Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Gamereactor som tidning. Alla nummer!


I bland annat Blue-Rayavdelningen är det en svart bakgrund med blå text, får ibland vinkla tidningen konstigt för att kunna se. Sitter nämligen inte alltid i ett väl upplyst rum när jag läser. Byt fontfärg! Snyggt men opraktiskt.
twitter.com/fredriklundblad
  • 0
Har inte fått mitt #77 ännu, kanske dags eller? Vafan ska man ens prenumerera för när man inte får sin tidningen? Jävla skit.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Det ser ut som att Level nu härmar Gamereactors välkända färger, rosa och gult!
  • 0
Det var ungefär 1 vecka sedan jag registrerade mig här på GR och då fick jag reda på att det finns en speltidning, och eftersom jag är en gamer så var jag bara tvungen att hämta den. Jag fastnade i tidningen och läste ut den kanske 5 gånger om. Detta var då mitt första exemplar av tidningen vilket är nummer 79 och jag bara väntar tills nästa kommer.

Jag bara älskar Gamereactor. Ni bakom redaktionen gör ett jävla bra jobb!

Både orolig och sugen!

Jag är sugen på att prenumera 12 månader för att få tidningen hem så jag slipper gå till GAME och hämta ut ett exemplar. Sist blev den genomblöt men fortfarande läslig. Jag vill vara säker på att den kommer till min brevlåda och det verkar som att en medlem här Glass Simon INTE har fått nummer 77 och det är nog det som gör mig orolig.
Varför betala om den ändå inte kommer? Då är det väl lika bra att ta bussen in till stan och hämta ett gratis exemplar eller?

Har någon prenumerat och fått precis ALLA tidningar?
Only God can judge me!
  • 0
Årsbästa listan i senaste Gamereactor är helt fenomenal att läsa. Fin att kolla på sidorna, och man förstår motiveringarna vilket är ovanligt i listor (för andra fan boys kan knappt numrera sina favoriter, desto mindre motivera)

Senaste numret är ovanligt bra, jag läste också cirka 5 gånger, olikt mig

Det enda jag hakade upp mig på är att blue ray recensionerna bara tar upp bildkvalité i sista meningen eller så. ÄR det inte blue ray kvalitén som delvis är meningen med det hela?

Citerar NoiizY:
Har någon prenumerat och fått precis ALLA tidningar?

Jag fick alla nummer förra året.
  • 0
Citerar Javull:
Citerar NoiizY:
Har någon prenumerat och fått precis ALLA tidningar?

Jag fick alla nummer förra året.


Har det någon gång hänt att du inte fått ett exemplar?
Only God can judge me!
  • 0
Hej!

Skulle man inte kunna ha en sida om esport etc i tidningen? Vet inte ifall detta har varit uppe innan men jag tror detta skulle locka mer pc läsare då jag tror de flesta spelar konsol här?
  • 0
Någon som känner för att berätta när nästa nummer kommer? Jag missade juninumret så ska se till att vara ute i god tid i augusti. Om någon vänlig själv vill säga vilket datum jag ska hänga på låset....
  • 0
en dum fråga men måste ställa den
jag funderar på att betala för dena tidning för orka jaga runt som en tok för den.
12 månaders prenumeration / 10 nummer - SEK 169
är det 169kr i månaden i 12mån eller är det ett års belop?
  • 0
Citerar nintendo6:
är det 169kr i månaden i 12mån eller är det ett års belop?

Det är 169 kronor per år.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Någon som har lust att skvallra om topplistan i senaste numret ?
  • 0
Citerar Junansou:
Någon som har lust att skvallra om topplistan i senaste numret ?

Bara de använder spoiler-taggen så! Jag vill läsa om det i tidningen.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Junansou:
Någon som har lust att skvallra om topplistan i senaste numret ?

Visst.

