Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Rapportera buggar!

KAN FORTFARANDE INTE BLOGGA eftersom samma som innan. Vit ruta. 

Har ett helt sammelsurium av små delikata läckerbitar som väntar på att få ploppa ut. Oerhört potenta.

Alternativ för Sverige 2022
  • 0
Jag försökte ta kontakt med en moderator via ett privat meddelande men kunde ej då enligt ett felmeddelande så måste jag "skriva mottagarens användarnamn i 'Till'-fältet." Däremot kan jag inte skriva något i detta fält då den är ockuperad av en slags svart ruta som hindrar mig från att skriva något där överhuvudtaget. Det kanske är möjligt att kringgå detta problem om en moderator på denna site vore vänlig att ta kontakt med mig istället via ett privat meddelande? Jag skulle uppskatta det väldigt mycket!
real human bean ( ͡°ω ͡°)
  • 0

Det är minst sagt häpnadsväckande att sidan på många plan är så buggig och trasig när 2.0 exempelvis flöt på närapå felfri. På många sätt känns det mer som att bläddra igenom en beta-version av ett forum från 2001 istället för en modern hemsida.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Kikade på livestreamen av Destiny Showcase igår, men såg aldrig chathistoriken. Bara sporadiska kommentarer. Nån mer som upplevt problem med chattfunktionen på livesidorna?
  • 0

Är det bara för mig som det emellertid är helt omöjligt att kommentera nyheter numera? Mina meddelanden försvinner bara så fort jag klickar på 'posta.'

• 0

In reply to: @Mr Clint

Är det bara för mig som det emellertid är helt omöjligt att kommentera nyheter numera? Mina meddelanden försvinner bara så fort jag klickar på 'posta.'

Samma här. Jag har provat att posta både via nyheten och via "Textkommentar"-forumet, men inget av det verkar funka.

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0

In reply to: @zwqase

Samma här. Jag har provat att posta både via nyheten och via "Textkommentar"-forumet, men inget av det verkar funka.

Censur, säger jag! Censuuuuuurrrr!!!!! 🤬

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!