0
fan... har inte köpt ett spel sedan BG&E...
Quarantine humanity.Its contagious.A cancer breeding,A cancer feeding.PARASITES!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Acer
GTA: SA till PC!
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
SSX 3 till xbox! Vad ska man säga, jag fick det för en billig penning på den nya EBgames som öppnat i våran annars döda stad. Köpet var väl i första han ett försök att stödja butikens verksamhet så de inte tvingas stänga igen innan Xbox 360 premiären.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Minns inte vilket som var det senaste jag köpte, men det senaste jag skaffade var Animal Crossing, det bytte jag till mig.
Ohmygodiminafire!
  • 0
hmm tetris, neee skämta, köpte san andreas till xbox, äckligt kul spel. jag måste tipsa er om att dra på er två snutar för att sedan med en motor cyckel bränna runt i gränder och dylikt. Själv höll jag på i en timme innan jag gav upp.
Unexeptable! 100% unexeptable!
  • 0
antingen var det battlefield 1942 på game för: 200kr roligaste spelet jag har spelat, eller Global operation rätt kul spel men jäte dåliga ljud effekter!
  • 0
Vagrant story
@Batzillaa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!