Offline Ridley den 17 januari 2019 kl 16:28. https://www.gamereactor.se/brev/425403/Angaende+Julkalendern+2018/ Alla vinnare är meddelade, åtminstone. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online Tatanka_Iyotake den 17 januari 2019 kl 18:57. Citerar Ridley:https://www.gamereactor.se/brev/425403/Angaende+Julkalendern+2018/ Alla vinnare är meddelade, åtminstone. Hmm, nja.... kanske det.... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I changed by not changing at all Offline Rafner den 26 januari 2019 kl 16:47. Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Like2Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Luleå, Sverige. Offline funzai den 29 januari 2019 kl 06:44. Ja uselt. Nu har jag skickat ett en frågan som brev. Hoppas dem svarar. Sen blir det nog att höra av sig till Lotteriinspektionen och fråga dem. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 29 januari 2019 kl 13:24. Citerar Rafner:Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Vår databas skickar ut ett automatiserat PM till den som vinner. Sen skickas priserna ut. Att göra nyheter om 38 stycken tävlingar med 3-10 vinnare i varje tar en hel vecka i arbetstid, minst. Den tiden finns inte - inte hos oss. Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Och jag/Jonas gör allt på siten som rör den dagliga ruljansen. Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Det skulle aldrig gå. Anser man detta vara osjysst finns det såklart gott om andra tävlingar på nätet att delta i, jag vet dock helt stensäkert att vi tävlat ut och skickat ut priser för över en halv miljon kronor (!) till våra läsare genom åren. Och det är jag stolt över. Like3Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline Ridley den 29 januari 2019 kl 13:34. Citerar Petter:Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Tack för svar, tävlingarna är ju enormt uppskattade i vilket fall. Vad många skulle uppskatta är en nyhet (räcker med en), där vinnarna står i en simpel lista, såhär: https://www.gamereactor.se/nyheter/214204/Vinnarna+i+adventslucka+fyra+i+Gamereactors+Julkalender/ Men finns det inte tid eller möjlighet så får det väl vara så. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline henkess Ändrat den 30 januari 2019 kl 13:45. Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. någon gång såg jag en som skrev i en blogg han vunnit dock. Tror inte det är något lurt, men lite konstigt är det, varför vill folk dölja då dom har vunnit. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Online Tatanka_Iyotake den 17 januari 2019 kl 18:57. Citerar Ridley:https://www.gamereactor.se/brev/425403/Angaende+Julkalendern+2018/ Alla vinnare är meddelade, åtminstone. Hmm, nja.... kanske det.... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat I changed by not changing at all Offline Rafner den 26 januari 2019 kl 16:47. Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Like2Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Luleå, Sverige. Offline funzai den 29 januari 2019 kl 06:44. Ja uselt. Nu har jag skickat ett en frågan som brev. Hoppas dem svarar. Sen blir det nog att höra av sig till Lotteriinspektionen och fråga dem. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 29 januari 2019 kl 13:24. Citerar Rafner:Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Vår databas skickar ut ett automatiserat PM till den som vinner. Sen skickas priserna ut. Att göra nyheter om 38 stycken tävlingar med 3-10 vinnare i varje tar en hel vecka i arbetstid, minst. Den tiden finns inte - inte hos oss. Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Och jag/Jonas gör allt på siten som rör den dagliga ruljansen. Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Det skulle aldrig gå. Anser man detta vara osjysst finns det såklart gott om andra tävlingar på nätet att delta i, jag vet dock helt stensäkert att vi tävlat ut och skickat ut priser för över en halv miljon kronor (!) till våra läsare genom åren. Och det är jag stolt över. Like3Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline Ridley den 29 januari 2019 kl 13:34. Citerar Petter:Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Tack för svar, tävlingarna är ju enormt uppskattade i vilket fall. Vad många skulle uppskatta är en nyhet (räcker med en), där vinnarna står i en simpel lista, såhär: https://www.gamereactor.se/nyheter/214204/Vinnarna+i+adventslucka+fyra+i+Gamereactors+Julkalender/ Men finns det inte tid eller möjlighet så får det väl vara så. