Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania

Missing Avatar
Straholic
Jag är nyfiken och undrar precis som 6948, vad hände med Gröngås?

"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
Aaandy
Aaandy
Citerar 6948:
Gröngås? Var det FIFA-kommentaren i Petters blogg?

Citerar Straholic:
Jag är nyfiken och undrar precis som 6948, vad hände med Gröngås?

Vi undersöker saken!

dinskugga
Moderator
dinskugga
Vad hände med användaren AlvamillioN

skrev i hans blogg idag på morgonen och nu när jag skulle se om AlvamillioN svarat så finns inte användaren längre. Så jag antar att AlvamillioN är bannad och borttagen?

6948
6948
Undrar också vad som hände med AlvamillioN, och Gröngås då.

"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
mamz
mamz
Inte varit så aktiv på sistone, men vad hände med Modi20?

AG Jati
AG Jati
Citerar mamz:

Spammade väl något olämpligt.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Snoken
Snoken
Citerar mamz:

Åh naej! Min darling Modi! Mig veterligen var han ganska laglydig, så jag väntar ivrigt på besked om hans fall.

And then Snoken was a pumpkin.
Valerin
Valerin
Modi20 valde själv att bli avstängd.

hånobing
Missing Avatar
Straholic
Så.. Vad hände med Gröngås och AlvamillioN?

"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
zwqase
zwqase
Citerar Straholic:
Så.. Vad hände med Gröngås och AlvamillioN?

Det tycks ha skett någon form av misskommunikation, så ingen av dem är längre bannad.

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
Missing Avatar
Center of this Universe
Citerar Valerin:
Modi20 valde själv att bli avstängd.

Och detta kan man göra sedan när?

And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
Minilena
Minilena
Citerar Center of this Universe:

Trodde vi var överens om att vissa uppenbart missköter sig enbart för att få bli utslängda Nejmen det vore ju spännande om folk kunde begära utspark utan att vara jobbiga, så att säga.

Valerin
Valerin

Det kan man inte göra hur som helst, speciella fall finns givetvis.

hånobing
Missing Avatar
Center of this Universe
Citerar Valerin:
Det kan man inte göra hur som helst, speciella fall finns givetvis.

Som?

Tycker förövrigt inte om att man inte kan avregga sig, inget som jag mig önskar i dagsläget. Men om man vill lämna sidan och ta bort sin profil, varför får man inte det då?

And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Men om man vill lämna sidan och ta bort sin profil, varför får man inte det då?

Vad skulle man ens göra det för? Och det låter mera som att det skulle öppna upp för gerilla-trollande.

Hur svårt skulle det vara att bara sluta gå in på sidan och inte logga in igen istället?

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
Missing Avatar
Center of this Universe
Citerar Humanisten:
Vad skulle man ens göra det för?

Exempel:
-Man har ett dåligt användarnamn
-Man har ett användarnamn som kan kopplas till dig och man får inte byta
-Man vill inte förknippas med sidan
-För att man vill (denna anledning bör räcka)

Citerar Humanisten:
Och det låter mera som att det skulle öppna upp för gerilla-trollande.

Nu vet inte jag vilka sidor som lider av "gerilla-trollande" men vilka sidor har man inte möjligheten att avregistrera sig på? På Loading kan man, varför inte GR?

Citerar Humanisten:
Hur svårt skulle det vara att bara sluta gå in på sidan och inte logga in igen istället?

Hur svårt är det att förstå att man inte vill vara med längre. De som vill bli avstängda men inte får fyller ju ändå bara första, bästa tråd med 25 sidor grus.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Exempel:
-Man har ett dåligt användarnamn
-Man har ett användarnamn som kan kopplas till dig och man får inte byta
-Man vill inte förknippas med sidan
-För att man vill (denna anledning bör räcka)

Låter som ursäkter för att inte tänka efter från första början eller undanflykter.

Nu vet inte jag vilka sidor som lider av "gerilla-trollande" men vilka sidor har man inte möjligheten att avregistrera sig på? På Loading kan man, varför inte GR?

Personligen ser jag ingen poäng med det.

Hur svårt är det att förstå att man inte vill vara med längre.

Och då går man inte dit? Det är inte raketforskning direkt.

De som vill bli avstängda men inte får fyller ju ändå bara första, bästa tråd med 25 sidor grus.

Detta görs för att de är idioter från första början.

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
Missing Avatar
Center of this Universe
Citerar Humanisten:
Låter som ursäkter för att inte tänka efter från första början eller undanflykter.

Ja för det är vettigt att tror att de som skapa sitt konto för 12 år, månader, dagar eller timmar sedan har samma tankar och värderingar som nu. WOWmicke12 kanske inte är tolv år, spelar WOW eller identifierar sig som man längre.

Citerar Humanisten:
Personligen ser jag ingen poäng med det.

Med det gör jag och jag vill diskutera detta.

Citerar Humanisten:
Och då går man inte dit? Det är inte raketforskning direkt.

Nej det är inte raketforskning. Men det är det vettigt att hålla kvar någon som inte vill. Visst MAN KAN sluta besöka sidan. Har man skäll att vilja bli avreggad så bör man få det.

Citerar Humanisten:
Detta görs för att de är idioter från första början.

Takes one to know one, i guess...

Mr Smiley
Mr Smiley
Visst MAN KAN sluta besöka sidan. Har man skäll att vilja bli avreggad så bör man få det.

Vad är skillnaden, egentligen?

Indecent exposure is fun.
Missing Avatar
Center of this Universe
Citerar Mr Smiley:
Vad är skillnaden, egentligen?

