Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Sylt?


Jag Minns för 5år sedan, brosan kommer springade med en ny speltidning. Min första tanke var att det antagligen var samma skit som Play. Men sen när jag hörde att den var gratis så öppnades mina ögon. Jag har somsagt läst denna tidning i 5år sen första exemplaret släpptes. Aldrig sett ordet sylt I GR
" The one and only"
  • 0
Citerar Petter:
-Du har grova problem...


Jag ogillar dig, starkt. Du är en dålig människa.

"att de låter sin hamster svara på insända brev... "

Deras "hamster" svara iallafall utförligt på insändarna och skriver inte bara "Hepårhe" eller "LB" eller "sylt".
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Det gör GR unikt. Och så är det jävligt roligt också.
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
sylt med pankakor mmmmmmmmmm
  • 0
Citerar kebbe_90:
Citerar Petter u har grova problem...



Jag ogillar dig, starkt. Du är en dålig människa.



"att de låter sin hamster svara på insända brev... "



Deras "hamster" svara iallafall utförligt på insändarna och skriver inte bara "Hepårhe" eller "LB" eller "sylt".


Man kan ju inte ogilla Petter, han är som han är Skojig alltså
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
  • Miro
  • Miro
Petter own... xD

Har aldrig hört talas om sylt i tidningen
Sylt....syyylt.......
Det enda jag lärt mig genom erfarenhet, det är att jag ständigt begår nya misstag.
  • 0
Sylt slår till igen! kolla på Quake Wars recensionen i #51!
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
Citerar Nirellen:
Sylt slår till igen! kolla på Quake Wars recensionen i #51!


Vart?
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar Nirellen:
Sylt slår till igen! kolla på Quake Wars recensionen i #51!


*Springer iväg och hämtar tidningen*

Jo minsann! Där var det!
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Citerar The Haymaker:
Vart?


på Enemy Territory: Quake Wars recensionen
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
Citerar Nirellen:
på Enemy Territory: Quake Wars recensionen


Jo, men jag hittar inte sylten.

Tillagt 2007-10-13 14:28:
Däremot så hittade jag "giant enemy crab" på råttatoulile recensionen på sidan bredvid.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar The Haymaker:
Däremot så hittade jag "giant enemy crab" på råttatoulile recensionen på sidan bredvid.

Står i ingressen. Ifall du inte vet vad ingress är Hans så är det den inledande feta texten.
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Citerar The Haymaker:
Jo, men jag hittar inte sylten.

Tillagt 2007-10-13 14:28:
Däremot så hittade jag "giant enemy crab" på råttatoulile recensionen på sidan bredvid.


Men om du läser första biten av Quake Wars recensionen så står det

''Livet var gott, vi hade solsken, kattungar, god konst, glass, massvis med flingor, TV, sås, sylt och äpplen i alla sorters färger.
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
Citerar kebbe_90:
"att de låter sin hamster svara på insända brev... "

Deras "hamster" svara iallafall utförligt på insändarna och skriver inte bara "Hepårhe" eller "LB" eller "sylt".


PC Gamer svarade "We fart in your general direction" på en insändare som kritiserade dem. Så nä, PCG och GR ligger på ungefär samma barnslighetsnivå.

Deras hamster skrev också "Vi borde träffas över en omgång stryk nån gång, jag slår och du blöder" i det senaste numret, om jag inte minns fel.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Zelrach:
Står i ingressen.


Trodde det var på någon av bilderna. Nu är jag helt skev i synen av allt kollande på dom.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar RaZorwire:
"We fart in your general direction"


Det stod på ryggen av en tidning, inte som svar på en insändare.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
  • V
  • V
I betatestet av Dead Island i nummer 50 står det "Sylt" i bilden!

We fart in your general direction är för övrigt ett citat från Monty Python and the quest for the holy grail.
YAWP!
  • 0
Citerar RaZorwire:
Deras hamster skrev också "Vi borde träffas över en omgång stryk nån gång, jag slår och du blöder" i det senaste numret, om jag inte minns fel.


Jag önskar att jag kunde säga detta på ett annat sätt, men du är helt ofantligt jäkla fjantig om du försöker ge PCG ris för det.

Läs igenom HELA insändaren och svaret igen så förstår du själva humorn i det.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar RaZorwire:
Deras hamster skrev också "Vi borde träffas över en omgång stryk nån gång, jag slår och du blöder" i det senaste numret, om jag inte minns fel


Och du råkade bara missa det faktum att meningen efter den ger ett vettigt svar på insändarens fråga?
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
  • Miro
  • Miro
Yay, hittade sylt Quake Wars recensionen: Hittade dock inte giant enemy crab
Det enda jag lärt mig genom erfarenhet, det är att jag ständigt begår nya misstag.
  • 0
Citerar Miro:
Yay, hittade sylt Quake Wars recensionen: Hittade dock inte giant enemy crab


Den är på recensionen av råtatouille (stavning?) på en av bilderna.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
  • Miro
  • Miro
Citerar The Haymaker:
Citerar Miro:
Yay, hittade sylt Quake Wars recensionen: Hittade dock inte giant enemy crab


Den är på recensionen av råtatouille (stavning?) på en av bilderna.


Aaahhh...
Det enda jag lärt mig genom erfarenhet, det är att jag ständigt begår nya misstag.
  • 0
  • Aho
  • Aho
Även om inte det är vad tråden går ut på så vill jag bara säga ett en vanligsize burk med jordgubbssylt innehåller ca 102 sockerbitar,så ät med andakt...
  • 0
Citerar Aho:
Även om inte det är vad tråden går ut på så vill jag bara säga ett en vanligsize burk med jordgubbssylt innehåller ca 102 sockerbitar,så ät med andakt...


Goodie! Let's get fat!
100% tsun, 0% dere
  • 0
  • Aho
  • Aho
Citerar gamer_42:
Citerar Aho:
Även om inte det är vad tråden går ut på så vill jag bara säga ett en vanligsize burk med jordgubbssylt innehåller ca 102 sockerbitar,så ät med andakt...


Goodie! Let's get fat!


Indeed!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!