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline henkess Ändrat den 30 januari 2019 kl 13:45. Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. någon gång såg jag en som skrev i en blogg han vunnit dock. Tror inte det är något lurt, men lite konstigt är det, varför vill folk dölja då dom har vunnit. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline Rafner den 26 januari 2019 kl 16:47. Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Like2Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Luleå, Sverige. Offline funzai den 29 januari 2019 kl 06:44. Ja uselt. Nu har jag skickat ett en frågan som brev. Hoppas dem svarar. Sen blir det nog att höra av sig till Lotteriinspektionen och fråga dem. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 29 januari 2019 kl 13:24. Citerar Rafner:Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Vår databas skickar ut ett automatiserat PM till den som vinner. Sen skickas priserna ut. Att göra nyheter om 38 stycken tävlingar med 3-10 vinnare i varje tar en hel vecka i arbetstid, minst. Den tiden finns inte - inte hos oss. Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Och jag/Jonas gör allt på siten som rör den dagliga ruljansen. Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Det skulle aldrig gå. Anser man detta vara osjysst finns det såklart gott om andra tävlingar på nätet att delta i, jag vet dock helt stensäkert att vi tävlat ut och skickat ut priser för över en halv miljon kronor (!) till våra läsare genom åren. Och det är jag stolt över. Like3Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline Ridley den 29 januari 2019 kl 13:34. Citerar Petter:Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Tack för svar, tävlingarna är ju enormt uppskattade i vilket fall. Vad många skulle uppskatta är en nyhet (räcker med en), där vinnarna står i en simpel lista, såhär: https://www.gamereactor.se/nyheter/214204/Vinnarna+i+adventslucka+fyra+i+Gamereactors+Julkalender/ Men finns det inte tid eller möjlighet så får det väl vara så. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline henkess Ändrat den 30 januari 2019 kl 13:45. Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. någon gång såg jag en som skrev i en blogg han vunnit dock. Tror inte det är något lurt, men lite konstigt är det, varför vill folk dölja då dom har vunnit. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline funzai den 29 januari 2019 kl 06:44. Ja uselt. Nu har jag skickat ett en frågan som brev. Hoppas dem svarar. Sen blir det nog att höra av sig till Lotteriinspektionen och fråga dem. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 29 januari 2019 kl 13:24. Citerar Rafner:Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Vår databas skickar ut ett automatiserat PM till den som vinner. Sen skickas priserna ut. Att göra nyheter om 38 stycken tävlingar med 3-10 vinnare i varje tar en hel vecka i arbetstid, minst. Den tiden finns inte - inte hos oss. Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Och jag/Jonas gör allt på siten som rör den dagliga ruljansen. Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Det skulle aldrig gå. Anser man detta vara osjysst finns det såklart gott om andra tävlingar på nätet att delta i, jag vet dock helt stensäkert att vi tävlat ut och skickat ut priser för över en halv miljon kronor (!) till våra läsare genom åren. Och det är jag stolt över. Like3Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline Ridley den 29 januari 2019 kl 13:34. Citerar Petter:Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Tack för svar, tävlingarna är ju enormt uppskattade i vilket fall. Vad många skulle uppskatta är en nyhet (räcker med en), där vinnarna står i en simpel lista, såhär: https://www.gamereactor.se/nyheter/214204/Vinnarna+i+adventslucka+fyra+i+Gamereactors+Julkalender/ Men finns det inte tid eller möjlighet så får det väl vara så. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline henkess Ändrat den 30 januari 2019 kl 13:45. Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. någon gång såg jag en som skrev i en blogg han vunnit dock. Tror inte det är något lurt, men lite konstigt är det, varför vill folk dölja då dom har vunnit. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
