Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Gamereactor Weekly (NY!)


Vad tycker petter om Doom 1?
Rihanna <3
  • 0
vad tycker du om den nya videon från alan wake?
  • 0
Vilket beat 'em up är väst enligt dig?
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar Th3 Lich King:
Citerar Chuckyflash:Citerar Maiden333:
Om man har CoD 4, Gears 2, Gears 1, Halo 3 och GTA IV till 360 vilket online spel bör man köpa då?


CoD 6


CoD 6 finns inte det nästa CoD spelet blir ju Modern Warfare 2


Ja men pallade inte skriva det och det är det sjätte spelet.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Tycker du Capcom Vs SNK 2 oxå är ett party fightinglir
KO
  • 0
Hej Petter,

När tror du att vi kommer att slippa det alltför vanliga syndromet att spel försenas? För mig är det smått på obegripligt hur ofta det händer och att det verkar ha blivit en norm som accepteras inom spelbranschen. I de flesta andra branscher skulle ett sådant beteende aldrig accepteras.
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Citerar Petter:
- Har spelat Shift i 9 timmar so far... tuningmöjligheterna är extremt små.
Men är det hela versionen?


- True dätth playa...

Citerar GTO:
1. Vilken är den bästa filmen hittills i år?
2. Vad tycker du om Mars Volta idag?
3. Hur blir det med göteborgskex och sponsring av Gamereactor som du suktade efter för ett par år sedan? Kontaktat dom?
4. (första spelfrågan..) - Vad hoppas du mest på nästa generation kring konsolerna? Vad önskar du i framtidens spel?


1. Låt den rätte komma, Elegy in och Watchmen
2. Bra musiker, hysterisk musik
3. Inte ännu...
4. Jag önskar mig hologram-spel. Jag vill ha Alyx i mitt vardagsrum god damnit!
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Du har inte lagt upp något nytt recept på ett tag, prövade ett par av dina recept och får nog säga att hamburgaren med hemmagjorda strips var en vinnare, så kommer det något bytt recept?

När vi är inne på matlagning så kommer vi ju givetvis in på Per Moberg, som jag tycker är mycket underhållande och en bra kock, eller har jag fel?
  • 0
Hej,
Är nyfiken på 2K Czech (Illusion softworks), skaparna av Mafia 2.
Inte läge för en intervu? Är bla nyfiken på om Hidden and Dangerous 3 är på gång.
Det fanns ju bla ett krigsspel alá Opertion Flashpoint som det har varit dödstyst om.
  • 0
Citerar Petter:
Citerar Th3 Lich King:
Får ni gratis spel till kontoret och sen är det bara att spela och recensera eller måste ni betala för dem en och en? Om ni får dem gratis är det ju ett super nice jobb


- Vi får dem gratis.



Då är det ju ett sk*t bra jobb
"I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
  • 0
Citerar Petter:
- True dätth playa...


Öö va?
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Om du skulle våga gissa på hur kommande Rage skulle kräva i systemkrav om man ser till deras tidigare titlar och hur de har hanterat prestandan osv. Vad jag luskat från så strävar alltid Id Software efter att kunna visa upp så maffiga texturer i stor utsträckning och i sin helhet spektakulära spel som möjligt utan att det ska krävas en 20k PC.

Dock så krävdes det grafikkort som knappt hade nått marknaden för att kunna maxa Doom 3 till sin fulla potential då det begav sig. Sedan hörde jag att John Carmack personligen uttryckt sig att Doom 4 enbart kommer rullas på knappa 30 fps.

Vad har du för tankar runt det hela?
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Hur ofta brukar du smeka ditt skägg och säga "Excellent"?
"Kriminaliteten är 250 % högre bland utrikesfödda barn än bland svenskfödda" - Brottsförebyggande rådet http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&feature=related SD 2010! För sen är det för sent!
  • 0
True that player, ska det nog vara
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Dragonforce:
Vad tycker petter om Doom 1?


