Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Du är inte en äkta Gamereactormedlem när


Citerar darkiii:
GE MIG 5STJÄRNOR


Du är ingen riktig Gamereactoredlem när du tigger röster och dylikt.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du inte vet vad förkortningen MNC står för.
  • 0
Citerar Alexis:
Lite höga krav där eller?


Inte alls, det går lätt.

Tillagt 2009-02-23 16:33:
Citerar 360-Mannen:
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du inte vet vad förkortningen MNC står för.


I tråden "Midnight Club". Råttan: vad är "MNC"?
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Du är inte en äkta gamereactormedlem fören du har skyltat om din flickvän
Hur funkar egentligen din livssituation - När ingenting du gör idag blir riktigt kanon?
  • 0
Du är inte en äkta gamereactor medlem om du jämför betyg på andra siter.
  • 0
Citerar ZaTivE:
Du är inte en äkta gamereactor medlem om du jämför betyg på andra siter.


Du är inte en äkta gamereactormedlem om du inte har en avatar.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Inte alls, det går lätt.


Det betyder att jag måste jobba upp mig 5k.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du inte förstått att särskrivning är det värsta som finns.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar Nixxer:
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du inte förstått att särskrivning är det värsta som finns.


Jadu, du borde kanske kolla dig själv.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Du är inte en äkta gamereactormedlem om du tycker att antalet skrivna inlägg är jätteviktigt.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du inte fått 5 varningar och inte blivit bannad.
Hej
  • 0
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du kopierar "du är inte en äkta Gamereactormedlem om" när du ska skriva nått i den här tråden!
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
  • ses
  • ses
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du skriver tre bloggar med titeln: Ny Bloggbanner
Reach out and touch faith!
  • 0
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du röstar på annat än den storbystade kvinnan när det ska röstas om omslag.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar Hydra:
Du är inte en äkta gamereactormedlem om du tycker att antalet skrivna inlägg är jätteviktigt.


Du är inte en äkta gamereactormedlem om du har din ålder utskriven i presentationen.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar momole:
Du är inte en äkta gamereactormedlem när du inte har lyckats skämma ut dig upprepade gånger, förolämpa redaktionen, skylta med din flickvän, våldta det svenska språket, vara allmänt odräglig mot de övriga forumiterna, lämna sidan, återvända sex gånger med olika användare, och återigen skämma ut dig.


Dance With Me är en guldgosse.

Du är inte en äkta gamereactormedlem om det inte skrivs lite historia om dig.

Tillagt 2009-02-23 17:43:
Citerar ZaTivE:
Du är inte en äkta gamereactor medlem om du jämför betyg på andra siter.


Jaså. Du litar alltså blint på vad GR säger om ditten och datten?
Nåja, jag ska inte gå Off-Topic.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Du är inte en äkta gamereactormedlem om du inte har 5 stjärnor.
(Trådskaparen, I'm looking at you!)
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Lotus:
Citerar Hydra:
Du är inte en äkta gamereactormedlem om du aldrig har haft 5 stjärnor.


Jag rättade till ditt misstag.


Så ska det se ut.

Citerar Lotus:
Du är inte en äkta gamereactormedlem om du aldrig har blivit bannad.


Ah.

Citerar moviefreak:
Du är inte en äkta gamereactormedlem när du aldrig har stått på gränsen till banning.


Ahh.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Citerar momole:
Du är inte en äkta gamereactormedlem när du inte har lyckats skämma ut dig upprepade gånger, förolämpa redaktionen, skylta med din flickvän, våldta det svenska språket, vara allmänt odräglig mot de övriga forumiterna, lämna sidan, återvända sex gånger med olika användare, och återigen skämma ut dig.


Dance With Me är en guldgosse.

Du är inte en äkta gamereactormedlem om det inte skrivs lite historia om dig.

Tillagt 2009-02-23 17:43:

Citerar ZaTivE:
Du är inte en äkta gamereactor medlem om du jämför betyg på andra siter.


Jaså. Du litar alltså blint på vad GR säger om ditten och datten?
Nåja, jag ska inte gå Off-Topic.


Nä, sa inget om att jag litar på allt GR säger, däremot är det ju ganska ironiskt att man inte är en riktigt GR-medlem om man inte tror på allt dem säger

Hail gamereactor!
  • 0
Citerar ZaTivE:
Du är inte en äkta gamereactor medlem om du jämför betyg på andra siter.

Du är inte en äkta GR-medlem ifall du besöker andra spelsiter.
  • 0
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du säger ge mig stjärnor.
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
..när du prenumererar på Level.


Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Du är inte en äkta Gamereactormedlem.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar The Frostexx:
Du är inte en äkta gamereactormedlem om du inte har varit medlem sedan 1.0.


tr00
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Du är inte en äkta Gamereactormedlem om du röstar på annat än den storbystade kvinnan när det ska röstas om omslag.


Correct.
"Rör inte min katt, tönten!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!