Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Vad tycker ni är bäst med GR?


Redaktionen, bloggar, folket här!
hello brothers
  • 0
Festerna, brudarna och spriten.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Festerna, brudarna och spriten.


Varför blir aldrig jag bjuden till den coola delen av GR?
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Lurkmans humor, Visions behagliga, lugnande och tillfredsställande existens och en i allmänhet intelligent hop forumiter.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Att Dufwan finns här.


Lite fjäsk kommer man kanske, typ, liksom långt med.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Det han så
See you later, Google translater !
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Lite fjäsk kommer man kanske, typ, liksom långt med.


Räcker gott och väl till både första, andra och tredje basen när det gäller mig!
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Folket, vänner, redaktionen, recensioner allt är bra
Z-BEE
  • 0
Jag gillar humorn, kommer ihåg en recension av Sniper: Ghost Warrior eller vad det nu heter... Läste nog om den 3 gången för det var så roligt skrivet!! Men i övrigt så är allting bra, finns väll alltid saker som går att finputsa men
Om en låda innehåller allt - innehåller den sig själv också då?
  • 0
Peters bloggar är så himla sköna, gillar även Eriks filmbloggar. Annars är väl allt bra med Gamereactor förutom stjärnsystemet.
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Det bästa med Gamereactor är väl uppenbart?

Man får på ett ungefär veta allt om alla de senaste spelen samt att man får en inblick gällande spelen och kan då avgöra om spelet är värt att köpa eller inte samt att alla får chansen att dela sina åsikter!
Z-BEE
  • 0
Virvelvindens blogg såklart, samt Petters blogg
shit yeah its cool!
  • 0
Idioter tolereras inte och tynar bort, människor tvingas att mogna, många bra människor hänger här.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Det bästa? Att sidan fortfarande existerar.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!