Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här

ignitionhamster
ignitionhamster
Hello, namnet mitt är Linus och är obviously ny här på GR.

Spelen jag kör spelas på PS2, 360 eller på PC. Favorit spelet so far måste nog vara Bioshock.

Mina intressen utöver spel är väl det typiska. Shoppa, festa, fika, umgås med vänner, datorn m.m. Inget särskilt speciellt

The cake is a lie
antonfusk
antonfusk
Hej, oj va pirrigt det här var, hihi. Besökt sidan lite tidigare och så men kände att det var dags att bli medlem nu. Ska bli riktigt kul att få stöka lite i forumet.

One swallow does not make a summer
ÖÖÖ
ÖÖÖ
tjena tjena, sprallig och go' kuf på elva jordsnurr här! gillar vinkeljärn och mustiga karlar

Amelinde
Amelinde
Jag har varit registrerad här i några dagar men inte hittat den här tråden förrän nu sååå H3J! Jag vet inte riktigt hur jag ska presentera mig själv, tycker alltid att sådant är svårt. Är dock 18 år gammal och hatar spel...... Spoiler:Hihi näÄäÄä, nu skojade jag lite med det där sista. (Har uppenbarligen jättedålig humor och är väldigt lättroad)

warlord97
warlord97
Vad bra jag tycler att det är att det finns en sån här tråd. jag är en ny medlem men jag har har kollat in Gr ganska regelbundet i nästan två år. Främst för att läsa recensioner och så.

Favoritspel inkluderar COD, Monkey Island, Assassns Creed

MoaLennon
MoaLennon
Hejhej, jag är en ironisk baskerbärande person från det jämtländska älgstråket! Jag är en bärare av kulturen i norrlands inland, och läser gärna modernistisk litteratur.

Albarufus
Albarufus
Tjena!
Är en speltokig 08:a som hittade ut ur storstaden för att plugga I Halmstad. Pluggar språk och är allätare när det gäller både film, musik och spel. Just nu är man dock väldigt pepp inför GW2-releasen. ^^

Hängde tidigare på fuska.nu (Nick: Majora) men kände att det var dags att byta till en sida med lite bredare publik.

Peace out
Frasse6
Halloj.

Jag är inte ny här.

Oxenstierna
Oxenstierna
via mobil

Välkommen, Frasse6.

"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
DJFresh
DJFresh
Tjena Tjena.

Jag är ännu en nörd som har bestämt sig för att bli medlem här på GR. Favoritspel är är Oblivion (Duh), men jag gillar i stort sätt alla spel med en stor öppen spelvärld som man kan leka runt i.

DeeJayFrääsh
Cough-man
Jaha, är det här man ska börja? Blev rekommenderad sidan av en kompis, som sa att det här var ett väldigt trevligt forum. Frågan är om man kan lita på den pågen eller inte. Hursomhelst... Hej på er!

Voom
Voom
Inte ny läsare av GR men ny på forumet.

Hej.

Inkvoterad
Jag är inte direkt ny men hej.

oh ho the ratlin bog - Franck
special ops
special ops
Då är ju jag en ny medlem, det känns lite pirrigt att presentera sig själv här men nu har jag gjort det....

5murfen
5murfen
Jag skaffade nyss användare, men började läsa på GR för ca ett år sedan när jag började spela riktiga spel (innan var det mest mario och sånt där kul).

"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
Godisbit
Bumpar upp den här tråden en smula. Godisbit heter jag, angenämt att träffas!

Slender Jr
Hej hej någon som vill leka ?
Leken hetter "hitta 8 papper"
Nä bara skojade menhär är jag eller vad man nu ska säga.

Lets play a game...its called find me 8 pages
turbomormor
turbomormor
Hej, det är jag som är Turbomormor Jag gillar (uppenbarligen) spel, musik och en väldans massa annat. Har precis som många andra varit inne på sidan och kikat innan, men har först nu bestämt mig för att ta mig i kragen och bli medlem, feels good!

Hen kan du vara själv, gubbkärring.
Homer S
Homer S
Homer S heter jag. Är ny medlem. Eller ja, nygammal. Eller kanske bara gammal. Vad vet jag, vad räknas som ungt these days? Har ju bara varit medlem i 7 år.

Sansiz
Sansiz
Citerar turbomormor:
Hen kan du vara själv, gubbkärring.

Klockrent! Välkommen till Gr!

Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
MrFlux
MrFlux
Flux här!

Älskar Downhill, men kör jag inte nedför så är jag antingen vid Projektorn eller ute och softar

noiseman
Oljudsmannen här, gillar att spela spel.

that halo guy
Hej jag har precis blivit medlem här och jag spelar enbart på xbox one. Har spel som Battlefield 4, dragon age inquisition, halo mcc, killer instinct. Skicka personligt meddelande om du vill bli vän med mig på xbox live och spela med mig i något av de spelen jag har, Jag spelar mest multiplayer på halo, bf4 och killer instinct och vill spela med folk som samarbetar och har en bra attityd och som hjälper en i spelet när man än kan och som jag också försöker göra, ursäkta om detta låter klyschigt. Vill dela en mycket bra ide med er men vad inte var jag ska dela den?

Judge_Death
Judge_Death
Tjenare,

Ny här så tänker jag skriver lite kortfattat om mig.

En föredetta pc gamer som lackade ur när pcn dog för en massa årsen.
Var ursprunligen mest en ekonomisk fråga, men fastnade mer och mer för konsol spelande.
Finner det numera bekvämmare att spela fps med handkontroll än med mus & tangentbord.
Vill inte påstå jag är någon fanboy men finner överlag att Xbox är det bästa konsol alternativet.
Hur opopulära åsikt det än må vara så har Xbox Halo & Gears of War, nuff said.

Utöver gaming så gillar jag comics, Warhammer 40k, Litteratur, film och tv-serier, när det gäller musik så är det främst metal, progressive rock och soundtracks som gäller.

Plattform: Xbox One
Gamertag: JUDGE DEA7H
Spelas förtillfället: Batman: Arkham Knight
Spelas i multiplayer: Battlefield, Diablo III, Halo MCC, Mortal Kombat, Titanfall unt so weiter..

"Dying isss good. Dying isss easssy. I jussst put in my hand...and sssqueeze!"

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!