OfflineGR® Petter den 29 januari 2019 kl 13:24. Citerar Rafner:Mycket dåligt att vinnarna inte anges offentligt. Visst, Gamereactor må vara pålitliga, men det är liksom vanlig folkvett att man inte hemlighåller vinnare i en tävling. Utgår man från vad Lotteriinspektionen säger verkar det (så vitt jag förstår) vara lag på att vinnarna ska listas så att alla kan se. Vår databas skickar ut ett automatiserat PM till den som vinner. Sen skickas priserna ut. Att göra nyheter om 38 stycken tävlingar med 3-10 vinnare i varje tar en hel vecka i arbetstid, minst. Den tiden finns inte - inte hos oss. Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Och jag/Jonas gör allt på siten som rör den dagliga ruljansen. Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Det skulle aldrig gå. Anser man detta vara osjysst finns det såklart gott om andra tävlingar på nätet att delta i, jag vet dock helt stensäkert att vi tävlat ut och skickat ut priser för över en halv miljon kronor (!) till våra läsare genom åren. Och det är jag stolt över. Like3Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline Ridley den 29 januari 2019 kl 13:34. Citerar Petter:Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Tack för svar, tävlingarna är ju enormt uppskattade i vilket fall. Vad många skulle uppskatta är en nyhet (räcker med en), där vinnarna står i en simpel lista, såhär: https://www.gamereactor.se/nyheter/214204/Vinnarna+i+adventslucka+fyra+i+Gamereactors+Julkalender/ Men finns det inte tid eller möjlighet så får det väl vara så. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline henkess Ändrat den 30 januari 2019 kl 13:45. Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. någon gång såg jag en som skrev i en blogg han vunnit dock. Tror inte det är något lurt, men lite konstigt är det, varför vill folk dölja då dom har vunnit. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline Ridley den 29 januari 2019 kl 13:34. Citerar Petter:Jag sköter Julkalendern helt själv, allt, och jag har bara inte tiden att göra 38 stycken nyheter med vinnardragningar, bilder och länkar - varje år. Tack för svar, tävlingarna är ju enormt uppskattade i vilket fall. Vad många skulle uppskatta är en nyhet (räcker med en), där vinnarna står i en simpel lista, såhär: https://www.gamereactor.se/nyheter/214204/Vinnarna+i+adventslucka+fyra+i+Gamereactors+Julkalender/ Men finns det inte tid eller möjlighet så får det väl vara så. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline henkess Ändrat den 30 januari 2019 kl 13:45. Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. någon gång såg jag en som skrev i en blogg han vunnit dock. Tror inte det är något lurt, men lite konstigt är det, varför vill folk dölja då dom har vunnit. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline henkess Ändrat den 30 januari 2019 kl 13:45. Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. någon gång såg jag en som skrev i en blogg han vunnit dock. Tror inte det är något lurt, men lite konstigt är det, varför vill folk dölja då dom har vunnit. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline Mako den 30 januari 2019 kl 16:21. Citerar Petter:Detta handlar inte för en sekund om att vi kör skumrask-metoder och stjäl priser utan om att vi är TVÅ personer som arbetar med GR på heltid. Två! Nej, jag tror inte det rör sig om mygel. Däremot finns det lagar och regler kring det här. Jag tvivlar starkt på att lotteriinspektionen bryr sig om hur många heltidsanställda ni har. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
OfflineGR® Petter den 30 januari 2019 kl 19:56. Citerar henkess:Så många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Petter Hegevall / Gamereactor Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline henkess den 30 januari 2019 kl 20:42. Citerar Petter:Citerar henkess å många priser och ändå så knäpptyst, från alla som vinner. 400 av er skriver regelbundet här på siten. 369 000 är reggade. You do the math... En bra chansning är att dom flesta som var med i er Julkalender är aktiva. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Xbox Henkess PS4:Henkess Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline radioadde den 1 december 2019 kl 18:30. Blir det nån julkalender i år? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
Offline Krysslåda den 3 december 2019 kl 20:00. Undertecknad vann bl a. en dedikerad hårdvara samt en liiiiiiten, liiiiiten denimbyxa, förra året. I en annan kontext vann jag även en mustig SodaStream. Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Jag är inte bara politiskt korrekt - jag brukar ha rätt i andra frågor också! För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: Sida: 12
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Användarnamn: Lösenord: