Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

spel som håller


Citerar Auron:
SSX 3 håller fanimej hur länge som helst, tröttnar aldrig på att åka nerför en backe i hög fart , multiplayer-läget är oerhört hållbart


Mmm... Men bara multiplayer. Singelplayer läget höll inte så länge för mig.
"Life is hard, but playing a game is harder."
  • 0
Assassin's Creed höll jättelänge tycker jag. Inget uppdrag är lik den andre, alla byborna snackar helt olika, de har dessutom många varierade uppdrag till dig och det bästa... Det är skitlångt. Längre än Oblivion!
  • 0
Devil may Cry 3. Man kan spela det om och om igen utan att tröttna - bara ändra svårighetsgrad.

Eller valfritt Guitar Hero-spel.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Auron:
Morrowind helt klart, speldjup och modmöjligheterna gör det till ett spel man vill spela igen och igen...mycket mer än vad jag kände för Oblivion

Word. Favoritspelet!
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
men ojsan ännu en gång får man in en massa tips,på många spel jag redan har. Därför ska jag säga vilka jag har så att folk inte skriver in en massa skit.
GTa 4.
Assasin's creed.
Mass effect.
CoD 4.
Oblivion.
Halo 3(och resten av serien).
Fable, Längtar sjukt mkt efter uppföljaren!!
FIFA 08.
Need 4 speed Carbon.
Top spin 2.
Shadowrun.
TUROK.
Viva Pinata(barnsligt kul).
Kameo.
Blazing Angels:secret missons of WW2.
Naruto. Rise of a Ninja.
SKATE.
Burnout Paradise.
CoD3.
Guitar hero men det funkar inte längre (kan tyvärr inte köpa ett nytt behöver peng för alla spel i höst).

Ja.Dessa är min spel samt en hel hög till för datan och nåra som e kvar sen x-box perioden men kom ihåg bara tipz till X-box 360

Mafiigt Inlägg elr
  • 0
The orange box är väll ett måset 5 spel och team fortress är sjukt skoj
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ou
Gears of War och Halo 3, antagligen...
Den som ännu inte har begripit att vi betalade kakor i skatt när Göran Persson var statsminister bör ta en titt på honom.
  • 0
Heroes of Might and Magic III

Jag lovar, det spelet blir aldrig någonsin inaktuellt för egen del.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!