Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Hej alla,

Jag är också ganska ny här. Jag är en spelintresserad kvinna i mina bästa år från Sveriges framsida.
Never live like common people. Never do what common people do.
  • 0
  • PR95
  • PR95
Jag har också haft ett GR konto under längre tid men aldrig brytt mig om forumet förens nu, och det är som Petter säger, det skönaste forumet i spelvärlden.

Om ni nya medlemmar har en 360 eller brukade sitta och spela NES när ni var små eller har andra gemensamma intressen med mig så adda mig hjärna. Letar alltid efter nya människor att lära känna och diskutera spel och andra saker med.
One mag, one kill
  • 0
Jag är Niko och ny på ett par veckor till Gamereactor, och gillar många bra spel som är kluriga och fyllda med action.

Hade kollat runt länge på GR innan jag blev medlem och jag är mycket spelintresserad, läs mer i min presentation.
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Hej jag het3r Arthas och jag är ny... no wait. Jag är inte alls ny! Någon försöker föra er bakom ljuset, och det är inte bra! I call for a konspiration!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Men sluta nu. Ingen är ny på GR.
  • 0
Hej alla!

Har vart medlem förut men som jag skriver i min hälsningsblogg, så ska jag på allvar försöka blogga. Man tappar lätt bort motivationen. Ska nu börja blogga om mitt funktionshinder och min dröm. Hoppas jag får lite läsare.

MVH
Jocke
  • 0
Tjena Andreas här! Avgudar Silent hill, det mesta som innehåller orden "survival" och/eller "horror", Ico braid och det mesta som skulle klassas som artsy fartsy games, dock inte bara för att dom är artsy och inte bra. Är störtkär i Anime såsom FLCL, Pani Poni Dash och självklart klassiker som Valley of the wind , Paprika och Totoro, gammla b-skräckisar ligger mig också varmt om hjärtat. Gillar även grafiska noveller och "sjuka" saker från Japan. Hänger mest på sidor som är skrivna på Engelska (är en trogen destructoid läsare och avgudar deras community och editors) men saknar ett Svenskt community där inte 8 timmar tid skiljer en åt. Har jag hittat något lika "skruvat" och roligt som destructoid där folk är öppensinnade och iderika eller skall jag fortsätta söka?
  • 0
No such user: Nördensloggbok

awww
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Hej

Är ny i forumet, är halvt engelsman, är motorfantast....vad mer...jo gillar spel!
Har skrivit lite åt olika hemsidor, den sida som står högst i kurs nu är givetvis Gamereactor men sen kommer nog: http://temr-uk.blogspot.com/

Kommer nog starta en blog här på Gamereactor snart...

Titta gärna förbi och säg hej!
  • 0
Hej alla glada!

Mitt namn är Pasi Koskenkorva från Helsingfors i Finland men just nu bor jag i Närke. Jag är ny här på Game Reactor för jag älskar att diskutera sport. Speciellt basket.

På fritiden brukar jag gå ut och fiska mycket med mina kompisar och den största fisken jag har fångat hittills är en gädda på 13,2 kg!

.. Om jag skulle vara på en nattvard så skulle måltiden vara finsk sommarsoppa. Min favoritspelare i basket är James LeBron i NBA han är min stora idol.

Trevligt att träffa er sköna grappar!
  • 0
Känn dig varmt välkommen. Det finns bullar i skåpet och koftan kan du hänga av vid ytterdörren.
  • 0
Måste jag presentera mig?
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
Hej alla på GR!

I ärlighetens namn är jag inte helt ny på forumet. Har varit medlem sedan slutet av 2010 men aldrig postat något.
Jag är en akademiker på bättringsvägen som precis har hookat ett kontorsjobb vilket inebär att jag kan läsa forum mer eller mindre hela dagarna.

Spelar helst den tyngre sortens rollspel, men ett avbrott i form av hjärndöd action tackar jag inte nej till.

Trevligt att träffas!
  • 0
hej, e ny läst tidningen ganska länge. jag gillar fps spel helst med öppen värld, sen gillar jag rdr, ac ,batman m.m... god of war e också bra men har tröttnat nu spela det för mycket ett tag.. gears of war e bra iaf trean.. sen gillar jag musik har typ 350 skivor hemma.. som jag samlat på sedan ja va typ 15 mest rock, metal.. svensk och finsk metal e grymt böcker e bra när man vill spara på elen då läser jag fantasy av robert jordan eller nick perumov, stephen kings böcker e bra iaf talismanen som jag läst många gånger..
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
TJENA!
Jag är en kille på sexton år, nästan, som med jämna intervaller besökt denna underbara site utan att göra mycket väsen av mig. Läser i princip allt som går på nyhetsflödet, då jag har ett enormt gaming-intresse. Har tänkt gå med i GR ett tag nu, och så idag var dagen helt enkelt

Uppskattar all form utav debatt och intressanta åsikter, vilket jag ser fram emot att få ta del av på denna site. Ska även försöka bidra själv lite själv med egna tankar och åsikter om spel bland annat, som förhoppningsvis kan vara av något intresse

På återseende!
  • 0
Verkar finnas en hel del intressanta personer som joinat på sistone, välkomna.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Sedan får man spekulera huruvida de är nya eller ej men det känns inte befogat just nu.
  • 0
Citerar V1rus:
Sedan får man spekulera huruvida de är nya eller ej men det känns inte befogat just nu.


Näh, sant.
Glory to Arstotzka!
  • 0
hmm folk vill bara gräla och hålla på här .. det e vad jag märkt den senaste tiden
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Hej GR,

Är en ung student med intresse för Historia, samhällsfrågor och givetvis spel. Har ganska stor erfarenhet från community och är exempelvis medlem på macworld och lite annat sånt.

Tycker det verkar vara en trevlig jargong här på GR och har upptäckt att det finns många intressanta forumsdiskussioner och dylikt, så där hoppas jag att det ska bli en del diskuterande.

Funderar även på att starta en blogg med fokus på diverse olika samhällsfrågor. Får se.

Mitt användarnamn kommer från mitt historieintressen, kika gärna i mitt krypin där jag mer ingående förklarar det valet.

Trevligt att råkas!
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Herro! :3

Blev medlem här idag ;3 Har läst en del Gamereactorrecensioner och så i mina dagar och tyckte att nu var det god tid att bli medlem på sidan xP

Tog studenten i somras, ska mest troligt börja plugga nästa höst, men vet inte till vad, därför ligger det än så länge på hyllan xD
Gillar spel, matlagning, bakning, lösa korsord, rita/måla, lära mig saker etc.

Vet inte vad mer jag ska skriva, så det får räcka så.
Ha det gott! 8D
  • 0
Välkomna Loling och Oxenstierna, ni verkar onekligen vara två olika men trevliga individer.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Tack och bock ^^
Du verkar inte mindre trevlig själv, du!
  • 0
Hej GR! Jag är en 15-årig kille som är intresserad av allt som har med spel att göra. Tycker även om sport och historia. Har länge läst GR men först nu bestämt mig för att bli medlem på sidan.
No means yes.
  • 0
Behöver nog ingen vidare presentation. Men jag är tillbaka!
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!