Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Gamereactor som tidning. Alla nummer!


Vad jag vet så finns det ingen tråd som behandlar själva GR-tidningen själv än, så jag tänkte skapa en. Visst, det dyker upp en ny "Gamereactor #xx"-tråd varje gång en ny tidning kommer - men det finns ingen permanent tråd.

Vad tråden är till för?
Att kommentera innehållet i tidningen, fråga efter saker, diskutera designen, leka besserwisser och påpeka fel eller vad som helst som har med tidningen att göra.

Så, nu kan ni börja diskutera tidningen!

Här pratar vi om alla tidningarna. Alla nummer och inga undantag. Allt som överhuvutaget har att göra med tidningsbaserade Gamereactor diskuteras i den här tråden. /Poindaxter

Här finns din närmaste tidning

Här startar du en prenumeration

Här hittar du senaste numret i PDF-form
There's no place like ::1
  • 0
Åh! Den mest självklara tråden någonsin, och ingen har kommit på att skapa den. TILLS NU!

Jag tycker att tidningen är underbar. Trots att man redan läst det mesta på hemsidan så är det alltid lika härligt att ha ett nytt nummer av Gamereactor i handen. En härligt tjock tidning som alltid är lika välfylld med kvalitetsläsning, och lyckas vara det trots att den är gratis. Allt ifrån texterna via screenshotsen till designen är perfekt, och allting genomsyras av en skönt tillbakalutad humor som är oöverträffad i tidningssammanhang.

JAG ÄLSKAR GAMEREACTOR!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Åh! Den mest självklara tråden någonsin, och ingen har kommit på att skapa den. TILLS NU!



Citerar Ridley:
Trots att man redan läst det mesta på hemsidan så är det alltid lika härligt att ha ett nytt nummer av Gamereactor i handen.

Och det finns alltid något i tidningen som gör det värt att hämta den istället för att kolla på hemsidan - och det är roligare med papper i händerna än PDF på skärmen!

Citerar Ridley:
allting genomsyras av en skönt tillbakalutad humor som är oöverträffad i tidningssammanhang

Är det möjligt att hålla med mer om något!?
There's no place like ::1
  • 0
Citerar Ridley:
Trots att man redan läst det mesta på hemsidan så är det alltid lika härligt att ha ett nytt nummer av Gamereactor i handen.


Vissa recensioner kommer ju i tidningen först innan den läggs upp på siten.

En självklar favorit är ju Rogers spalter. Alltid lika roliga och välfyllda, prisa att han har kommit tillbaka.
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Personligen så älskar jag prylavdelningen!
There's no place like ::1
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hawa
Det här kanske låter lite konstigt men jag läser aldrig recensioner eller förhands tester på sajten, vill vänta tills tidningen kommer ut. Det är hur skönt som helst att bara ligga i min säng och lusläsa GR-tidningen
I will not fall, I will stand tall. Feels like no one could beat me.
  • 0
Gjorde tråden "sticky" då det känns som en ganska självklar diskuterartråd. Om den spammas ned eller anat så tas den dock givetvis genast bort.
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Jag brukar av någon underlig anledning läsa allt, till och med det om bilspel, som jag fullkomligt avskyr.

Brukar vänta tills tidningen kommer innan jag läser recensionerna på hemsidan. Man blir ju så jäkla trött i ögonen när man läser på datorn!

Citerar Missuppfattad:
Personligen så älskar jag prylavdelningen!


Personligen tycker jag det är det mest värdelösa i tidningen...
Ost.
  • 0
Citerar Missuppfattad:
Vad tråden är till för?
Att kommentera innehållet i tidningen, fråga efter saker, diskutera designen, leka besserwisser och påpeka fel eller vad som helst som har med tidningen att göra.

Så, nu kan ni börja diskutera tidningen!


Inte för att verka petig, men i nummer 44 på Petters text om Hagelbrakaren, så står det att det var Petter Engelin som skrev den.

Hegevall ska det väl vara?

Annars så är det en jättebra tidning och jag fullkomligt älskar den.

En annan sak som jag tänkte på. Mittenuppslaget brukar lossna på mina tidningar. Händer det er med eller är det bara för mig?
Ischlo Pischlo!
  • 0
Nej, mittenuppslaget lossnar på varenda tidning.
Ost.
  • 0
Citerar Ironboot:
Nej, mittenuppslaget lossnar på varenda tidning.


