Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Har varit medlem här i nån månad nu kanske och upptäkte den här tråden idag
Men jag är väl fortfarande rätt ny här ändå antar jag.

Ni kan väl egentligen hitta en hyfsat bra presentation av mig i mitt krypin, så om ni har lust så är det bara att titta in där.

FuGurkan out! (man, that sounded really bad)
"Det bästa man kan göra innan man dör är att köra in den så långt som möjligt"
  • 0
Citerar Trimax:
Kanske är på plats att jag skriver ett hej här också

Har visserligen varit aktiv på sidan ett tag, men hållit mig ifrån
forumen så gott jag har kunnat, men nu ni! Har redan hittat ett par
trådar som man kan skriva i och föra några intressanta diskussioner, so
beware of the german


Tjabba
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Hej på er!

Namnet är Martin Arne Ingemar Isacsson Men kalla mig Helst Martin.

Jag Är 15 vintrar och blir 16 i vinter. Jag är född på Universitets sjukhuset I Linnköping eftersom att jag hade maga brotom ut. Jag är alltså förtidigt Född, 7 veckor om man ska vara precis. Jag bor annars i Motala.
Har Bott i samma lilla område i ungefär 16 år eller exakt 16 år snart.

Jag Går Nv07A På Platen Gymnasiet inne i Motala och går i samma klass som The Haymaker (sitter hemma hos honom just nu).

Ja Jag Spelar Aktivt Civilization IV just nu och Har spelat Guild Wars och Star Craft.

Jag Älskar Musik. Ja vad finns det mer att säga?

Ajja det var nog allt.

Hej då från mig // Martin.
"Halo Hurray, We are the Great, We are the soldiers of the Human Race. WE know what's best for you!"
  • 0
Känner jag dig?

There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Självklart känner du mig

Det är ju jag Martin

"Halo Hurray, We are the Great, We are the soldiers of the Human Race. WE know what's best for you!"
  • 0
Du sitter typ 2 meter ifrån mig va? Eller tänker jag på fel person.

(Spamglad idag*)

*Rim.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Nja skulle nog säga mer 1.67532 m ifrån dig Men ja du Tänker Rätt
"Halo Hurray, We are the Great, We are the soldiers of the Human Race. WE know what's best for you!"
  • 0
Gutes, trevligt att ha dig här då.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Tjena alla SR388:or!

Ja mitt namn är la inget jag vill säga här, så kalla mig helt enkelt Rösti (som jag för övrigt gillar ganska hårt). Men sparsmaka alla ordbajserier.

Bortsett från att käka Rösti är jag också, som många andra här (duh!), lite av ett spelmongo, och har en tid sökt efter ett bra forum att snacka spel och elektronisk underhållning på. Först gick jag till Gamespot, därefter till IGN och sedan till NSider 2 (efter att originalet NSider lades ner). Men efter att ha blivit nerspydd av mail efter mail, och den ena brutna HTML-strängen efter den andra, så bestämde jag mig att försöka hitta ett normalt, enkelt forum. Och då blev det Gamereactor.

På jobbet (arbetar på schpelboutique) får man ju tag på Petter & Co-bladet då och då, och jag måste säga att jag uppskattar det djupt (ryggen på vår lilla tidning kunde dock ha varit bättre).

Fritiden ägnar jag mest åt att slappa (arbetar sex dagar i veckan, huga!), men vissa intressen har jag också. Perl, matlagning, spelande och science fiction-serier. Om ni vill veta vad jag spelar är det bara att kika in i min profil.

Vi hörs // Rösti
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Mosvaka:
Hej på er!

Namnet är Martin Arne Ingemar Isacsson Men kalla mig Helst Martin.

Jag Är 15 vintrar och blir 16 i vinter. Jag är född på Universitets sjukhuset I Linnköping eftersom att jag hade maga brotom ut. Jag är alltså förtidigt Född, 7 veckor om man ska vara precis. Jag bor annars i Motala.
Har Bott i samma lilla område i ungefär 16 år eller exakt 16 år snart.

Jag Går Nv07A På Platen Gymnasiet inne i Motala och går i samma klass som The Haymaker (sitter hemma hos honom just nu).

Ja Jag Spelar Aktivt Civilization IV just nu och Har spelat Guild Wars och Star Craft.

Jag Älskar Musik. Ja vad finns det mer att säga?

Ajja det var nog allt.

Hej då från mig // Martin.


Citerar Rösti:
Tjena alla SR388:or!

Ja mitt namn är la inget jag vill säga här, så kalla mig helt enkelt Rösti (som jag för övrigt gillar ganska hårt). Men sparsmaka alla ordbajserier.

Bortsett från att käka Rösti är jag också, som många andra här (duh!), lite av ett spelmongo, och har en tid sökt efter ett bra forum att snacka spel och elektronisk underhållning på. Först gick jag till Gamespot, därefter till IGN och sedan till NSider 2 (efter att originalet NSider lades ner). Men efter att ha blivit nerspydd av mail efter mail, och den ena brutna HTML-strängen efter den andra, så bestämde jag mig att försöka hitta ett normalt, enkelt forum. Och då blev det Gamereactor.

På jobbet (arbetar på schpelboutique) får man ju tag på Petter & Co-bladet då och då, och jag måste säga att jag uppskattar det djupt (ryggen på vår lilla tidning kunde dock ha varit bättre).

Fritiden ägnar jag mest åt att slappa (arbetar sex dagar i veckan, huga!), men vissa intressen har jag också. Perl, matlagning, spelande och science fiction-serier. Om ni vill veta vad jag spelar är det bara att kika in i min profil.