Spoiler:
100 Call of Duty 4: Modern Warfare
99 Donkey Kong Country
98 Devil May Cry
97 Mortal Kombat II
96 Uncharted 2: Among Thieves
95 Killzone 2
94 Colin McRae Rally 04
93 Braid
92 Parappa the Rapper
91 Crysis
90 Pokémon: Red & Blue
89 L.A. Noire
88 Company of Heroes
87 Doom
86 Athlete Kings
85 Final Fight
84 Command & Conquer: Red Alert
83 Proffesor Layton and the Curious Village
82 Prey
81 Street Fighter II: Hyper Fighting
80 The Chornicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
79 SSX Tricky
78 International Superstar Soccer Deluxe
77 Super Probotector
76 Shenmue
75 Fantasy Star IV
74 Virtua Tennis
73 Ridge Racer
72 Age of Empires II: The Age of Kings
71 Syndicate
69 Lemmings
68 Rome: Total War
67 Unreal Tournament
66 Portal 2
65 The Elder Scrolls IV: Oblivion
64 Silent Hill 2
63 Duke Nukem 3D
62 Catlevania: Symphony of the Night
61 Chrono Trigger
60 X-Com: UFO Enemy Unknown
59 Grand Prix 2
58 Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
57 Diablo II
56 Star Wars: Kinghts of the Old Republic
55 Metriod Prime
54 System Shock 2
53 Thief II
52 Heroes of Might and Magic III
51 Gears of War
50 Grand Theft Auto IV
49 Wonder Boy III: The Dragon's Trap
48 ICO
47 Rock Band 2
46 Battlefield 2
45 God of War
44 Civilization III
43 NHL 11
42 Bioshock
41 Resident Evil 2
40 Tetris
39 Tie Fighter
38 Soul Calibur
37 Mass Effect 2
36 Punch-Out
35 Lylat Wars
34 Baldur's Gate II
33 Sim City 2000
32 Tekken 5
31 Max Payne 2
30 The Legend of Zelda: Ocarina of Time
29 Mega Man 2
28 Sega Rally
27 Fallout 2
26 Super Mario Kart
25 Street Fighter IV
24 Golden Eye 007
23 Advance Wars 2
22 Wipeout 2097
21 World of Warcraft
20 Deus Ex
19 Quake III Arena
18 Sonic the Hedgehog
17 Tomb Raider
16 Grim Fandango
15 Resident Evil 4
14 Starcraft
13 Super Mario World
12 Gran Turismo
11 Super Mario 64
10 Nights: Into Dreams
9 Metal Gear Solid 3: Snake Eater
8 Super Metriod
7 Final Fantasy VII
6 Grand Theft Auto III
5 Halo
4 Half-Life 2
3 Super Mario Galaxy
2 Half-Life
1 The Legend of Zelda: A Link to the Past
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar nintendo6:

är det 169kr i månaden i 12mån eller är det ett års belop?

Det är 169 kronor per år.


Tack
  • 0
Om man får säga det så blev dena månads tidning dålig. kändes kort almänt tråkigt faktiskt. vet om att de la månader på 100 bästa spelen. men de kändes som det var allt i tidningen.(det är min åsikt)
  • 0
Citerar nintendo6:
Om man får säga det så blev dena månads tidning dålig. kändes kort almänt tråkigt faktiskt. vet om att de la månader på 100 bästa spelen. men de kändes som det var allt i tidningen.(det är min åsikt)


Samtidigt känns det ju som spelvärlden stått ganska still under produktionen av senaste numret. Det är ju den här månaden det verkligen börjar hända grejer. Det kan vara svårt att skriva om något som inte finns .
  • 0
Älskar Gamereactor, fantastisk tidning! Lite fler nyheter i tidningen dock. skulle uppskattas (inte på hemsidan, den är fullsmockad) Ibland till och med läser jag inte recensioner och sånt på sidan, jag väntar tills nästa tidning kommer, sätter mig tillrätta, och läser dem där i stället! Till exempel väntar jag med Dead Island recensionen tills tidningen kommer istället. Mycket trevligt upplägg och helt enkelt underbart läsbart av en fantastisk redaktion med rättvisa svar och recensioner och äntligen en oberoende tidning som säger sin verkliga åsikt och som är mer personliga! Keep it up, if something sucks, write it! Det nästan enda dåliga med tidningen är att den är lite kort.. Jag har nyligen av misstag läst Robot och blivit bortskämd av dess längd! Kom igen GR, vi läsare vill ha ännu mer i tidningen, tryck ihop fler sidor!
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Varför postar den där Jonas Mäki nästan enbart nyheter som rör Xbox 360? Känns som nyhetsrapporteringen på sidan blir ganska ensidig, och vill man hitta nyheter om andra format får man ofta söka sig till andra spelsiter.
  • 0
Citerar plurra:
Varför postar den där Jonas Mäki nästan enbart nyheter som rör Xbox 360? Känns som nyhetsrapporteringen på sidan blir ganska ensidig, och vill man hitta nyheter om andra format får man ofta söka sig till andra spelsiter.


Redaktionen postar nyheter, oavsett vad dessa nyheter/rykten handlar om. Att Mäki endast skriver till microsofts favör är ju bara trams. Nog för att du trollar, men ändå, har du inget bättre för dig?

Stick om det inte passar. Ingen som tvingar dig att vara här.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Mäki postar inte till fördel för 360 tycker jag. Troligtvis har han kanske uppgiften att bevaka mer på 360 än ps3? Tyckte Sunken skrev mycket för PS3 när han var på redaktionen, inget jag störde mig på. Det kändes som om han hade fått det "uppdraget" helt enkelt
Smakar det, så kostar det!
  • 0
Meh, man trallar in på både Game och GameStop i tron om att det senaste numret finns men inser till sin besvikelse att det inte har kommit än. Evil, jag som hade sovmorgon idag och därför kunde hämta upp det.
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Har spenderat 2 timmar idag med att leta efter Gamereactor nr 92. Kollade igenom i princip varenda spel/elektronik affär i centrala Göteborg. Det fanns inte ett enda exemplar att skåda någonstans.

Butiksbiträdet i sista affären jag besökte sa något om att ett gäng killar kommit in och tagit en hel bunt med tidningar för någon slags kod som fanns på baksidan.

Fanns det någon kod på baksidan? Ni som har ett exemplar borde ju veta.
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Märkte idag att returadressen på tidningen är till Mäki själv
Är det så smart?
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Märkte idag att returadressen på tidningen är till Mäki själv
Är det så smart?

Fantastiskt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!