Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Citerar Aztec:
Aka marcus 5127
Vad jag har hört


Du har inte hört någonting...
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Citerar Macan:
Du har inte hört någonting...


Har 2 inside spioner
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
http://www.gamereactor.se/krypin/AG+Jati/

Skämdes ordentligt för att jag gjorde bloggar som jag knappt kunde inse var för onödiga att läsa för att jag satt på min stol och trodde "Vilken genial ide!" men det var knappt så att jag ej slutade med mina spam som jag tyckte var ren och skär poesi inuti min hjärna, jag kunde inte inse att jag var den som gjorde för varnda sekund ett meddelande utan större klass vad själv knappt trodde på mig själv om vid en med ännu större klass en mig som jag skriver att den var onekligen opossitiv, pessimistisk, ej självklar av vad han/hon skrev om vad det var om som jag inte känner där jag stor i duschen och tar flera lager Garnier i håret som blir blöt och tänker inte ens vad jag i min tanke håller på med att ställa till med över alla tider som gått på denna sida som fövandlades från en liten pluttsida som Hamsterpaj till en stor artad makt över allt och alla inom hemsidorna, så förlåt!
Hm hmm jaja, ja.
  • 0
Ny och ny, varit här och kikat i ca 1 år men aldrig orkat registrera mig.

En tjej från Stockhom som gillar bilar, musik, träning och 360 (ofc)
Spelar allt från forza till call of duty, även pc spel som test drive unlimited och fallout. Brukar umgås med vänner, lyssnar på musik, tränar, och pluggar när xboxen är avstängd. Ja, resten finner ni i mitt krypin annars är det väl bara att fråga på. //Lilli
  • 0
God dag, jag är ett virus.
  • 0
Goddagens, jag är ny här och heter Tim, jag spelar wii och 360, gillar mest action, FPS, 3ps och fantasy RPG.
  • 0
Hej!
"Im the Operator with my Pocket Calculator" - Kraftwerk
  • 0
Jag är lite av ett Starcraft-fan. Har läst GR ett tag, gillar speciellt färg och form i tidningen, förutom de gula rutorna i recensionerna kanske. Något att diskutera här kanske.

Så hej allihopa.
  • 0
Tjena.
Jag är inte så ny på forumet, har varit registrerad i ett halvår ungefär. Vet inte riktigt vad jag skriva, och jag antar att nästan ingen läser det här ändå.

Men hej allihopa.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Jag är inte ''ny'', men fått en Nystart räknas det??
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Hejhej. Jag är ny här ock skule villja seja hej. Hej. Hopas ni är snela.
Semper fidelis
  • 0
eeh... hej
  • 0
Tidigare medlem, dags att börja om på ny kula
  • 0
Citerar Private Gump:
Tidigare medlem, dags att börja om på ny kula


Det gick fort...
----> Postbanken
  • 0
Tjena är ny till forumet, har haft kontot i typ 3 år men beslutat mig nu för att börja vara lite aktiv Älskar såklart att diskutera spel.
  • 0
Hejsan! Nyligen inflyttad, boendes utanför Växjö. Musikintresserad och lite annat smått och gott.
  • 0
En PC gamer från Värmland här. Har följt recensionerna på sidan med jämna mellanrum men började nyligen med att skriva på forumet.
  • 0
Citerar Ticou93:
Tjena är ny till forumet, har haft kontot i typ 3 år men beslutat mig nu för att börja vara lite aktiv Älskar såklart att diskutera spel.
Citerar Californication:
Hejsan! Nyligen inflyttad, boendes utanför Växjö. Musikintresserad och lite annat smått och gott.
Citerar Garone:
En PC gamer från Värmland här. Har följt recensionerna på sidan med jämna mellanrum men började nyligen med att skriva på forumet.


Trevligt med nya forumiter!
"Angels don't wait for slowpokes."
  • 0
Ny, men ändå inte. Hej på er!
  • 0
Ny här. Har emigrerat från playing.se(heter FXA där) som dött lite på sistone. Hoppas på mer liv här =)
  • 0
Hej allihop!

Har varit medlem här tidigare och kör nu på en nystart.
  • 0
Äh, läs bara mitt krypin.
Only God can judge me!
  • 0
Tjena.

Registrerade mig 2006 men skrev första inlägget idag, trög start.

Jag är en passionerad NES-samlare o gamer.

Gillar också getost.
  • 0
Hej,

Blev medlem för någon vecka sedan efter att ha kollat in sidan ett långt tag.
Har fyllt i lite av små sakerna på presentationen samt skrivit lite här och där.
Don't disappoint me, or I'll make you wish that you could die. - GLaDOS
  • 0
Hej, jag är ny medlem här på GR och heter Mikaela, brukar använda Minjoph som nick på ganska många sidor, så om ni hittar en Minjoph någon annan stans kan det mycket väl vara jag.
Bland mina intressen finns, ganska otippat, spel. Utöver just att spela olika spel så tycker jag mycket om att läsa och skriva samt, se på anime att lyssna på musik. På tal om musik är så är det mest metal av olika slag som gäller för min del.

Pluggar egentligen till högskoleingenjör inom data, men på grund av matten och fysik går det väldigt trögt, tog dessutom lite tid till att läsa japanska också... men ändå. Lat som få och har svårt att intressera mig för saker, men när jag väl är intresserad så brukar jag nästan bli lite väl besatt.
Five soldiers forever sedated with the, "No one's responsible" psychological drama of our social justice dribble, dribble, dribble
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!