Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Det dummaste du gjort på GR? vol. 2


Kan inte komma på något direkt dumt jag gjort, så det värsta är väl en och annan sarkastisk kommentar eller så. Jag är så snäll så jag har aldrig ens blivit varnad, det ni.
  • 0
Postat pinsamt onödiga kommentarer, hänt någon gång och jag ångrar det verkligen.
I bajs växer det bäst
  • 0
Loggat ut.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Blivit bannad för att jag hade för många användare
En gamer utan spel är ingen gamer. En ostmacka utan ost är ingen ostmacka
  • 0
Citerar baz14:
Mitt användarnamn.



+ 1
  • 0
Det mest dummaste jag gjort var väl att jag övergav sidan så pass länge att folk hade glömt mig och nu känns sidan för opersonlig för att jag ska orka läsa allting som finns.

Sen saknar man moderationen sjukt mycket ;)
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Citerar -Angel-:
Det mest dummaste jag gjort var väl att jag övergav sidan så pass länge att folk hade glömt mig och nu känns sidan för opersonlig för att jag ska orka läsa allting som finns.


Jag kommer ihåg att du var mycket aktiv här när jag blev medlem 2006.
  • 0
Jo det var i början av 07 som jag försvann och nu är jag tillbaka men skriver inte så mycket längre
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Min första blogg var ett misstag.
The rule is: Jam tomorrow, jam yesterday - but never jam today!
  • 0
Citerar -Angel-:
Det mest dummaste jag gjort var väl att jag övergav sidan så pass länge att folk hade glömt mig och nu känns sidan för opersonlig för att jag ska orka läsa allting som finns.

Sen saknar man moderationen sjukt mycket ;)


Några är vi ju dock som minns dig, Zombiestomper-projektet och mer därtill.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Precis den, Daniel L. Det var ju inte världens bästa start här på Gr, eller?
The rule is: Jam tomorrow, jam yesterday - but never jam today!
  • 0
Niklas Holm: Hahahaha ojojoj, det var LÄÄÄÄNGE sen ;D
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Well, förra gången jag blev bannad för jag länkade /b/ :V
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Vapor17:
Men jag och Alex09 spammade vi sönder en tråd för ett tag sedan.


Just ja

Det var tider det
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar -Angel-:
Niklas Holm: Hahahaha ojojoj, det var LÄÄÄÄNGE sen ;D


Absolut. Men även om det var för evigheter sedan tror jag det har bränt sig in tillräckligt i minnet för att stanna kvar där i åtminstone tio år till.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Haha möjligtvis, men jag förtränger det gärna, sjuukt pinsamt och oseriöst. Får se om nästa webbsideprojekt blir lite seriösare ;) Iaf jobbat med sidan i ungefär 5 månader nu så jag börjar vara rätt less ;D
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Sagt diverse idiotiska saker, skrivit i spamtrådar.

Typ.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Gjort nya konton antar jag. Annars så är jag en rätt så snäll häst. SNÄLL!
Fast vem kan klandra mig, jag hatade ju mitt namn.

Tillagt 2010-11-30 22:21:
Oh och startat en tråd som hette "jag hoppas att ni dör". Undrar vad jag tänkte då. Tss, fy.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
det dummaste jag har gjort är at inte ändvända min profil på 8 månader och jag va inne på gr regelbundet då...
  • 0
Citerar thegh3player6659:
det dummaste jag har gjort är at inte ändvända min profil på 8 månader och jag va inne på gr regelbundet då...


Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar thegh3player6659:
det dummaste jag har gjort är at inte ändvända min profil på 8 månader och jag va inne på gr regelbundet då...


Hehe..
Tufft ju.
  • 0
"GR-suicide"...
Per Aspera Ad Astra
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!