Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Vad föreställer din bild?


Mig själv, dåligt övermålat med vitt ansiktshår, tomterock och någon form utav en julkeps.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Min katt, Gulsot Piraten
  • 0
Ett troll, den värmhjärtande sorten
Get busy living, or get busy dying.
  • 0
En varm bromsskiva
  • 0
  • 6948
  • 6948
Min personliga announcer och jag.
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
MItt namn. Gjort själv i ett 3D program för några år sedan. Gjorde texten, la textur på texten, blixtarna och det som nu är runt texten och sen knäppte ett kort på det genom programmets egna kamera!
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Al Jolson, en sjukt svängig revyartist och västvärldens gladaste scengamäng med sitt ikoniska flin. För den som inte sätter sin grundkurs om amerikansk ras-kolonialism i vrångstrupen, var han också en judisk jämlikhetskämpe för svarta och svartas kultur, och använde sitt inflytande i nöjesvärlden för att reda upp orättvisor - hans blackface åsido, tänka sig.
  • 0
HAL 9000
Vm Kaos Gatvm Ok Kosmos
  • 0
Min favoritbild på Solid Snake.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Green Mario
Gamertag: Tapetklister
  • 0
Big Boss som jag ritade på min abiturienthalare kring ett år sen.. Logon bredvid hör till vår skolas idrottsgrupp för grabbar (grabb + krabbis..)

Nevö fåget.
Juhla Mokka pitäisi kieltää karkoituksen uhalla. -Minä
  • 0
Hearthstone kort i profil-anda!
  • 0
Arnold, från hans bästa roll
  • 0
Jag tillsamans med en äkta Canis Lupus (Varg)
Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
  • 0
Knuckles från Sonic-serien. Nästan coolare än Sonic själv...
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Mig själv som tecknad.
  • 0
Nu har jag bytt bild så nu föreställer den mig i en räv mössa gjord av fejk päls
  • 0
Kvittot efter min mor och far.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
den kemiska formeln för koffein.
  • 0
Bb-8,helt byggd i lego med utfällbar blåslampa. Står jämte pc riggen hemma.
  • 0
Citerar Peter Eriksson:
Bb-8,helt byggd i lego med utfällbar blåslampa. Står jämte pc riggen hemma.
Trevligt. Själv har jag blivit lite utav en samlare utav Lego star wars UCS set den sista tiden. Senaste tillskottet blev UCS Millenium falcon. En parantes bara
  • 0
En 30-årig boomer som bara spelar racingspel på sjätte generationens konsoler (Xbox, PS2, Gamecube).
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Kratos med rosa bakgrund.
The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!