Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Friday 13th Officiell Tråd


Hej!

Sökte efter en tråd om fredagen 13e, hittade ingen. Jag sökte efter senaste inlägg och det handlade om black friday så jag tog för givet att ingen skrivit om det här spelet.

Det kom ut igår. Väldigt roligt, i stil med Dead by Daylight. Jag tycker att det här spelet är lite bättre än DBD. På lite olika sätt. Större nivå (map) är ett plus. Det roliga är för de som känner till filmerna är att det är samma område, men det kan skilja 10 år mellan. Jag hoppas att det släpps en Manhattan nivå eller från båten i Manhattan-filmen. Eller varför inte en nivå från Jason X?

Vore kul att samla ihop en del som spelar detta. så man kan åtminstone konversera och planera som counselors. När jag spelat online har det varit 12-åringar från frankrike vilket inte är så roligt.

Spelet finns på Steam, PS4 och Xbox One. Jag spelar på Steam!
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Citerar joelipoika:
Vore kul att samla ihop en del som spelar detta. så man kan åtminstone konversera och planera som counselors. När jag spelat online har det varit 12-åringar från frankrike vilket inte är så roligt.

Spelet finns på Steam, PS4 och Xbox One. Jag spelar på Steam!


Köpte spelet idag efter ha kollat en del klipp på youtube. Fastnade helt och har nu spelat sammanlagt 6 timmar hittills. Älskar det. Konceptet är fantastiskt, och jag älskar att det är så varierande för att vara så "simpelt". Ingen runda är som den andra. Jag kör gärna med någon/några stycken ifall det samlas ihop en grupp härifrån. Spelar också på Steam!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!