Hmm. Av någon tråkig anledning stämmer faktiskt detta. Den lossnar ALLTID för mig. Hur försiktigt jag än öppnar
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Citerar Ironboot:
Nej, mittenuppslaget lossnar på varenda tidning.


Samma händer för mig.
Det är farligt att leva , man kan dö.
  • 0
Om man jämför GR-tidningen med Superplay's så är det ungefär lika mycket reklam. Om man prenumerar på tidningen så ska man slippa reklam! (superplay)
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Om man jämför GR-tidningen med Superplay's så är det ungefär lika mycket reklam. Om man prenumerar på tidningen så ska man slippa reklam! (superplay)


Så mycket reklam är det faktiskt inte , tidning är ju gratis som man ska inte klaga
Det är farligt att leva , man kan dö.
  • 0
Citerar merbzz:
Citerar The_gunners:
Om man jämför GR-tidningen med Superplay's så är det ungefär lika mycket reklam. Om man prenumerar på tidningen så ska man slippa reklam! (superplay)


Så mycket reklam är det faktiskt inte , tidning är ju gratis som man ska inte klaga

Det är inte GR jag klagar på, utan superplay. Jag jämförde.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Ironboot:
Nej, mittenuppslaget lossnar på varenda tidning.
Citerar Poindaxter:
Citerar Ironboot:
Nej, mittenuppslaget lossnar på varenda tidning.


Hmm. Av någon tråkig anledning stämmer faktiskt detta. Den lossnar ALLTID för mig. Hur försiktigt jag än öppnar
Citerar merbzz:
Samma händer för mig.


Ok då är det inte bara fel på min då.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Ironboot:
Citerar Missuppfattad:
Personligen så älskar jag prylavdelningen!

Personligen tycker jag det är det mest värdelösa i tidningen...
Citerar Ironboot:
Jag brukar av någon underlig anledning läsa allt, till och med det om bilspel, som jag fullkomligt avskyr.


Jag älskar både bilspel OCH prylar!


Citerar Poindaxter:
Gjorde tråden "sticky"


En av MINA trådar har blivit en sticky!

---

#45 ser snygg ut, men jag gillar ändå bilen mer...
There's no place like ::1
  • 0
Citerar Missuppfattad:
Citerar Ironboot:
Citerar Missuppfattad:
Personligen så älskar jag prylavdelningen!

Personligen tycker jag det är det mest värdelösa i tidningen...
Citerar Ironboot:
Jag brukar av någon underlig anledning läsa allt, till och med det om bilspel, som jag fullkomligt avskyr.


Jag älskar både bilspel OCH prylar!



Citerar Poindaxter:
Gjorde tråden "sticky"


En av MINA trådar har blivit en sticky!

---

#45 ser snygg ut, men jag gillar ändå bilen mer...


Nej, det håller jag inte med om.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Missuppfattad:
#45 ser snygg ut, men jag gillar ändå bilen mer...
Citerar Tihtala Isil:
Nej, det håller jag inte med om.

There's no place like ::1
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Nej, det håller jag inte med om.


Och sen kommer delen så du säger varför du tycker så...
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
säger som jag har sagt tidigare... MERA PC SPELS RECENSIONER ssamt nyheter... vägrar att tro att det endast kommer ut en två nyheter varje månad om nya spel samt att man recensera två eller max tre spel varje månad... visst det kan te sej att man inte har tid.. men skapa då inte nya sektioner i form av hårdvaru delen eller som musik och vidio delen som inte har med spelandet att göra (excl hårdvaru delen kanske? )

Gamereactor är ett bra komplement eftersom det är gratis och inte kostar 75 spänn som övriga speltidningar så det är igentligen bara tacka och ta imot.

Missuppfattad: u unlocked an achivements "sticky thread" (eller va det hetter på engelska)
Islam+frihet=lol
  • 0
Citerar KGB:
Citerar Nettoman:
Och sen kommer delen så du säger varför du tycker så...

Och sen kommer delen då alla inser att denna tråd är död på grund av att den blev sticky så att ingen tänker på att den finns...

Doh!
Efter att först ha hoppat runt av glädje för att ha en egen sticky-tråd så sitter man där och möglar medan man undrar hur man nu ska lyckas få in folk i diskussionen i tråden...

Citerar secuda:
Missuppfattad: u unlocked an achivements "sticky thread" (eller va det hetter på engelska)

1: Bara "achivement".
2: Bara "sticky".
3:
There's no place like ::1
  • 0
Älskade petters förhandstitt på crysis i nr 45. Nu måste man bara införskaffa en superdator
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!