Du är fortfarande medlem i det första fallet. Vill jag ta avstånd från en sida så vill jag fortfarande inte vara registrerad där.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Ja för det är vettigt att tror att de som skapa sitt konto för 12 år, månader, dagar eller timmar sedan har samma tankar och värderingar som nu. WOWmicke12 kanske inte är tolv år, spelar WOW eller identifierar sig som man längre.

Därför ska man tänka efter innan man gör sådant. Förstår inte varför man måste slänga in såna funktioner i onödan för att det finns idioter.

Med det gör jag och jag vill diskutera detta.

Och det gör vi nu. Jag ser fortfarande inte varför man tvunget måste radera konton istället för att helt enkelt pilla bli eller försöka vara smart från första början.

Takes one to know one, i guess...

Om man seriöst känner sig så illa tvungen att börja förstöra för andra och trolla istället för att bara logga ut och göra vettiga saker så är man en idiot.

Nej det är inte raketforskning. Men det är det vettigt att hålla kvar någon som inte vill. Visst MAN KAN sluta besöka sidan. Har man skäll att vilja bli avreggad så bör man få det.

Fast varför? Kom med en bra anledning som inte är att personen i fråga är trög?

Tillagt 2014-10-31 21:19:
Du är fortfarande medlem i det första fallet. Vill jag ta avstånd från en sida så vill jag fortfarande inte vara registrerad där.

Vilken rebell man är. Att sluta logga in eller besöka sidan har samma effekt. Man kan lika gärna skriva anledningen på sitt krypin innan man pyser, då har man i alla fall ett meddelande.

Missing Avatar
Center of this Universe
Citerar Humanisten:
Förstår inte varför man måste slänga in såna funktioner i onödan för att det finns idioter.

Har du missat att alla är idioter?

Citerar Humanisten:
Fast varför? Kom med en bra anledning som inte är att personen i fråga är trög?

Jag har ett tidigare konto som är fortfarande aktiv. Mitt namn är ett alias som jag har tagit specifikt för att använda under spelspelsammanhang. Därför lämpligt att använda på ett spelcommunity.

Ett par år senare så mådde jag inte så bra och behövde skriva av mig. Jag behövde även vara anonym, mina vänner vet dock vem som döljer sig bakom det aliaset och hade jag fått byta namn (vilket man ändå inte får) hade det ändå varit enkelt att koppla samman mitt gamla namn med det nya. Jag älskar även GR så jag ville inte lämna. Jag behövde en ny start helt enkelt, vilket är svaret på din fråga.

I samband med flytt, ny dator och annan email så har jag passat på att skapa denna medlem där jag faktiskt kan skriva vad jag vill utan att det enkelt går att identifiera mig. Mitt syfte är inte att trolla.

En annan anledning: Man kan inte med tvång hindra någon från att lämna något, även om det är ett sketet spelcommunity.

Citerar Humanisten:
Om man seriöst känner sig så illa tvungen att börja förstöra för andra och trolla istället för att bara logga ut och göra vettiga saker så är man en idiot.

Själv kan jag tycka att det är idiotiskt att dra alla över en kam eller idiotförklara någon som vill något man själv inte kan förstå

Tillagt 2014-10-31 21:42:
Citerar Humanisten:
Vilken rebell man är. Att sluta logga in eller besöka sidan har samma effekt. Man kan lika gärna skriva anledningen på sitt krypin innan man pyser, då har man i alla fall ett meddelande.

Jag känner mig nerstämd av din attityd. Om jag vill lämna och få mitt konto borttaget, är det då svårt att ta bort kontot?

Tack för du förstör min kväll.

Genera
Genera
En annan anledning: Man kan inte med tvång hindra någon från att lämna något, även om det är ett sketet spelcommunity.

Man kan inte tvinga någon att aktivt använda sig av "ett sketet spelcommunity".

Dock är allt som är lagrat på Gamereactors server deras egendom, inte din.

Förstår inte problemet riktigt, jag har ett Ica-bonuskort någonstans i lägenheten. Jag har själv ansökt om det, det kostar ingenting, och har inte använt det eftersom jag sällan handlar på Ica. Har ingen anledning att titta vart jag har lagt det bara för att klippa sönder det.

Missing Avatar
Center of this Universe
Citerar Genera:
Förstår inte problemet riktigt, jag har ett Ica-bonuskort någonstans i lägenheten. Jag har själv ansökt om det, det kostar ingenting, och har inte använt det eftersom jag sällan handlar på Ica. Har ingen anledning att titta vart jag har lagt det bara för att klippa sönder det.

Men om du inte ville ha det hade det då varit skönt att kunna avregistrera det då?

Jag vill påpeka att jag inte har någon önskan att avregistrera mig i dagsläget. Man om jag skulle vilja så hade det varit skönt kunna, oberoende vad jag har för anledning.

Vad har GR för nytta av mina uppgifter för övrigt?

Genera
Genera
Men om du inte ville ha det hade det då varit skönt att kunna avregistrera det då?

Jag vill påpeka att jag inte har någon önskan att avregistrera mig i dagsläget. Man om jag skulle vilja så hade det varit skönt kunna, oberoende vad jag har för anledning.

Vad har GR för nytta av mina uppgifter för övrigt?

Men varför skulle jag vara mån om att göra det, då jag endast behöver glömma dess existens (som jag gjort i snart två år)? Men återigen till sammanhanget, varför inte bara rensa din webbhistorik och börja förtränga att du någonsin använt GR?

En av anledningarna till varför man inte bör få ta bort användare hur som helst är väl främst för att folk ska kunna stå för sina användare, och inte bara trolla sönder konton som sen raderas och börjas om på ny kula.

Ett spelcommunity som GR med så rikt innehåll skulle bli rörigt om varannan kommentar leder till "No such user".

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy