Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania

Missing Avatar
Krispig
Vad hände med KommisarieRex?

Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Gammal avstängd medlem som utan att fråga oss moderatorer skapade ett nytt konto för att provocera, trolla och bröt mot regelverket utöver att bete sig illa åter igen.

"Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway"- Mary Kay Ash
Jakkal
Jakkal
Citerar mh 76:
Har användaren desolation_row80 blivit bannad? Han som brukade prata gott om Nintendo, och var tyvärr ofta otrevlig mot dem som inte var lika förtjust i Nintendos produkter.

Det förvånar mig inte ett dugg att han rök med tanke på killens generella tongång.

Sen att det inte gick diskutera med honom om något annat än Nintendo, aldrig sett någon som var så anti-alla-spel-utanför-valfri-Nintendo-plattform som han var.

http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
henkess
henkess
Citerar Jakkal:
Citerar mh 76:Har användaren desolation_row80 blivit bannad? Han som brukade prata gott om Nintendo, och var tyvärr ofta otrevlig mot dem som inte var lika förtjust i Nintendos produkter.

Det förvånar mig inte ett dugg att han rök med tanke på killens generella tongång.

Sen att det inte gick diskutera med honom om något annat än Nintendo, aldrig sett någon som var så anti-alla-spel-utanför-valfri-Nintendo-plattform som han var.

Ja en riktigt arg Nintendo fanboy. Verkade hata all mänsklighet som inte gillade Nintendo lika mycket som han. Men han fortsätter med nya konton fortfarande, förutom Desolation_row80.

Så har han hunnit avverka t ex Liam_Gallagher/ian_brown/ian_brown_yeah/hurtbullen_08

Bra gjort dock att dom lyckas spärra hans nya konton.

psn:henkess xbox:henkess
Jakkal
Jakkal
Citerar henkess:
Bra gjort dock att dom lyckas spärra hans nya konton.

Har själv varit moderator här på Gamereactor så har inblick i hur det går till när man jagar 'bovar'

Ridley
Ridley
Citerar -Drummer-:
Vad hänt med användare Jakkal

Har det hänt något? Han är ju där, ovanför ditt inlägg.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Dusty
Dusty
marsson?

What a nice boat...
6948
6948
Citerar Dusty:
marsson?

"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me." -Al Capone
Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Citerar Dusty:
marsson?

Citerar 6948:
Citerar Dusty:marsson?

På egen begäran.

"Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway"- Mary Kay Ash
Dusty
Dusty
Citerar Patrikseve:
Citerar Dusty:marsson?

Citerar 6948:Citerar Dusty:marsson?

På egen begäran.

Där ser man!

What a nice boat...
Dusty
Dusty
Maaden?

What a nice boat...
Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Vet inte vem som stängt av honom eller varför. Trovärdiga scenarion är att han antingen begärt det själv, eller gjort något grovt övertramp som redaktionen sett och stängt av medlemmen i fråga för. Jag har haft lite dålig koll på allt som händer på sidan den senaste tiden då jag jobbar med slutspurten på mitt examensarbete för min master. Om du vill kan jag ställa frågan och återkomma om jag får något svar, det kan bero på vad som helst.

Dusty
Dusty
Citerar Patrikseve:
Vet inte vem som stängt av honom eller varför. Trovärdiga scenarion är att han antingen begärt det själv, eller gjort något grovt övertramp som redaktionen sett och stängt av medlemmen i fråga för. Jag har haft lite dålig koll på allt som händer på sidan den senaste tiden då jag jobbar med slutspurten på mitt examensarbete för min master. Om du vill kan jag ställa frågan och återkomma om jag får något svar, det kan bero på vad som helst.

Absolut, jag e nyfiken

What a nice boat...
6948
6948
Så...?

"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me." -Al Capone
Jakkal
Jakkal
Freeman79, lyckades han till slut trolla bort sig själv?
Ingen är väl förvånad.

Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Citerar 6948:
Så...?

Inte fått något svar vet inte vad som hände där.

Citerar Jakkal:
Freeman79, lyckades han till slut trolla bort sig själv?
Ingen är väl förvånad.

Han stängdes av förra månaden.

Kanutus
Kanutus
Hadjy?

But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Citerar Kanutus:
Hadjy?

Avstängd

Jakkal
Jakkal
Citerar Patrikseve:
Han stängdes av förra månaden.

På vilka grunder? Vad gjorde han för övertramp?

Utan att vara fördomsfull, men kolla upp IP/dylikt (vet inte hur systemet ser ut numera) på användaren Xbox4
Han luktar lite som Freeman79 och skapade konto igår.

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Patrikseve:
Avstängd

Va? Varför då?

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
henkess
henkess
Citerar Jakkal:
Utan att vara fördomsfull, men kolla upp IP/dylikt (vet inte hur systemet ser ut numera) på användaren Xbox4
Han luktar lite som Freeman79 och skapade konto igår.

Jo slumpen är inte så stor, efter att den största Xbox-fan boyen på denna sida blir bannad. Dyker hans konkurrent upp en som är lika stor, och dessutom kallar sig själv Xbox. Killen vill inte skylta med sina Xbox nicknamn heller.. även tog bort sina bloggar. Luktar helt klart freeman79, men denna gång medvetna stavfel och ikoner. För att försöka luras lite.

Little Nightmares
Little Nightmares
Tror inte alls det är Freeman79, han trollade på ett helt annat sätt.
Är väl Walkingdead0378 eller vad han nu hette som är tillbaka igen, han brukar bli bannad efter några dagar.

henkess
henkess
Citerar Little Nightmares:
Tror inte alls det är Freeman79, han trollade på ett helt annat sätt.
Är väl Walkingdead0378 eller vad han nu hette som är tillbaka igen, han brukar bli bannad efter några dagar.

Nu trollar freeman79 med medvetna stavfel, och massa ikoner. Hans bloggar var väldigt roliga troll bloggar också. Nått som verkar klart, är att det är åtminstone en person som blivit bannad tidigare och kommit tillbaka. Ingen som älskar Xbox så mycket, sitter bara tyst utan att skapa konto förens nu. Dagen efter då några blivit bannade.

grodahn
grodahn
Citerar Sideshow95:
Citerar Patrikseve:Avstängd

Va? Varför då?

Dubblar detta. Varför då?

The more I learn, the smaller I become.
Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Citerar henkess:
Citerar Little Nightmares:Tror inte alls det är Freeman79, han trollade på ett helt annat sätt.

Nu trollar freeman79 med medvetna stavfel, och massa ikoner. Hans bloggar var väldigt roliga troll bloggar också. Nått som verkar klart, är att det är åtminstone en person som blivit bannad tidigare och kommit tillbaka. Ingen som älskar Xbox så mycket, sitter bara tyst utan att skapa konto förens nu. Dagen efter då några blivit bannade.

Det var en månad sen han och ett antal andra blev bannade då de trots varningar fortsatte att trolla och skapa dålig stämning. Jag håller ögonen på det där men språket liknar inte alls Freemans. Om det visar sig vara en gammal medlem som inte har rätt att återvända så stängs denne av.

Citerar grodahn:
Citerar Sideshow95:Citerar Patrikseve:Avstängd

Va? Varför då?

Dubblar detta. Varför då?

Flera varningar, dåligt beteende och annat under en längre tid.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!