Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Vad tycker ni är bäst med GR?


En kombination av otroligt sköna människor, självinsikt, bra recensioner, perfekt humor, illrar, GR.se och så förstås det obefintliga priset.
War Is My Shepherd
  • 0
Nyheterna , humorn och att tidningen är garatis
Vad? Signatur? Nej tack....
  • 0
Allt är bra ( särskilt att tidningen är gratis )
  • 0
Humorn, och Mikaels artiklar (speciellt "Kan man leva på gräddtårta?" ). Att tidningen är gratis är bara ett plus, hade absolut kunnat betala 60 spänn per månad för Gamereactor.
Now watch this drive.
  • 0
Sidans design och forumets upplägg.
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Att tidningen är gratis, innehåller grymt bra texter och en massa annat är det bästa.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Att tidningen är gratis och kommer ut så snabbt.
IQ? Nej jag har MSN.
  • 0
Det jag älskar med GR:

GR är gratis, Gratis är gott!
Texterna är gudomliga!
Humorn är hur skön som helst i GR!
GR är neutralt! Ingen "fanboyism" här inte! Alla konsoler har sina bra och dåliga sidor.
Och till sist, forumet med allt trevligt folk!
  • 0
Att den är gratis men ändå håller högsta möjliga kvalitet

Recensionerna är kanon!
  • 0
den roliga humorn och att dom bjuder på sej själva!
Leo
  • 0
Petter Engelin, absolut.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Håller med ROCKY, trots att jag försöker hålla mig lite överallt så är det ändå Övrigt man hamnar vid, förr eller senare. Där finns alla bra debatt-trådar och de skönaste profilerna.

Dock brukar jag nästan alltid läsa nyheterna varje gång jag tittar förbi forumet, det är som ett måste. =)
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Det bästa med sidan är att jag lär mig att tala bättre och skriva bättre, pga av er, just det, ER. Jag erkänner att jag hat bättrat mitt skrivande och sättet att uttrycka mig på, för att jag lärt mig av att titta på inlägg. Hade aldrig lärt mig det bättre av svenskan i skolan, detta forum lärde mig, tro mig!

Annars som tidning är det texterna, humorn och allt. Dessutom redaktionsmedlemmar som bryr sig om oss som bloggar och skriver här i forumet, trevligt!

Gamereactor for life!
  • 0
wOOt ... gr lär ju vara sämsta forumssidan för att lära sig skriva bra svenska ... min har typblivit sämre sen jag började hänga här men det är ju bra om det blir bättre för nån

Aja, gr är gratis som tidning, roligt som forum = the shit
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Japp, det kan ju vara skillnad. Från har börjat som en usling har jag bättrat mina inlägg med stavning, det måste jag erkänna.
  • 0
ALLT!
...
  • 0
att den är gratis så slipper man peja dyra pengar för s.p
och att den har filmrecension
  • 0
Ingenting! Gr kan ta sig i skitan!
ojsan, en signatur
  • 0
Jag tycker att recensionerna och breven är det bästa
  • 0
Det bästa med sidan är att jag lär mig att tala bättre och skriva bättre, pga av er, just det, ER. Jag erkänner att jag hat bättrat mitt skrivande och sättet att uttrycka mig på, för att jag lärt mig av att titta på inlägg. Hade aldrig lärt mig det bättre av svenskan i skolan, detta forum lärde mig, tro mig!

Samma här. Gamereactors forum har påverkat mina kunskaper inom svenska språket nästan lika mycket som spelandet påverkat mina kunskaper inom det engelska.
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0
  • mr o
  • mr o
Att den är gratis och att redaktionen är proffsiga
  • 0
Tycker nog att det är sättet de från redaktion skriver recensioner på, och att den är gratis också.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Det bästa forumet
...
  • 0
Bäst med GR?

Att dom bannar folk som skriver i fel trådar...som KGB.
  • 0
Kalla mig galen, men jag tycker designen är bäst. Och den kommer att bli ännu bättre när 2.0 kommer.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!