Vi hörs // Rösti


Välkomna ska ni vara, följ reglerna så kommer allt gå jättebra.
Fullt ös
  • 0
Säger väl hej jag med då

Fyller 30 om två veckor och har spelat sen julen 86 då jag fick min Nintendo 8-bitars. Har ägt varenda konsoll värt namnet sen dess förutom Sega Master System. Äger just nu Xbox360, PS3, Xbox, Gamecube, PS2 och en Nintendo DS. Jag har ägt en Wii men så fort jag såg grafiken på min projektor så packade jag ner den och sålde den fortast möjligast. Grafik är inte allt men testa 480p på en 80-90" stor bild och det ser inte alls bra ut.

Är mest intresserad av FPS, racing, sport och diverse äventyrsspel. har på senare år börjat falla lite för amerikanska RPG's såsom Biowares skapelser och Obilvion. JRPG avskyr jag som pesten.

Ja jag har ju givetivs ett monster under skrivbordet också och tycker fortfarande att FPS ska spelas på datorn, punkt slut.

Har på senare tid fått upp öronen/ögonen för podcasts och lyssnar/ser på dessa flertalet gånger i veckan. Det är mest 1up och IGN's podcaster det handlar om och så givetvis svenska podcasten Spelradion. Jag trivs verkligen med den riktigt spelnördiga jargongen i programmen. Detta beror till stor del på att jag alltid av någon anledning umgåts med folk som inte är insatta i spel överhuvudtaget.

Jag borde väl egentligen jobba med spel i någon form som i tex en spelbutik eftersom jag alltid har väldigt stor koll på spel. Jag kan tex alltid mer än personalen i vilket spelbutik man går in i faktiskt. På jobbet frågar man alltid mig om det senaste osv. Detsamma gäller datorer och teknik överlag som jag är väldigt intresserad av. Är en nörd helt enkelt men trivs med det

ps. hur får jag dit en avatar ?
www.trinet.se
  • 0
Ok, hej alla erfarna GR-medlemmar. Jag kan faktiskt ganska mycket om GR. se för min kompis, marten77 har varit medlem länge. Bestämde mig för att joina jag med, so here I am
Why are you wearing that stupid man suit?
  • 0
Hej, jag är ny här.
  • 0
Citerar Did you ever stop notis:
Hej, jag är ny här.


Hej hej!
  • 0
Alla ny, välkomman hit!
!quote- Forever
  • 0
Citerar gamelord:
Alla ny, välkomman hit!


Danke schön
Why are you wearing that stupid man suit?
  • 0
Willikommen! Willikommen! GR.se rockar! Bara så att ni vet det... GR är bäst....
  • 0
hej jag är ny här för några dagar sedan.
  • 0
Välkomna alla nya medlemmar! Hoppas ni tillför någonting till forumet!
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Hejsan ja ville få lite uppmärksamhet!!! yay Så.... Ja heter då alltså Leo, 13 år är jag fyller i början av februari. Ja har varit här på sidan i nått år. Inte så mycket på forumet men däremot kollat upp spel osv...

Ja har en Ps2 som ja faktiskt börja tröttna på, ett ds som är gött och slitet, ett gameboy color som ja nog inte spelat på på några år. Jag sparar ihop till ett xbox 360, det går hyffsat bra (fast ja slösar alla pengar på inbakad pizza på rasterna .

Ja gillar punk/rock och är väldigt musikintresserad, har spelat gitarr i 4 år.
Och ändå så (tragiskt nog) slår alla mej på guitar hero II .

Mitt mål för det här året är att vinna minst en december tävling här på GR.
Köpa/få i julklapp xbox 360, assassins creed, halo 3 och skate.

Och med dom orden avslutar ja det här inlägget och går och lägger mej. (ska upp skiiiit-tidigt imorrn..
Some people are like Slinkies. They're really good for nothing.... But they still bring a smile to your face when you push them down a flight of stairs.
  • 0
Hej. Ny som medlem men har spanat in recensioner här sedan något år tillbaks. Köper mest det som släpptes för något år sen. Har ägt Nintendos fasta konsoler t.o.m Gamecube, samt en PsOne. Äger förnuvarande en PS2:a och spelar lika mycket på den som på datorn. Mest är det rallyspel och schackprogram som snurrar men gillar även action, där jag kan koppla ur hjärnan en stund och spränga allt som går, i bitar.
Kika gärna på mina recensioner och spotta ut s.k. kloka ord om de inte smakar.

"Inget säkert, inklusive detta påstående"
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Tja LeoDor och ironmanken. Hoppas ni trivs på forumet!
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Välkomna alla nya. Ehm, ja.. Det var allt.
Ze magic... I has it.
  • 0
Hallå på er!

Är en snart 18 årig kille från Jämtland som går tredje året på teknikprogrammet med inriktning datorteknik vid Wargentinsskolan i Östersund. I framtiden blir det lumpen sen någon spel- eller datorhögskola.

Har haft endel konsoller/datorer genom åren, första konsollen var ett Super Nintendo som jag fick i början på 93, sen har jag köpt på mig en mängd spel och konsoller. Kolla mitt krypin för att se en lista på det jag har.

Spelar mest FPS, strategi och en hel del retrospel.

För det mesta så blir det väl en par timmars spelande varje dag.
10100111001
  • 0
Hej på dig Wamar. Välkommen till GR.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!