Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Rapportera buggar!


Har märkt att bloggtaggarna försvinner efter ett tag på mina senaste inlägg, och inte bara att taggarna försvinner från inlägget utan att de försvinner överhuvudtaget. Vet inte om det har hänt för någon annan, men jag tycker det låter som en bugg, för jag är hundra procent säker på att jag skriver in taggarna och att de är där när jag precis lagt upp eller redigerat inlägget.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Jag vet inte om det är en bugg eller om det är jag som måste göra något, men jag kan inte infoga smileys och förändra texten med snabbkommandona nedanför.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
På översiktsidan under Medlemsrecensioner -> Mest Recenserade Spel så står det att alla spelen har 1 recension.
Det stämmer ju på Hannah Montana: The Movie Game som ligger på tredje plats i listan, men Red Dead Redemption som ligger på sjätte plats har ju 49 recensioner.
  • 0
Citerar ifongard:
På översiktsidan under Medlemsrecensioner -> Mest Recenserade Spel så står det att alla spelen har 1 recension.


Det är inte en bugg, utan man visar bara den senaste veckan. Gissningsvis för att få mer rotation på spelen, annars skulle samma titlar stå i topp hela tiden.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Citerar ifongard å översiktsidan under Medlemsrecensioner -> Mest Recenserade Spel så står det att alla spelen har 1 recension.

Det är inte en bugg, utan man visar bara den senaste veckan. Gissningsvis för att få mer rotation på spelen, annars skulle samma titlar stå i topp hela tiden.


Okej, inget val jag skulle göra under Mest Recenserade Spel, då är ju meningen att det ska vara samma tills något nytt tar över. Men då vet jag
  • 0
NFS: Rivals och Battlefield 4 går inte att recensera för att release datumet är satt på den 4:e september 2014.

Vet inte varför det har blivit så, men fixa det gärna!
En medveten tv-spelmissbrukare.
  • 0
Det kanske är en feature igen eller så gör jag något fel, men klickar jag i "Ta bort bild" när jag ska redigera en blogg och sedan klickar på "Posta" så ligger bilden ändå kvar.
  • 0
Är det bara jag som upplevt att mitt vad har hänt inte uppdaterar och mina aktiviteter inte heller hänger med.... Jag har varit inne på GR nästan hela dagen och tydligen bara gjort 4 saker.... Jag har kommenterat på massor av bloggar sidor och forum men det stör inte där? Så jag blir fundersam på om de kommer hänga med om jag skulle få svar eller om någon fler skriver på bloggen jag kommenterat på..... :/

En små sak men det stör mig något :/

Har inte uppdaterats sen ca 14
When life knocks you down.. Camly stand up and say: you hit like a bitch
  • 0
Varför går inte skicka PM till redaktionsmedlemmar? Vet att Petter inte går men inga andra heller.
  • 0
Under den senaste tiden har formateringsalternativen och smiley-fusklappen fallit bort när jag skriver på forumet. De syns i alla kommentarssammanhang (nyheter, bloggar osv) och även när jag ändrar ett foruminlägg, märkligt nog.
  • 0
Har stora problem med att posta t.ex kommentarer och tävlingsbidrag. Ibland funkar det på 2-3 försöket men andra gånger går det inte alls. Problemen är som värst i Chrome. Ibland är jag redan inloggad, andra gånger loggar jag in i samband med postandet. Eftersom problemen inte bara är på min burk så borde många andra också ha problem? Är just nu inloggad och använder Chrome och detta är första försöket... "Det gick inte att skicka meddelandet. Försök igen!"... andra försöket... tredje...fjärde... kopierar texten och byter till IE11 där jag också är inloggad... första försöket... där gick det ja, men glömde skriva att jag haft problemet väldigt längre.
Man vinner inte en silvermedalj, man förlorar guldet!
  • 0
Försökte tidigare idag att kolla gamla inlägg i min gästbok, men det går inte. Ser bara första sidan, trycker jag att jag vill se en annan sida med äldre inlägg så ser jag fortfarande bara den första sidan.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Jag har märkt att jag inte kan svara på PM från användare som har å, ä eller ö i sina namn - då får jag upp en kommentar om att jag måste skriva användarnamnet på den jag ska skicka till (det är blankt automatiskt i dessa fall) och när jag försöker skriva in användarnamnet så finns det inte i min rullist. Har hänt två gånger nu med olika användare så det måste vara något fel.


