Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania

henkess
henkess
Citerar Patrikseve:
Det var en månad sen han och ett antal andra blev bannade då de trots varningar fortsatte att trolla och skapa dålig stämning. Jag håller ögonen på det där men språket liknar inte alls Freemans. Om det visar sig vara en gammal medlem som inte har rätt att återvända så stängs denne av.

Enligt mig ser det rätt solklart ut. Finns många exempel som pekar på det är freeman79. Det är bara låtsas köra på med lite ikon gubbar och en massa stavfel som denna nya användare. Så vips låter man som en yngre individ. Tillslut gör han bort sig om det är freeman79.

Låter bra det, lika bra att vara säker på sin sak såklart.

psn:henkess xbox:henkess
Missing Avatar
Niklas85
Jag vet man inte får göra nytt konto efter man har blivit bannad.

Men det är jag som Är STEAMouz blev bannad igår pga skrev 1 eller 2 gånger (skrev 3 gånger) för mycke om gamereactor felstavningar. En i Petters blogg om Playstation Classics,En i PS Classics recensionen, Och ett brev.

Är det verkligen värt att bli bannad för? Ska jag inte få en varning först? Extrema fall blir man bannad direkt, men mitt fall var väll inte extremt? Jag borde ha fått mistonde en varning .

Förlåt om jag skrev för många gånger, kunde ju ha räckt engång men jag kunde mistonde ha fått en varning alla fall inte ett bann direkt.

Försökte föklara mig!

Patrikseve
Moderator
Patrikseve
Det var någon på redaktionen som stängde av dig antagligen som följd av allt sådant tillslut. Du har ju en lång historia på sidan med mindre bra beteenden. Eftersom att du skapat ett konto utan tillåtelse stänger jag av detta nya konto däremot.

"Aerodynamically, the bumble bee shouldn't be able to fly, but the bumble bee doesn't know it so it goes on flying anyway"- Mary Kay Ash

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!