Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

GRHL - Officiell tråd


Stort grattis Lyttbacka! Man kände liksom på sig att du skulle stå som segrare till slut. Har vi månne ett sammanfattande inlägg av Herr Olsson att vänta i bloggsektionen? Pris ska du naturligtvis också få. Dock kan jag inte skicka det förrän i januari. Men det kommer.
  • 0
Stort grattis, Lyttbacka! Inte för att jag är förvånad på något sätt men det är starkt att leverera under favoritskap och press. Helt klart en värdig vinnare.

Givetvis ska det komma ett sammanfattande blogginlägg så småningom, antingen av mig eller av Christoforidis. Tills dess vill jag rikta ett stort tack till alla som ställde upp och provkörde första säsongen av GRHL. Det har varit svinkul, en riktig ljuspunkt i höstmörkret!
  • 0
Grattis Lyttbacka! Tack för alla trevliga matcher och för ett bra arrangemang!
Kasta inte sten i pepparkakshus
  • 0
Tack så mycket!

Och tack alla för en väl genomförd turnering.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Även jag vill tacka för ett grymt initiativ att starta GRHL. Det har varit sketasköj, och kan tänka mig att andra säsongen blir än bättre!
  • 0
Vi har inte kommit så långt i planeringen än, men mer info kommer Vi vill även ta in så mycket tankar och idéer som möjligt från läsarna, dels från de som varit med och spelat och även de som vill vara med nästa gång.
  • 0
Hur går det?
  • 0
Citerar Lyttbacka:
Hur går det?

Det undrar jag med!
...
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar Carlos_:
Det undrar jag med!


+1!
  • 0
Men alltså... om inte GR-redax vill anordna nåt officiellt "GRHL säsong 2" kan vi väl andra dra ihop ett inofficiellt? Typ "GRHL säsong 1½?
...
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar Carlos_:
Men alltså... om inte GR-redax vill anordna nåt officiellt "GRHL säsong 2" kan vi väl andra dra ihop ett inofficiellt? Typ "GRHL säsong 1½?


Jaaaaaoo. Varför inte säger jag
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!