Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Varnad. /mod
  • 0
Jag förstår inte alls vad ditt inlägg har med trådens ämne att göra, men skriv en blogg om det istället, för här passar det inte.

Använd nu tråden till vad den är tillför. Finns det inget att fråga, skriv inget då heller.
  • 0
  • Räv
  • Räv
NoFanboy alltså. Föll offer för "trollet" han själv ville fälla. Sorgligt.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Vad blev nofanboy bannad för, ag jati tramset i almänhet eller något speciellt?
Normal is overrated
  • 0
Citerar Zack strife:
Vad blev nofanboy bannad för, ag jati tramset i almänhet eller något speciellt?


Bland annat.

Överlag nonchalerade han våra varningar, vilket ledde till hans avstängning.
  • 0
Hahahaha!
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Gillade NoFanboy faktiskt. Synd att han blev bannad.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Tyckte faktiskt att NoFanboy var helt okej fram till att han flippade helt och började parodisera andra. Synd.

Men skönt att han är borta ändå tycker jag, internetmobbning är aldrig okej.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Varför blev NoFanBoy bannad överhuvudtaget? Han ville ju bara vara som mig i en vecka!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Det var väl dags.
  • 0
Citerar AG Jati:
Varför blev NoFanBoy bannad överhuvudtaget? Han ville ju bara vara som mig i en vecka!


Hah, inte ens det klarade han av.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar AG Jati:
Varför blev NoFanBoy bannad överhuvudtaget? Han ville ju bara vara som mig i en vecka!


Kan du snälla lägga av. Börjar bli sjukt irriterande.
  • 0
  • mamz
  • mamz
RIP in peace NoFanboy
  • 0
Citerar Straholic:
Tyckte faktiskt att NoFanboy var helt okej fram till att han flippade helt och började parodisera andra. Synd.




HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH FUCKING KNEW IT
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar mamz:
RIP in peace NoFanboy




Citerar mamz:
RIP in peace




För övrigt så tror jag inte alls att NoFanboy föll för trollet, utan allt var planerat. NoFanboy fick PRECIS det han ville, han ville ha ett nytt namn.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
För övrigt så tror jag inte alls att NoFanboy föll för trollet, utan allt var planerat. NoFanboy fick PRECIS det han ville, han ville ha ett nytt namn.


Den ultimata trollen
  • 0
Vad hände med Frasse?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Skulle gärna vilja ha ett utförligt svar till varför nofanboy bannades...
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Skulle gärna vilja ha ett utförligt svar till varför nofanboy bannades...


Jag med. Liksom, han gjorde en hel del troll-bloggar. Men måste man bli bannad för det? Vi har ju Dragonforce exempelvis. Han lyckades göra ett dussintal bloggar om Rihanna, en grupp om Rihanna och en tråd om Rihanna. Men det dröjde flera seklar innan någon gjorde något åt saken och bannade filuren. Så varför ska NoFanBoy bannas så tidigt? Fick han ens några varningar?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Fick han ens några varningar?


Citerar Aaandy:
Överlag nonchalerade han våra varningar, vilket ledde till hans avstängning.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar antonfusk kulle gärna vilja ha ett utförligt svar till varför nofanboy bannades...

Jag med. Liksom, han gjorde en hel del troll-bloggar. Men måste man bli bannad för det? Vi har ju Dragonforce exempelvis. Han lyckades göra ett dussintal bloggar om Rihanna, en grupp om Rihanna och en tråd om Rihanna. Men det dröjde flera seklar innan någon gjorde något åt saken och bannade filuren. Så varför ska NoFanBoy bannas så tidigt? Fick han ens några varningar?

Det enda jag läste var hans energidricka blogg.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Citerar TSL Luke117:
Det enda jag läste var hans energidricka blogg.


mamz vill nu hylla NoFanBoy med energidrycksbloggar.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar TSL Luke117 et enda jag läste var hans energidricka blogg.

mamz vill nu hylla NoFanBoy med energidrycksbloggar.

Såg det.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
  • mamz
  • mamz
Citerar AG Jati:
mamz vill nu hylla NoFanBoy med energidrycksbloggar.


Nej jag vill hylla EnergiDryck med mina energidrycksbloggar.
  • 0
Den som går off-topic under denna linje får e-stryk, Puh-style. Blir varnad, alltså.

_______________________________________________________
hånobing
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!