Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Hm, jaha ja. Där ser man.
  • 0
Varför blev Fuwalafuwalu bannad som Alexis säger han var ju en riktigt trevlig snubbe. Det var orättvist mot honom. Vissa blir bannade utan att göra någonting. Kanske GRs mod inte Tål Kritik eller något.
  • 0
Fuwalafuwalu har stängts av tidigare, och sedan han kom tillbaka har han blivit varnad två gånger för samma sak som fick honom avstängd. Sen gick han över gränsen ännu en gång och blev avstängd igen. Inte alls spontant.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
En mindre störande person på forumet.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Livlig:
Fuwalafuwalu har stängts av tidigare, och sedan han kom tillbaka har han blivit varnad två gånger för samma sak som fick honom avstängd. Sen gick han över gränsen ännu en gång och blev avstängd igen. Inte alls spontant.


Jag har inte med det att göra men man kan undra vad han gjorde. Jag upplevde inte honom som irriterande-
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Jag har inte med det att göra men man kan undra vad han gjorde. Jag upplevde inte honom som irriterande-


Du missade uppenbarligen majoriteten av hans inlägg. Han ansträngde sig för att vara dryg.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Citerar NintendorRemote:
Jag har inte med det att göra men man kan undra vad han gjorde. Jag upplevde inte honom som irriterande-


Du missade uppenbarligen majoriteten av hans inlägg. Han ansträngde sig för att vara dryg.


Visst så kunde han vara lite dryg ibland men det är ofta moderatorer här på sajten också.
  • 0
Citerar Livlig:
Fuwalafuwalu har stängts av tidigare, och sedan han kom tillbaka har han blivit varnad två gånger för samma sak som fick honom avstängd. Sen gick han över gränsen ännu en gång och blev avstängd igen. Inte alls spontant.


Intressant. För det verkade oerhört spontant.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Intressant. För det verkade oerhört spontant.


Fr33ak FöR$Ök3R P4$$4 !N, H3l7 $p0n74n7.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Visst så kunde han vara lite dryg ibland men det är ofta moderatorer här på sajten också.


Nej.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Citerar NintendorRemote:
Visst så kunde han vara lite dryg ibland men det är ofta moderatorer här på sajten också.


Nej.


Jo
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Citerar Nicklas Holm:
Citerar NintendorRemote:
Visst så kunde han vara lite dryg ibland men det är ofta moderatorer här på sajten också.


Nej.


Jo


twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag ville bara tala om en sak: Det finns många bra mod här på GR, men tyvärr känns en del mod mindre bra. Kan vara lite dryga ibland.

GR har inte bara bra moderatorer. Så enkelt är det. Även om de flesta är bra. Jag nämner dock inga namn.

Detta är min åsikt.
  • 0
Så innebördsrikt.
  • 0
Citerar V1rus:
Så innebördsrikt.


Va?
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Va?


Vadå?
  • 0
Jag undrar varför just Daniel L fick en varning.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Jag undrar varför just Daniel L fick en varning.


Det har han koll på själv, så om du vill kan du höra med honom!
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Undrar samma sak som överstående.
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0
Citerar Modi20:
Undrar samma sak som överstående.


Samma sak gäller för dig som för ovanstående. Fråga Daniel L ifall du är nyfiken.
  • 0
  • X
  • X
Citerar Nicklas Holm:
Det har han koll på själv, så om du vill kan du höra med honom!


Jag råkar ha fått veta detta. Det jag dock inte förstår är varför endast Daniel fick en varning när han inte var ensam om att göra sakerna som han varnades för.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Modi20:
Undrar samma sak som överstående.


Samma sak gäller för dig som för ovanstående. Fråga Daniel L ifall du är nyfiken.


Du är en moderator nu Aaandy! Dags för dig att stava rätt när det gäller nicken
Aldin Sadikovic / Gamereactor
  • 0
Citerar X:
Jag råkar ha fått veta detta. Det jag dock inte förstår är varför endast Daniel fick en varning när han inte var ensam om att göra sakerna som han varnades för.


Isåfall kan det vara så att vi helt enkelt missade de som begick samma regelbrott.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar TheNarrator:
Du är en moderator nu Aaandy! Dags för dig att stava rätt när det gäller nicken


Vad pratar du om?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!