Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Låt oss slippa bling-bling!


Äsch, jag ser fan aldrig några spammare och sånt med 5 stjärnor.

Och du har redan fått en dålig röst av mig, Sandkaka. För du är irriterande.
Ost.
  • 0
Jag tycker det borde finnas en liten kommentar till varje röst man ger. Och dessa kommentarerna borde man kunna skriva anonymt.

Man skulle då själv kunna titta igenom dessa kommentarer som skrivits om en, och om man hittar en som är helt irrelevant, eller kränkande på något sätt skulle man kunna rapportera det till moderator, som spårar det till den som skrev det.

Vad tycker ni?
  • 0
Jag är inte emot det, eftersom jag har 5 sjtärnor och är bättre än ni med mindre.


Självklart så är jag emot det, skriv upp mig på listan.
!quote- Forever
  • 0
Citerar Chanoir:
Jag tycker det borde finnas en liten kommentar till varje röst man ger. Och dessa kommentarerna borde man kunna skriva anonymt.


Skulle garanterat bli en massa skitsnack i kommentarerna om de var anonyma och moddarna skulle bli överbelastade med klagomål.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Skriv upp mig! Jag ogillar dem!
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Skulle garanterat bli en massa skitsnack i kommentarerna om de var anonyma och moddarna skulle bli överbelastade med klagomål.


Men om det skrevs att kränkningar och skitsnack i kommentarerna belönas med varningar, så blir det väl inte för många?
  • 0
Citerar ludde1991:
Kan du peka ut vart du nämner det.


Du saknar en och annan skruv där uppe. Det ända jag gjort här , i varje inglägg är att hacka och klaga på rankingsystem.
Citerar Capslock:
Jag skulle starkt vilja stänga av systemet...

System saknar funktion och speicellt trovärdighet.

...det är ett dåligt sätt att "stimulera" besökerna på.

...det betyder inte att jag inte har åsikter om system och på frågan om jag gillar det eller ens vill ha kvar det så är svaret nej.

Jag bryr mig om att det finns ett dåligt och orättvisst rankningsystem

Kanske kan det vara så att jag inte bryr mig för att det är ett dåligt system,
mmmkay.


Räcker inte det kan du ju alltid ta och läsa igenom hela inläggen, precis som jag rekommenderad tidigare ...
  • 0
Citerar Chanoir:
Men om det skrevs att kränkningar och skitsnack i kommentarerna belönas med varningar, så blir det väl inte för många?


Även fast vanliga inlägg inte är anonyma och belönas med varningar om man kränker någon så finns det redan gott om regelbrott, skulle bara bli värre om man fick vara anonym till den man skriver till.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Du klagar på systemet, men du nämner bara 1 gång rankingssystemet. Förlåt om jag tappat min tankeläsarskruv. Jag håller på att helt febrilt leta efter den, någon som har sett den?
  • 0
Större modkår då?
  • 0
Citerar ludde1991:
Du klagar på systemet, men du nämner bara 1 gång rankingssystemet.


Och vad i h tror du jag syftar till när jag säger systemet, Mona Sahlins lökar.
Jag har varit mycke tydlig här, att du hävdar att det inte framgår vad jag tycker är rent skitsnack och att du vägrar ge dig när du så uppenbart har så enormt fel är bara idiotiskt.
  • 0
Citerar Capslock:
Och vad i h tror du jag syftar till när jag säger systemet,


Stjärnsystemet.