Citerar Straholic:
Försökte tidigare idag att kolla gamla inlägg i min gästbok, men det går inte. Ser bara första sidan, trycker jag att jag vill se en annan sida med äldre inlägg så ser jag fortfarande bara den första sidan.

Det problemet har jag också och har haft ganska länge.
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Android appen visar plötsligt inte svenska tecken i artiklar. Får sådana där konstiga ersättningstecken istället för å, ä, och ö. Ingen citatfunktion i appen, måste spamma knappen uppdatera flera gånger efter felmeddelande innan kommentar publiceras.
Gamertag: II Linus II
Jag vet inte om det här är en bugg men det är EXTREMT irriterande. När man ska logga in står det 'Användarnamn'. Jag lyckas då fan aldrig ange mitt användarnam (Norrsken) där, utan jag måste ange min e-postadress och mitt lösenord.

Byt ut 'Användarnamn' till 'e-postadress'. Jag har hållt på att slå sönder skärmen ett antal gånger innan jag tillslut testade med e-postadress. Är medlem på ett femtiotal sidor och oftast är det användarnamn som man ska ange. Dock är Gamereactor den enda sida där det står 'Användarnamn' och jag loggar in med min e-postadress.
  • 0
Som Blodpixel sa, man måste samma kommentar knappen för att den ska fungera och svenska tecken i artiklar blir ibland, mjao, inte svenska tecken. Appen startar även om titt som tätt
be together, not the same
  • 0
  • over
  • over
Sedan notis systemet infördes så har Krypinen pajat. det går inte längre att kolla sytt krypin utan det vägrar ladda.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
Som over sa.
Det behövs fixas nu!
  • 0
Citerar over:
Sedan notis systemet infördes så har Krypinen pajat. det går inte längre att kolla sytt krypin utan det vägrar ladda.


Japp, behöver fixas snarast!

Allt som har med notiserna att göra är buggat. Jag kan inte markera dem som lästa och det plingar till som att jag får nya hela tiden även om det är samma gamla notis.


Sen vill jag även få säga hur besviken jag är över supporten på Android appen. Jag har skickat in bugg rapporter i flera år utan att det har blivit åtgärdat. Krascher, felmeddelanden, bilder på fel plats, omöjlighet att kommentera utan felmeddelanden o.s.v. kan fortsätta i oändlighet.

Citerar Blodpixel:
Android appen visar plötsligt inte svenska tecken i artiklar. Får sådana där konstiga ersättningstecken istället för å, ä, och ö. Ingen citatfunktion i appen, måste spamma knappen uppdatera flera gånger efter felmeddelande innan kommentar publiceras.


Ännu en sak som inte funkar på Android appen. Bedrövligt.
Om en låda innehåller allt - innehåller den sig själv också då?
  • 0
Har Live-feeden försvunnit? Klickar jag på Live Feed här till höger ( Kommentarer | Forum | Live Feed ) så händer det ingenting.
Entering zero gravity
  • 0
Mina påminnelser har låst sig totalt. Kan inte bli av med dem genom att klicka på var och en, medan de nya därmed inte syns. Min senaste är från 15:e maj, exempelvis. Solutions?
  • 0
Flikarna i menyn till höger fungerar inte. Går inte att kolla forum eller Live Feed.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Det går inte att posta nya blogginlägg!
  • 0
Haft problem med att läsa de senaste bloggarna, då jag snarare förs vidare till bloggarnas näst sista inlägg. Sajten vägrar låta mig kommentera på vissa inlägg, dessutom.

Någon annan som har detta problem?
André Lamartine / Gamereactor
Citerar moviefreak:
Haft problem med att läsa de senaste bloggarna, då jag snarare förs vidare till bloggarnas näst sista inlägg. Sajten vägrar låta mig kommentera på vissa inlägg, dessutom.

Någon annan som har detta problem?


Det har blivit fixat!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!