Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Coolast avatar


Citerar Chamanor:
Använd linjeverktyget i Paint. Väldigt enkelt.


Väldigt mycket enklare med kvadratverktyget.
I don't envy you.
  • 0
En skam att ingen har nämnt min avatar (förutom Doctor Jones ).
Bara glider liksom
  • 0
Citerar kim99:
En skam att ingen har nämnt min avatar (förutom Doctor Jones ).


En helt vanlig fågel? Nä.
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Citerar kim99:
En skam att ingen har nämnt min avatar (förutom Doctor Jones ).

Den är fin men har inget speciellt i sig.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Den är görsnygg. Visst är den inte så "WTF OMG ROFLMAO BBQ" men ruskigt snygg är den.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam - Cato den äldre
  • 0
Mr Fizhman och Imperial Scout har riktigt najsa
11-10-09
  • 0
PS3andXbox3604me har ett av de bedrövligaste namnen på GR men hans avatar skulle kunna bli något om han tog bort texten och den andra snubben.

Annars så är Corfixeens avatar så förjävla snygg och het.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Annars så är Corfixeens avatar så förjävla snygg och het.


Instämmer helt. Du borde vara nöjd.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Min är söt
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Citerar keniros:
Min är söt

Näe. Varför den grön/lila färgen? Dessutom borde det vara en ram runt hela bilden och inte endast på ovansidan och undersidan.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Är det bara jag som tycker att The Visions avatar passar mycket bra till namnet?
Eller har jag bara vant mig vid den.
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar Aztec:
Är det bara jag som tycker att The Visions avatar passar mycket bra till namnet?
Eller har jag bara vant mig vid den.


Nja, det vet jag inte. Men den passar till honom då han använt den länge.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar Aztec:
Är det bara jag som tycker att The Visions avatar passar mycket bra till namnet?

En del som har nämnt det. Kanske beror på att han blickar ut och folk tror att han har en vision?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Kanske beror på att han blickar ut och folk tror att han har en vision?


It's sounds like bullshit. :H

Citerar The Vision:
Skrivet 2010-07-23 13:37


D: <
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Vad tycks om min nya då?
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Vad tycks om min nya då?


Din är ju grymt snygg. (Tacka mig)
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Jag har med tiden lärt mig att älska min nuvarande. Jag gillar färgerna benhårt. De sticker ut en del från det man vanligtvis ser här på sajten.
Tufft ju.
  • 0
Jag gillar min gris

EDIT: Haters gonna hate...
"Grymt" bra kommentar ^^
  • 0
Tycker nog att Lorien har den bästa avataren genom GRs historia. Den är fruktansvärt charmig
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Citerar reakiller94:
Jag gillar min gris

Fult att nosen och knorren är avklipta. När du redan har en grå bakgrund så är det lika bra att göra den transparent.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Ännu också samma avatar, The Vision?
Juhla Mokka pitäisi kieltää karkoituksen uhalla. -Minä
  • 0
Citerar GTAfreaknr1:
Ännu också samma avatar, The Vision?

Kommer alltid att förbli min.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Min nya är rätt fräck och den kommer jag ha kvar så länge som möjligt.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Sedan Ridley fixade en ny fin ram är jag förälskad i min. <3
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Pfft, finns väl för fan inget som slår Ryu.

;)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!