Hursomhelst lämnar jag diskussionen och ekänner mig besegrad.
  • 0
Härligt med så här mycket stöd.
Jag kommer uppdatera startinlägget ytterliggare imorgon, nu lade jag bara till fler på listan.
Godnatt!
Jag har för mycket moral. Moralkaka kallar jag det.
  • 0
Du kan sätta upp mig på den där listan också. Rankingsystemet borde verkligen ändras och reformeras till det bättre.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Jag vill bli borttagen från listan som jag aldrig bad om att få vara med på från första början. Visst tycker jag att rankningssystemet inte fungerar helt bra idag men samtidigt vill jag inte likt dig helt ta bort det, jag vill att det ska renoveras eller ersättas av ett bättre system. Det ska dock vara en sorts rankning som syns i varje inlägg, inte att man måste gå in på personens krypin för att se kommentarer.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Jag vill bli borttagen från listan som jag aldrig bad om att få vara med på från första början. Visst tycker jag att rankningssystemet inte fungerar helt bra idag men samtidigt vill jag inte likt dig helt ta bort det, jag vill att det ska renoveras eller ersättas av ett bättre system. Det ska dock vara en sorts rankning som syns i varje inlägg, inte att man måste gå in på personens krypin för att se kommentarer.

Och just därför lade jag till dig på listan.
Läst denna rad?
Citerar Sandkaka:
Vi är emot dagens rankingsystem på Gamereactor:

Observera ordet "dagens".
Jag har för mycket moral. Moralkaka kallar jag det.
  • 0
Citerar Sandkaka:
Och just därför lade jag till dig på listan.
Läst denna rad?


Jag är väl medveten om att listan handlar om att vara emot dagens rankningssystem på sidan. Dock läste jag även igenom det du skrivit ovanför och det håller jag inte med om. Du vill ta bort rankningssystemet och det vill inte jag, står jag med på listan tror man att jag vill det eftersom att listan kan ses som en underskrift på ditt startinlägg.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Jag är väl medveten om att listan handlar om att vara emot dagens rankningssystem på sidan. Dock läste jag även igenom det du skrivit däröver och det håller jag inte med om. Du vill ta bort rankningssystemet och det vill inte jag, står jag med på listan tror man att jag vill det eftersom att listan kan ses som en underskrift på ditt startinlägg.


...

Citerar Sandkaka:
Jag kommer uppdatera startinlägget ytterliggare imorgon, nu lade jag bara till fler på listan.


---
Det som står i själva inlägget är mina egna åsikter, det är inte vad de i listan håller med om. Jag kommer förtydliga inlägget imorgon, som sagt.
Jag har för mycket moral. Moralkaka kallar jag det.
  • 0
Citerar Sandkaka:
Det som står i själva inlägget är mina egna åsikter, det är inte vad de i listan håller med om. Jag kommer förtydliga inlägget imorgon, som sagt.


Det skulle även vara trevligt om det tillkom fler konstruktiva lösningar på rankningsproblemet. Jag tror att det här kan slå igenom bättre om det sådana uppvisas.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar Sandkaka:
Vi vill inte vara med på listan, trots att vi tycker likadant, för att vi inte gillar Sandkaka:
TemplarPaladin


"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Det skulle även vara trevligt om det tillkom fler konstruktiva lösningar på rankningsproblemet.

*Suck*
Ja, jag hade faktiskt tänkt lägga till olika förslag i startinlägget också, förslag som kommit här i tråden.

Nu ska jag sova hursomhelst.
Jag har för mycket moral. Moralkaka kallar jag det.
  • 0
Hahaha okej där var du faktiskt rolig. Dock har det inget med någon personlig hatkampanj att göra utan jag vill faktiskt ha kvar rankningssystemet och vill inte att det ska tolkas som att jag skriver under på något. Görs förändringar som gör listan mer neutral från dina åsikter så kan jag tänka mig delta med mitt namn, jag säger såklart själv till då.

Ta nu bort mig från den egna lilla listan. Jag har ju som sagt inte samtyckt att vara med på någon.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Jag gillar inte hur rankningsystemet fungerar i dagsläget och faktiskt så ser jag ingen särskilt poäng med det. Men jag anser nog ändå att jag passar lika bra på den undre listan...
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Jag tycker man ska inte ha stjärnor men man kan ha olika sätt man blir kallad eller nåt sånt typ det kan stå veteran under ens användarnamn eller nåt sånt.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Det är en bra idé med ranking, men jag tycker inte att det skall påverkas av antalet inlägg, utan endast röster. Så så länge det inte finn ett bra system så kan du skriva upp mig.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!