Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Hemsidan är redan nu Ganska bra. Men allt kan bli bättre.

Mitt förslag är att man ska kunna editera sin medlemskaps-sida ytterligare. Mer avancerade val över hur man ska kunna utföra den, som kanske en 10 top lista där man får skriva in sina favoritspel, samt test där man dår se vilken tvspels figur man är.

Det är bara förslag, men jag tycker iallafall att endast forum (och några få tävlingar) är lite för lite.

SKriv gärna fler förslag till förbättring av GR.se här.

cheers
>>It's better to be pissed off then pissed at
  • 0
Jag tycker allt är perfa'..

De där 10-i-topplistorna kan man ju skriva i sin presentation.
öhhh. kul forum.
  • 0
300st "oerhört fula" avatarer? Som dessutom du skulle göra bättre? Låter inte bra det där... inte bra
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
De vill ju ha avatarer på alla i redaktionen förstår du väl Petter. Det är ju ni som är deras idoler.

Själv har jag stängt av alla avatarer och både min dator och jag mår mycket bättre efter det.

En sak som jag tycker kunde införas är någon sorts gagfunktion så att man slipper se vissa personers kommentarer i forum och på nyheterna.
Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me let me let me. BURN YOU DOWN.
  • 0
  • G5I
  • G5I
Snälla, snälla Petter. Ge oss fler avatarer. Jag ber på mina bara knän. En dröm skulle gå i uppfyllelse.
  • 0
"Tycker också man borde få ladda upp egna avatarer. Vad spelar det för roll om bilden är vulgär eller något sånt? Modar kan ju ta bort det om man märker att det är nått för överdrivet"

Ja, precis! Vi jobbar ju bara cirka 20 timmar per dygn idag, om vi släppte avatarerna lösa skulle vi kanske kunna få chansen att strunta i att sova helt då de resterande fyra timmarna skulle gå åt att varna och ta bort opassande bilder! Jihooouuhh!

Näru, inga fler bilder blire, tyvärr (300 räcker gott o väl) och egna avatarer kommr inte att hända. Ser ju bara hur många som spammar eller klottrar ned kommentatorsträngarna här på siten, bävar för själva tanken på fria avatarer...
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Redektionen kan väl göra en avatar lite dåochdå, tex. när det kommer ett bra spel.
Jag har varit på OS i Aten!
  • 0
Nope...
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Det kan komma att släppas en bunt med nya avatarer i framtiden, men för tillfället nöjer vi oss med dessa.
Bengt Lemne / Gamereactor
  • 0
  • G5I
  • G5I
"Det kan komma att släppas en bunt med nya avatarer i framtiden, men för tillfället nöjer vi oss med dessa."

Jaaa! Tack Benke, tack.
  • 0
Jag tycker att det ska finnas en "föregående" och en "nästa" knapp när man bläddrar bilder i Nyheterna
60 Druid ctprofiles.net/1235980 | 60 Warrior ctprofiles.net/1236427
  • 0
Skriva top-lista manuellt blir så tråkigt, sen så är det mer lättöverskådligt om alla siter är uppbyggda på samma sätt, efter en mall.

Det kan vara efter kategorier: "Tio i topp...
"...mest efterlängtade spelen"
"...spel jag lagt ner mest tid på"
"...mest nostalgi"
"...bästa plattformsspelen"
osv. osv. allt möjligt.

Men avatarerna tycker jag räcker gott och väl,
"Vad spelar det för roll om bilden är vulgär eller något sånt?" ... jag skulle i sånna fall inte vilja se Mavis avatar.
>>It's better to be pissed off then pissed at
  • 0
och jag startade en thread för att många ska kunna komma med konstruktiva förslag, då enbart mina inte är tillräckligt för att saker ska ändras, och så kanske andra har bättre idéer..
>>It's better to be pissed off then pissed at
  • 0
Jag vet inte om jag inbillar mig,men ser det inte ut att ha kommit några nya avatarer?
Eller är det nåt fel på min perfekta syn..?
"Forum blir roligare"
  • 0
kolla in GR.dk!!!! dem har typ 10 forum!!!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
kanske inte någon förbättring men något är det , kunna göra smileys till brevlådan
SLICKA MIG I RÖVEN! SLICKA MIG I RÖVEN! SLICKA MIG I RÖVEN! SLICKA MIG I RÖVE
  • 0
Vi har ju " "
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Jag ber bara om en Riddick avatar.
  • 0
vore värre om det blev "du har för många tecken" och så gick den tillbaka till den gamla...
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Mavi: bra idé med online offline
>>It's better to be pissed off then pissed at
  • 0
jag tycker att alla här har bra idéer, men något som jag skulle tycka vara kul vore om man kunde byta färg på bakgrunden till sin egen smak...
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Nu har det ju förbättras, De har ju en ny redaktionsmedlem
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Hehe. Men det påverkar väl inte forumet så mycket?
Im the sculpture made of clay.
  • 0
min åsikt är att alla dvd-recensioner skulle ligga på siten och så sätte dom in fler spelsidor....säkert fel
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
tycker att den skulle va som danmarks hemsida och det ska finnas en chat.
så slipper man skicka pm hela tiden
Blåvitt fans Great league| Bollfantasterna
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!