Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Ny moderator - Valerin!


Efter Livligs besked att avsluta sin tjänst i moderatorkåren stod det klart att vi behövde en ny moderator. Ett intensivt sökande började efter den perfekta ersättaren. Idag är dagen då denne accepterat erbjudandet och vi kan stolt presentera honom för er. Välkommen, Valerin!

Nu ser vi till att hälsa honom varmt välkommen med en varm applåd, eller varför inte en kram?

P.S. Nämn inte att han har förlorat sina stjärnor på kuppen, tro mig, det tar ett tag att vänja sig.
  • 0
Oj! Väldigt oväntat, även om det känns som ett självklart val såhär i efterhand. Grattis!
Indecent exposure is fun.
  • 0
Kommer bli ett grymt tillskott!
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Bra val.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Grattis Valerin! Jobbet är inte så svårt som man kan tro, det är bara att banna och dricka öl. Du blir varm i skorna snabbt.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Tack alla. Jag tänker öva på Smiley tills jag är lika snabb och bra som Livlig var. Såvida inte öl nu var din hemlighet.
hånobing
  • 0
Grattis! Ett utmärkt val.
  • 0
Eh, va?
Vik hädan, troll.
  • 0
Grattis!
  • 0
Grattis!
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Jag kan bara säga grattis och lycka till!
Give me all the peace and joy in your mind.
  • 0
Grattis!
  • 0
Grattis.
The rule is: Jam tomorrow, jam yesterday - but never jam today!
  • 0
Oj, det var oväntat! Fast samtidigt så är det verkligen ett mycket bra val. Stort grattis!
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!