- Grymt kultspel, betydde mkt för mig som liten parvel...

Citerar adamtellia:
vad tycker du om den nya videon från alan wake?


- Ser väl sådär ut, tror att många kommer att bli besvikna på det spelet då hypen är sinnessjukt mega-enorm.

Citerar T-man:
Vilket beat 'em up är väst enligt dig?


- Väst? Skinnväst rules. Mäki brukar bära en som är lite för liten, + aprikos blus.

Citerar Wilde4one:
Hej Petter,

När tror du att vi kommer att slippa det alltför vanliga syndromet att spel försenas? För mig är det smått på obegripligt hur ofta det händer och att det verkar ha blivit en norm som accepteras inom spelbranschen. I de flesta andra branscher skulle ett sådant beteende aldrig accepteras.


- Branschen måste växa upp först, det lär ta några år till
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Varför tog ni bort plus och minus i recensionerna respektive flammorna i beta-testerna i senaste GR? Annars ett ruskigt grymt nummer!
"I love facing insurmountable odds, because someone's gotta make it". - Joshua Homme
  • 0
vad hade du valt?

1. Att mörda någon och att komma undan med det?
2. Att sitta inne för ett mord som du är oskyldig till?

PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Men styling möjligheter. Är det bra eller bara skräp?
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Hm, ni borde fixsa upp District 9 i Gävle också =D Har aplångt till alla ställen =/
[URL=http://exophase.com/gamercards/][IMG]http://gamercards.exophase.com/180282.png?42036005[/IMG][/URL]
  • 0
Varför är det så många som blandar ihop Beat 'em ups (en praktiskt taget död genre) och Fighting-spel?
Rawr. 'Nuff said.
  • 0
Citerar FlesHunter:
vad hade du valt?

1. Att mörda någon och att komma undan med det?
2. Att sitta inne för ett mord som du är oskyldig till?


OOO
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Någon som har några tankar om Inglourious Basterds? Ska se den om 2 timmar. Har knappt sett eller läst något om den så vi får se om det är något att ha.
Well that was fun, in a fucking terrible, sick, not-at-all-fun way.
  • 0
Citerar gertjonny:
Du har inte lagt upp något nytt recept på ett tag, prövade ett par av dina recept och får nog säga att hamburgaren med hemmagjorda strips var en vinnare, så kommer det något bytt recept?

När vi är inne på matlagning så kommer vi ju givetvis in på Per Moberg, som jag tycker är mycket underhållande och en bra kock, eller har jag fel?


- Fler recept kommer, bara varit så sjuka mängder jobb på slutet med ny tidningsdesign och alles. Moberg rockar. Kallar honom för "snuskkocken" och älskar hans kaotiska och rustika Wögli-matlagning.

Citerar Mathemoto:
Om du skulle våga gissa på hur kommande Rage skulle kräva i systemkrav om man ser till deras tidigare titlar och hur de har hanterat prestandan osv. Vad jag luskat från så strävar alltid Id Software efter att kunna visa upp så maffiga texturer i stor utsträckning och i sin helhet spektakulära spel som möjligt utan att det ska krävas ett monster till PC.

Dock så krävdes det grafikkort som knappt hade nått marknaden för att kunna maxa Doom 3 till sin fulla potential då det begav sig. Sedan hörde jag att John Carmack personligen uttryckt sig att Doom 4 enbart kommer rullas på knappa 30 fps.

Vad har du för tankar runt det hela?


- Inga tankar alls förrän jag får spela spelet. Men Rage blir ett multiplattforms-spel, så tro inte att det kommer att knäcka Crysis Ultra i grafik, det kommer inte att ske.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Jag vet att jag har frågat om nästa Elder scrolls spel förut men har ni fått veta något nytt?
"I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
  • 0
Citerar Petter:
- Väst? Skinnväst rules. Mäki brukar bära en som är lite för liten, + aprikos blus.




Jag menade bäst.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Tack för den här veckan och på återseende nästa fredag allesammans! /Jonas & Petter