Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Om du skulle byta användarnamn?

Citerar Penn:
Lost Gamer
Antagligen med understreck också väl? Har aldrig sett namnet in action.

Nej Penn, innan det.

Tillagt 2007-10-02 17:00:
TemplarPaladin kanske...
  • 0
Mosher utan en trea.
Oblivion speltid: 305 timmar
  • 0
  • Penn
  • Penn
Citerar Chanoir:
Nej Penn, innan det.

Vad?
  • 0
JagÄrBättreÄnDigSoShutTheFuckUp

I'm a J.Ä.B.Ä.D.S.S.T.F.U ;P
  • 0
Har också redan bytt namn, hette då Lotus Assasin. Lyckades stava fel när jag gjorde användaren för alla dessa år sedan
"Varför skall man ha anledningar till allting? Kan man inte bara få hata?" - Regnskog.
  • 0
Jag skulle byta mitt namn till Omnibus eller Agent 47
Förbaskat det fastnar på kroppen!
  • 0
Nymfoman
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Citerar Penn:
Vad?

Emlis.

(hette då alltså inte "emlis", utan Emlis betyder Hemlis, som i sin tur betyder hemlighet)
  • 0
  • Jra
  • Jra
Skulle byta till Horv.

Stör mig så otroligt mycket på Jra numera på grund av GR's egna Mäki. När vi körde Halo 3 betan så frågade han lite förnämnt: "Kommer du från Jämtland?" Jag blev genast ganska fundersamt och svara lite ovetande "Nej, vadåra?"
"Ah, jag tänkte på JRA, står bl.a. för Jämtlands Republikanska Armé som vill göra Jämtland till ett eget land."

Efter det så är jag så trött på mitt användarnamn på de ställen jag inte kan ändra. Såsom GR. Tacka MS för namnbytarfunktionen på Live, dyr men användbar!
Bra, men inte perfekt.
  • 0
Jag skulle nog villja heta The Wrangler. Jag har kanske skrivit det tidigare men, men.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Jag skulle vilja byta till Kong, alternativt Herr Kong.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Hammerheart eller Uppgiven
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Nu är ju mitt namn så otroligt snyggt att jag knappast kommer byta...
"Vi är ju trollkarlar, kan vi inte typ... äta upp henne, eller något?"
  • 0
Om jag skulle byta skulle jag byta till Widosa
Gatorade Me Bitch!
  • 0
Skulle vara snyggt att heta som min pvp ele på GW, Teenagepron star
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Men varför i allfrid skulle jag byta namn!? Mitt är ju redan bäst!

"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
  • Aho
  • Aho
Keean är rätt fränt åsså.
  • 0
Jag gillar Wood. Det ligger en tyngd i det namnet som jag själv har byggt upp med åren tror jag... Signerar alla texter jag är nöjd med med en liten "/Wood" på slutet...
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Flickern

Flickern har en skön Klick! Det är en blandning från ordet Bakåthandvolt från Gymnastiken. Som jag gillar asamycket och försöker lära mig. Och sen gillar jag inte Snickers så mycket så jag tog där ifrån.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
kanske: The Joy of a Toy
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Har redan bytt en gång från link_23 (über-fult..) till Th3 Bullet.. Fast ångrar det också.. Men blir väl trött på namnet efter ett tag..
  • 0
Citerar Zelrach:
Citerar _sennah:
Hur byter man användar namn?

Det gör man inte. Man kan ifall man har tur få Emil till att fixa med stora versaler och ta bor understreck och liknande. Men inget med att byta namn helt och hållet.

Hur får jag tag i Emil?
  • 0
  • Jra
  • Jra
Citerar Th3 Bullet:
Har redan bytt en gång från link_23 (über-fult..) till Th3 Bullet.. Fast ångrar det också.. Men blir väl trött på namnet efter ett tag..

Hyr lyckades du med det bytet?
Bra, men inte perfekt.
  • 0
Jag vill byta har ni några råd? Vissa säger att jag bara ska byta till Ronne men jag gillar inte ens det namnet. Men det är väl svårt att göra en allt för stor förändring...
  • 0
Raw_Is_War skulle jag vilja heta...hatar mitt namn nu.
I will reign i blood...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!