Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Rapportera buggar!


Hej och välkommen till Gamereactor.se 2.0 - vår härliga nya site som vi hoppas att du kommer att trivas på.

Precis som alltid när en ny site lanseras så finns det säkert en och annan bugg som gömmer sig här och vi är ytterst tacksamma för alla som kan påpeka dessa så att vi kan rätta till dem. Skriv om de fel du upptäcker här på forumet och kom ihåg att berätta precis hur felet uppstod och om det är något felmeddelande ber vi dig klistra in detta i inlägget också.
Bengt Lemne / Gamereactor
  • 0
vet inte om det kan kallas för bugg, men en sökfunktion för forumet vore trevligt. sökfältet till vänster är ju bara för recensioner och texter.
Spela och va' glad!
  • 0
Vet inte om det kallas bugg, men allt bra från den förra designen är liksom borta...

Med det sagt så vill jag inte påstå att allt är av ondo, finns många fina möjligheter här. Ser helt klart fram emot Blogg möjligheten
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Hehe, Silke - ja, och synd är ju det.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Vad är det för några fina stjärnor jag har fått under mitt namn?
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Vart är forumets sökfunktion?

Tillagt 2006-10-12 05:58:
Det kanske kommer att se lite rörigt ut med alla recensionskommentarer som trådar på forumet. Kanske en seperat forumssektion för just "Recensionskommentarer"?

Tillagt 2006-10-12 06:26:
Kan inte ni göra något åt nickbyten? Det är jättemånga som verkligen vill ändra sitt nick till något mycket bättre (inkl. jag)!

Kan man inte bara PM'a en moderator, och säga att att man byter nick, och så stänger han av ens nuvarande användare?
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Bugg bugg bugg! Kollade på forumet där står vem som är online osv. går in på gamereactor.dk står nästan samma personer inkls. mitt. Är det meningen?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
När man klickar utanför sida, dvs på bakgrunden, så markeras all text på hela sidan. Är det så för er också eller bara för mig? Kanske inte en så stor bugg men värt att notera.
När man tror att människan har sjunkit så lågt som det går, kommer det alltid någon jävel med en spade.
  • 0
Citerar Calypso:
När man klickar utanför sida, dvs på bakgrunden, så markeras all text på hela sidan. Är det så för er också eller bara för mig? Kanske inte en så stor bugg men värt att notera.


Så är det inte för mig.

Jag kan inte blogga. Sidan är helt tom när jag ska skriva något.
  • 0
Kan inte blogga, blir bara en bit bakgrund
  • 0
Jag har två frågor. Dels - vad är syftet med "ranking"? Och vad grundar den sig på?
  • 0
Jag kan inte citera. Ingenting händer när jag trycker på knappen...
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
"Rösta-funktionen" syns inte för mig på min iBook. Syntes på min PC tidigare imorse. Har det att göra vilken webbläsare man använder eller?
  • 0
Citerar Prodigy:
Jag kan inte citera. Ingenting händer när jag trycker på knappen...


För att citera markerar du den text du vill citera och klickar på "citera".
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Den här ---> smajlin fungerar inte när jag ska skicka den i ett PM i alla fall.

Men grymt bra jobbat med nya sajten ändå.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Och den här ----> fungerar inte för mig när jag ska skicka ett PM.
  • 0
Det är ju möjligt att ingen utav dem funkar i PM i och för sig.

Men förresten, när jag citerade en som citerat mig så fungerade det inte riktigt... fast det kanske inte är meningen att man ska kunna citera hur mycket som helst vilket ofta händer med citatfunktioner...

<quote author="Iqaros">Citerar Tirion:
Klart du bryr dig.

^ så såg det alltså ut

Äsch, spammer...</quote>
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
FORCEN:

Jag vet, men det går fortfarande inte. Jag använder FireFox.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Citerar Prodigy:
Jag vet, men det går fortfarande inte. Jag använder FireFox.


Det gör jag med, du kanske har javascript avstängt.
funkar det med smileys och alla knappar här nere?
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Smileys: Yes
Knapparna: Det kommer bara såhär: < b >< / b >. fast utan mellanslag. Alltså täcker den inte texten.

Hur aktiverar man javaskript?
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
http://it07.elevjobb.se/ungdomsbrott/
  • 0
  • Meme
  • Meme
Spellistan man lägger upp är dassig eller outvecklad.
Jag gillar att skriva så skrytsamt som möjligt, för att få en bra uppblick måste jag skriva:
Vad spelet heter
Vilken konsol spelet är till
Vad det har för region
Är det originalutgåva eller budgetutgåva.

Exempel:
Metal Gear Solid, PS, NTSC|J, komplett
Metal Gear Solid, PS, NTSC|U/C, komplett
Metal Gear Solid Integral, PS, NTSC|J, budgetutgåva, komplett
Metal Gear Solid 3: Subsistence, PS2, NTSC|J, Limited Edition, komplett
Metal Gear Solid 3: Subsistence, PS2, NTSC|U/C, komplett
Metal Gear Solid 3: Subsistence, PS2, PAL, komplett

Det blir jobbigt i längden. Då är LMG att föredra...
Kom ihåg var ni såg Meme första gången.
  • 0
Bugg eller?

Jag har fått 2 PM, jag tar och läser dom, och det står fortfarande att jag har 2 nya PM?
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Ska man inte kunna redigera sin inlägg i forumet?
Wort, wort, wort!
  • 0
Man står kvar som "Online" trots att man loggat ut har jag upptäckt.
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!