Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Hur länge har du hängt på GR?


2003-12-13

En hel evighet...
  • 0
Kom först en april 2005!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Sedan i början av 2005 med den här profilen. Hade en annan profil innan som jag startade någon gång i och med att Grand Theft Auto: San Andreas kom ut i butikerna. Vilket betyder att jag varit medlem sedan slutet av oktober 2004.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Har hängt här i ungefär 6 år, 12 dagar, 4 timmar, 24 minuter och 3 sekunder. Vilket naturligtvis är 190 355 043 sekunder.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Har hängt här i ungefär 6 år, 12 dagar, 4 timmar, 24 minuter och 3 sekunder. Vilket naturligtvis är 190 355 043 sekunder.


Jag har hängt här såpass länge att jag minns tiden då Nicklas Holm gick under nicket Tirion.
  • 0
2 år ungefär.
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
6 månader
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Ungefär 2 år.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Sex år - 3 månader p.g.a bann.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Maj 2000 and 9. Jävlar vad mycket det hänt sedan dess.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Har varit medlem sen december 2005. Snart 5 år...
  • 0
Jag blev medlem så fort jag började få tillgång till nätet varje dag. Det var 2004.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar Saigon:
Jag har hängt här såpass länge att jag minns tiden då Nicklas Holm gick under nicket Tirion.


Och jag minns när du hette Notorius SEB, tror jag.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
  • 420
  • 420
Från i söndags
420 för att 360 inte är tillräckligt
  • 0
3 år, 2 månader och 11 dagar
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Och jag minns när du hette Notorius SEB, tror jag.


Those were the days (iofs inte, betedde mig som en störig p12:a, men Halo 3-hypeandet var kul).
  • 0
Sedan Juli 2006. Vilka minnen, kommer ihåg hur jag snabbt hittade till The Movies-tråden. Wunderbart, har hänt mycket sedan dess.
42
  • 0
Ehh... vet inte riktigt. Skaffade konto i år men har nog hängt här en fem år i alla fall.
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
  • Trog
  • Trog
2005-03-09, snart 6 år.
I just dont know what went wrong
  • 0
Började läsa tidningen vid #3. Började läsa på sajten strax efter (alltså innan den blå sidan hade tillkommit). Blev medlem någon gång under 2003.

Så... Sju år alltså. Galet.
Krax.
  • 0
Snart 2 år. Men på forumdelen startade jag typ för ungefär ett år sen
  • 0
  • Rova
  • Rova
Sen 2007-08-04. Men har varit inaktiv ett mycket bra tag.
Glorp.
  • 0
sedan 2009-10-29. Fyfan över ett år.
Dear humanity we regret being alien bastards. We regret coming to earth. And we most definitely regret that the corps just blew up our raggedy-ass fleet - Sergeant Major Avery Junior Johnson
  • 0
För länge.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Från och till i 6 år, dröjde dock ett par år innan jag tog mig mod och registrerade en användare.
Tyst för fan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!