Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Tyck till om moddarna!


gejmplejjer e dumm i huvvudet!!1!



So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar gameplayer:
Många här inne verkar ha fått helt fel uppfattning om mig.


Jag tycker du är en bra mod och är väldigt trevlig.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
gejmplejjer e dumm i huvvudet!!1!


Ne, nu jävlar. *Letar efter the big banhammer-button*
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Ne, nu jävlar. *Letar efter the big banhammer-button*

Här är den.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Crank:
Jag förstår inte varför Gameplayer fått så mycket kritik som mod.

Håller med till fullo, tycker det känns så jävla onödigt och överdrivet med all kritik han har fått. Gameplayer är en av mina favoriter i modkåren, han gör ett jävla bra jobb.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Citerar Crassi:
Håller med till fullo, tycker det känns så jävla onödigt och överdrivet med all kritik han har fått. Gameplayer är en av mina favoriter i modkåren, han gör ett jävla bra jobb.


Så du tycker att vissa är bättre än andra? Nå, vilka håller du högre? Låt oss höra!
  • 0
Klart man får favoriter, oavsett om man vill eller ej :3
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Här är den.


Det är den gamla varianten. Min är större.

Citerar Damien Rice:
Så du tycker att vissa är bättre än andra? Nå, vilka håller du högre? Låt oss höra!


Självklart. Alla har vi våra favoriter. Janis, tycker till exempel inte om mig. Han tycker att jag är dumm i huwudet.
The fuzz is here!
  • 0
Håller också Gameplayer som min favoritmod. Vet vad reglerna står för, är tydlig i sitt agerande och bryr sig inte om frisyren blir tilltuffsad. Folk som bittrar sig över honom är antingen ovana i att få ta skit eller alldeles för stolta för att erkänna att de har gjort fel.

Tillagt 2009-04-14 21:51:
Citerar gameplayer:
Alla har vi våra favoriter. Janis, tycker till exempel inte om mig. Han tycker att jag är dumm i huwudet.


Bad timing, jag måste ses som sådär lagom schizofren för tillfället
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Folk som bittrar sig över honom är antingen ovana i att få ta skit eller alldeles för stolta för att erkänna att de har gjort fel.


Eller så har man inte fått tillräckligt mycket uppfattning om honom så man klassar honom som stel och okunnig.

Min favoritmoderator är Janis_Joplin. Du är bäst! Du är dock inte bäst som moderator; det är Poindaxter som är. Du är bara bäst!
  • 0
Citerar Crank:
-RadiuZ- känns också lite osynlig på något sätt, och jag ser honom aldrig i några trådar som jag anser intressanta. Kanske skulle jag känna denne mod mer om jag spelat WoW (hehe), men tyvärr så intresserar det mig inte alls. Har inte sett så mycket av dig i aktion, men ser gärna mer!


Jag läser långt mycket mer än jag orkar kommenterar, och skriver mest i speldelen. Och då blir det väl såhär; vissa moddar är mer aktiva i GR/Övrigt och syns därför mer av medlemmarna som också hänger här och skriver i dessa trådar;)

Ang. favoritmod så har jag nog ingen. Visst, jag tycker vissa som GP gör jobbet väldigt bra, men det är snarare vår team spirit jag har som favorit. Ett gäng sköna personer som alla fungerar tillsammans.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Och då blir det väl såhär; vissa moddar är mer aktiva i GR/Övrigt och syns därför mer av medlemmarna som också hänger här och skriver i dessa trådar;)


Precis, det var väl det jag så smått försökte antyda med min rätt dåliga Wow-kommentar.
  • 0
Citerar Livlig:
Du kanske lever i en värld där det du skrev var konstruktiv kritik. Om så är fallet är du väldigt ensam i den världen.

That comment, made my day!
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Citerar Crank:
Precis, det var väl det jag så smått försökte antyda med mina rätt dåliga Wow-kommentar.


Yesh, jag förstod den. Ville bara förtydliga den;)
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar gameplayer:
Det är den gamla varianten. Min är större.


Det är inte storleken som spelar roll, det är hur du använder den.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Det är inte storleken som spelar roll, det är hur du använder den.


Jag tror dina porridier börjar påverka dig lite för mycket.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Jag tror dina porridier börjar påverka dig lite för mycket.


Oh come on, det var inte menat som en snuskigt skämt
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
come on


Du menar väl, cum on?
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Citerar Luddinator:
Du menar väl, cum on?


  • 0
Vilken jävla stämpel man fått då, när man sitter här och sliter för att göra de perversa läsarna nöjda

Tur att jag ska lägga ner snart, får börja med trädgårdsbloggar istället ^^
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
när man sitter här och sliter för att göra de perversa läsarna nöjda



Den ursäkten.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Luddinator:
Du menar väl, cum on?


Boys will be boys.
Do you have any good old ham?
  • 0
åt hela förra sidan.
  • 0
Och hur man än vrider och vänder på det så är det en del moddar som gjort fel, inte jag. Jag har inte fått någon varning eller tillsägelse så därför är jag ingen "problemforumit" och det finns ingen anledning att försöka gå på mig. De har däremot gjort fel genom att provocera, vara oproffessionella och otrevliga. De ska representera det bästa med sidan, inte det sämsta, och därför behöver de titta på de moddar som sköter det bra och försöka imitera.

PS: Om nu gameplayer ska dra ett skämt så bör han försöka vara lite rolig nästa gång. Hoppas det inte är för mycket begärt. DS
Also known as Pennywise the dancing clown
  • 0
Wooow, wooow, wooow. Mållös. Det är vad jag är. Jag skriver ett skämt och går sedan ifrån datorn. När jag väl kommer tillbaka bemöts jag av detta.

Först hör man hur stel jag är, hur seriös jag är, att jag tar allt på allvar, att jag borde slappna av. Du spottade konstant ut dryga kommentarer om det, trots att jag var en av de få moddar som aldrig skrev något illa om dig, jag tog dock aldrig illa upp utan tänkte istället att det kanske var så. Jag tänkte att jag skulle börja skämta med dig mer. Nu när jag väl gör det så gör jag ändå fel.

Okej, sure.
Förlåt ifall du tog illa upp Mr Bob Gray. Det jag skrev var helt obefogat och kommer absolut inte att upprepas. Jag ber om ursäkt.
The fuzz is here!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!