Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Sylt?


I halo 2 till pc recensionen på hemsidan står det sylt på en bild.
xbox live/psn:AlarmedGabriel
  • 0
Har sett det 3 gånger nu. Helkul!
Playing real life in hard mode.
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar kebbe_90:
Det är väldigt löjligt och barnsligt och borde inte finnas i en s.k. seriös speltidning. Läs en PC-gamer om ni vill ha idéer till bra undertexter.


Fan snackar du om?
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
Mmmh..ni borde testa äta sylt med krabba.
Bunionen = bäst!!
  • 0
Citerar Bunionen:
Mmmh..ni borde testa äta sylt med krabba.


Iz nize!!!
  • 0
Såg nyss en bild i Command & Conquer Tiberium Wars där GR hade skrivit dit: "Sylt är gott"
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Ahaha, hittade 'Giant enemy crab' först nu, klockrent.

vad är det för något? vilken tidning o i vad?
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
- Sylt!
With licence to chill!
  • 0
Någon som sett sylt i den senaste tidningen? Jag har inte lyckats hitta något iaf.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Någon som sett sylt i den senaste tidningen? Jag har inte lyckats hitta något iaf.

JAg har just finkammat hela tidningen och hittat varken sylt eller mats...
(egentligen död)
  • 0
I recensionen av Blue Dragon står det sylt på en bild i mitten av alltihopa.. Minns inte numret dock..
Playing real life in hard mode.
  • 0
Det finns en "sylt" i alla tidningar...
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Citerar Petter:
Det finns en "sylt" i alla tidningar...


I alla som någonsin tryckts?
  • 0
Ligger all sylt på ett ställe där det "passar", tex en bild på någon som skriker eller likande, eller kan ni gömma det lilla ordet i ett mörkt hörn av vilken bild som helst?
(egentligen död)
  • 0
Det känns ju lite onödigt om det inte är på ett passande ställe.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Syyyyyylt!

Petter hade en rolig bild på hans blogg, en snubbe i en ultrasnabb bil och skriker Syyyyyylt!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Petter hade en rolig bild på hans blogg, en snubbe i en ultrasnabb bil och skriker Syyyyyylt!

Den i början av senaste nummeret?
(egentligen död)
  • 0
Citerar Petter:
Det finns en "sylt" i alla tidningar...

Yay, ett officiellt uttalande!
I #1 också?
There's no place like ::1
  • 0
Är det någon som hittat -Sylt! i #54 än?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Är det någon som hittat -Sylt! i #54 än?


Nej.. men jag ska leta nu!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Ridley:
Är det någon som hittat -Sylt! i #54 än?

Jag har scannat typ varenda sida... Iof så ser jag inte så bra, och jag blev lite tårögd av skratt när jag komm till örn.
(egentligen död)
  • 0
Jag hittade inte i #53 eller #54, vet inte om jag gittade i #52
Sen så har jag tappat bort min #54, någon har säkert slängt den. Den är också slut överallt.
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Citerar Necro-Mech:
Jag har scannat typ varenda sida... Iof så ser jag inte så bra, och jag blev lite tårögd av skratt när jag komm till örn.

Ja, det var kul! XD


Jag funderar på att göra ett Syltregister, d.v.s. att jag går igenom alla GR-tidningar och dokumenterar förekomsten av Sylt. Tyvärr har jag inte tillgång till alla GR-tidningar, men det kanske är värt ett försök med de jag har. Någon som vill hjälpa till?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Jag funderar på att göra ett Syltregister, d.v.s. att jag går igenom alla GR-tidningar och dokumenterar förekomsten av Sylt. Tyvärr har jag inte tillgång till alla GR-tidningar, men det kanske är värt ett försök med de jag har. Någon som vill hjälpa till?

Vilka numeren saknas? Jag har alla (-2 till 3 stycken) sedan tredjeårsjubileet.
(egentligen död)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!